Skip to main content

अयोग्य शिक्षक नहटाउने निर्णय


प्रकृति अधिकारी 
काठमाडौँ, साउन १२ गते ।  शिक्षकका नेताहरूलाई रिझाउन शिक्षा मन्त्रालयले अयोग्य शिक्षकहरूलाई नहटाउने निर्णय गरेको छ ।  मन्त्रालयको पछिल्लो यस निर्णयले स्थायी शिक्षक पदस्थापनामा व्यस्त भइरहेका जिल्ला शिक्षा अधिकारीहरूलाई अलमलमा पारिदिएको छ ।  हाल कार्यरत अस्थायी शिक्षकहरू पटकपटक स्थायी परीक्षामा सम्मिलित भए पनि अनुत्तीर्ण भएकाले उनीहरूलाई अयोग्य भनिँदै आएको छ । 
अझ मन्त्रालयले शिक्षक पदस्थापना गर्ने क्रममा विस्थापित हुनसक्ने अस्थायी शिक्षकलाई तल्लो तह वा राहत अनुदानमा व्यवस्थापन गर्ने निर्णय गरेर सबैलाई चकित पारेको छ ।  जिल्ला शिक्षा अधिकारीहरूले मन्त्रालयको यस निर्णयलाई नियमविपरीत भएको ठह¥याएका छन् । 
मन्त्रालयले यही साउन ८ गते स्थायी शिक्षक पदस्थापन गर्दा सकभर अस्थायी दरबन्दीमा कार्यरत शिक्षकहरूलाई विस्थापन नगर्ने निर्णय गरेपछि शिक्षा विभागले लगत्तै त्यसलाई देशभरिका जिल्ला शिक्षा कार्यालयहरूलाई परिपत्र गरी कार्यान्वयन गर्न निर्देशन दिएको छ ।  राहत कोटामा शिक्षक नियुक्ति सम्बन्धित विद्यालय व्यवस्थापन समितिले गर्न पाउने व्यवस्था छ तर मन्त्रालयले जिल्ला शिक्षा समितिलाई त्यसको अधिकार प्रत्यायोजन गरेर सरासर कानुन कुल्चिने कार्य गरेको आरोप छ । तर शिक्षा मन्त्रालयका सहसचिव डा. डिल्लीराम रिमालले भन्नुभयो, “लामो समयसम्म काम गरेका अस्थायी शिक्षक छन् ।  उनीहरू निष्कासनमा नपरून् भनेर यस्तो निर्णय गरेका हौँ । ”
मन्त्रालयको यस निर्णयले गर्दा शिक्षा नियमावली र शिक्षक सेवा नियमावलीमा उल्लेख भएको पदस्थापनामा योग्यता प्रणाली र करार योग्यता सूची (रोस्टर)को व्यवस्था कार्यान्वयन हुन नसक्ने स्पष्ट देखिएको छ ।  स्थायी शिक्षक पदस्थापना गर्दा योग्यताअनुसार शिक्षकले चाहेको विद्यालय छनोट गर्न पाउने व्यवस्था छ तर मन्त्रालयको निर्णयका कारण अस्थायीलाई सकभर नहटाउँदा योग्य शिक्षकले विद्यालय छनोट गर्न पाउने अवस्था रहँदैन ।  
त्यस्तै शिक्षक सेवा आयोगले स्थायी शिक्षकको सिफारिससँगै अस्थायी नियुक्ति गर्ने प्रयोजनका लागि वैकल्पिक उम्मेदवारसहितको रोस्टर जिल्लाहरूमा पठाएको छ तर मन्त्रालयले रोस्टरलाई लत्याउँदै विस्थापित हुनसक्ने शिक्षकलाई नै तल्लो तह वा राहत शिक्षकमा नियुक्ति गर्न निर्देशन जारी गरेको छ । 
शिक्षाविद् प्रा.डा. मनप्रसाद वाग्लेले मन्त्रालयले गरेको निर्णय सुनेपछि आफू आश्चर्यमा परेको प्रतिक्रिया दिँदै मन्त्रालयलाई नियमविपरीत निर्णय गराउन करकापमा पारेर शिक्षक नेताहरूले राजनीति गर्न खोजेको टिप्पणी गर्नुभयो ।  “स्थायीको परीक्षामा पटकपटक अनुत्तीर्ण भएका आफ्ना मानिस विस्थापित हुने भएपछि ऐननियम केही हेरिएन”, उहाँले भन्नुभयो, “स्थायी शिक्षक आएपछि अस्थायी स्वतः हट्ने प्रावधान विश्वभरि नै छ । ”
मन्त्रालयका सहसचिव डा. रिमालले शिक्षा नियमावलीमा जिल्ला शिक्षा समितिलाई दरबन्दी मिलान गर्नसक्ने अधिकार दिएकाले सोहीअनुरूप व्यवस्थापन गर्न खोजिएको तर्क गर्नुभयो । 
आयोगले १२ हजार ७४३ स्थायी शिक्षक सिफारिस गरेको छ ।  ललितपुर, दोलखा, डोल्पा, मनाङलगायतका केही जिल्लाले मात्र शिक्षक पदस्थापना गरेका छन् ।  अधिकांश जिल्लाले यही १३ गतेसम्ममा शिक्षकलाई नियुक्ति दिइसक्नुपर्छ ।  नियमअनुसार जिशिकाले सिफारिस प्राप्त भएको ३० दिनभित्र नियुक्ति नदिए वैकल्पिक उम्मेदवारले अवसर पाउनेछन् । 

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू सामाजिक अध्ययनमा विशेष गरी गरेर सिक Learning By Doing पक्षलाई बढी जोड दिइएको छ । त्यसले यस विषयमा विद्यार्थी केन्द्रित शिक्षण विधिहरू प्रयोगमा ल्याउनुपर्दछ । सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही विधिहरू निम्नानुसार रहेका छन् ः अ) छलफल विधि ः दुई वा दुईभन्दा बढी व्यक्ति सहभागी भई गरिने कुराकानी तथा अन्तत्र्रिmयालाई छलफल विधि भनिन्छ । यसमा निश्चित विषयवस्तुभित्र रहेर समूहमा छलफल गराइन्छ र अन्त्यमा उक्त छलफलबाट केही उपलब्धि निकालिन्छ र सबै सामु प्रस्तुत गरिन्छ । छलफल विधि पनि विषयवस्तुको प्रकृति, विद्यार्थी सङ्ख्या, कक्षाकोठाको बनोट र आवश्यक फर्निचरको प्रकृति आदिको आधारमा फरकफरक तरिकाले गर्न सकिन्छ । प्यानेल छलफल, राउन्ड टेबल छलफल, बज छलफल आदि छलफलका तरिका हुन् । शिक्षणमा छलफलको प्रयोग गर्ने तरिका ः छलफल विधि प्रयोग ल्याउ―दा निम्नलिखित चरण अपनाउनु पर्दछ ः  समूह विभाजन  छलफल गर्ने विषयवस्तुको निर्धारण  छलफल गरिने समयको निर्धारण  समूहमा कार्य विभाजन ( टिपोट गर्ने, प्रस्तुति गर्ने आदि )  छलफलमा सहभागी ह...