Skip to main content

विशेष

कक्षा ६ मा आधारभूत शिक्षा पाठयक्रम (कक्षा ६–८), देशभर लागु हुने जानकारी

राष्ट्रिय विकास तथा मूल्यांकन परिषद्को सन्ताउन्नौ बैठकबाट मिति २०६९।०५।०८ मा स्वीकृत भई नेपाल सरकार, शिक्षा मन्त्रालयको मिति २०६९।०६।१० को निर्णयअनुसार दुर्गम जिल्लाहरूमा २०६९ फागुन १ गतेदेखि र अन्य जिल्लाहरूमा २०७० वैशाख १ गतेदेखि आधारभूत शिक्षा पाठ्यक्रम (कक्षा ६–८),२०६९ लागु हुने तथा कक्षा ६ मा सोही पाठ्यक्रम अनुसार बनेका देहायका पाठय पुस्तक प्रयोग गर्न गराउन सम्बन्धित सबैका लागि सूचित गरिन्छ । उक्त पाठ्यक्रम अनुसार बनेका पाठ्यपुस्तक कक्षा ७ र ८ मा शैक्षिक वर्ष २०७१ र २०७२ मा क्रमशः लागु हुने छ ।

सि.नं.
विषय 
पूर्णाङ्क 
पाठ्यभार 
कैफियत 
नेपाली
१००
मातृभाषा र स्थानीय विषयका पाठ्यपुस्तक जिल्ला पाठ्यक्रम समन्वय समितिमार्फत जिल्ला तहमै नियमानुसार विकास भई लागु हुने छन् ।

अंग्रेजी
१००
गणित
१००
विज्ञान तथा वातावरण
१००
सामाजिक अध्ययन र जनसंख्या शिक्षा
१००
स्वास्थ्य तथा शारीरिक शिक्षा
५०
नैतिक शिक्षा
५०
पेसा, व्यवसाय र प्रविधि शिक्षा
१००
मातृभाषा वा स्थानीय विषय वा संस्कृत कम्प्युटर वा संगीत
१००

पूर्णाङ्क
८००
४०


पर्बत जिल्ला संक्षिप्त परिचय

पर्वत जिल्ला पश्चिमाञ्चल विकास क्षेत्रको मध्य पहाडी जिल्ला हो । यो नेपालका ७५ जिल्ला मध्ये चौंथो सानो जिल्ला हो । पर्वत जिल्ला भौगोलिक विविधताले भरिएको एक रमणीय जिल्लाको रुपमा चिनिन्छ । विश्व मानचित्रमा पर्वत २८० ००’ १९’’ देखि २८० २३’ ५९’’ अक्षांस र ८३० ३३’ ४०’’ देखि ८३० ४९’ ३०’’ देशान्तरमा रहेको छ । यस जिल्लाको कूल क्षेत्रफल ५३६.८६ वर्ग कि.मी. रहेको छ । उचाईका हिसावले सामुन्द्रिक सतहबाट ५२० मिटर उचाइमा रहेको सेतीवेणी देखी ३३०९ मिटर उचाइमा रहेको हम्पालको लेकसम्मको भू-भाग यस जिल्लामा पर्दछ ।
यस जिल्लाका रमणीय लेकाली चुचुराहरुमा उत्तरी भागमा पर्ने हम्पाल र लोप्रेका लेकहरु मध्य भागका पञ्चासे, डहरे तथा दक्षीणी भागका चिसापानी र गोर्ल्याङ्ग पर्वत जिल्लाका अग्ला चुचुराहरु हुन् । जहां शिशिरमा हिउंले ढाक्ने र वसन्तलाई लेकाली जडीवुटी, वन्य जन्तु र लालीगुरांस लगायतका धेरै सुन्दर फुलहरुले सिंगारीरहेका हुन्छन् । यी चुचुराहरुबाट उत्तरी क्षेत्रमा देखिने हिमशृङ्खला र टाढा-टाढाका मनमोहक दृष्य तथा विहानीको सूर्योदयको सुन्दरताले पर्यटकहरुलाई मन्त्र मुग्ध पार्ने हुँदा पर्यटन विकासको सम्भावना त्यत्तिकै छ ।
कुश्माको गुप्तेश्वर गुफा, ज्ञादीको अलपेश्वर गुफा, पाङ्गको भुवनेश्वरी गुफा, वर्राचौरको सितलपाटी गुफा, लुंखुको चनौटे भिर मुनीको ढाउ गुफा यस जिल्लाका प्रसिद्ध गुफाहरु हुन भने धार्मीक तथा प्रयटकिय दृष्टिले मोदीवेनीको नरसिंह मन्दिर, सेतीवेणीको शालिकग्राम शिला, धाईरिङ्गको भुमे,लुंखु चिसापानीको कालिका देवी मन्दिर, कुश्मा, आर्थर र भोर्लेका बौद्ध गुम्बाहरु, ठुली पोखरीको वाटुलेचौर,होश्रादीको पैंयुकोट र धुवाकोटको ऐतिहासिक दरवार तथा किल्ला, माझफांटको कर्र्णोलको दरवार, तथा लुंखुको महाशिला (मेलढुङ्गा) महत्वपूर्ण मानिन्छन् ।
राजनैतिक विभाजनका आधारमा पर्वत जिल्ला दुइ निर्वाचन क्षेत्र, ११ इलाका, ५५ गा.वि.स. र ४९५ वडाहरुमा विभाजन गरीएको छ ।मानवीय विकासक्रमको दृष्टिले १५ औं स्थानमा पर्ने यस जिल्लामा व्राम्हण, क्षेत्री, मगर, कामी, गुरुङ्ग, दमाई, सार्की, कुँवर, नेवार, र्घर्ती, ठकुरी, सन्यासी, कुमाल, वोटे, माझी,थकाली र मुश्लीम जातिको वसोवास रहेको छ । २०६० असौजमा जिविसले लिएको तथ्याड्ढलाई प्रक्षेपण गर्दा यस जिल्लामा ३४२६८ घरधृरीका २०८२०९ मानिसहरु बसोवास गर्दछन् । विकासक्रमले हेदा यस जिल्लाका ८ गा.वि.स. मा २८ कि.मी. पक्कि सडक र ५३ गा.वि.स.मा ४०० कि.मी. भन्दा बढी धुले मौसमी सडक ले ढाकेको छ । खानेपानी सुवीधा ७६ प्रतिशत घरधुरीमा, सौचालय निर्माण ४४ प्रतिशत घरधुरीमा देखिन्छ भने आकाशे पानि संकलन गरी खानेपानीको गर्जो टार्ने वस्तीहरुमा होश्राङ्गदी, फलाम खानी, उराममा प्रतिघर २००० लिटर क्षेमताका ११३ घैंटा निर्माण गरीएका छन् ।
यस जिल्लामा १० स्वास्थ्य चौकि र ४२ उपस्वास्थ्य चौकीबाट आधारभुत स्वास्थ्य सुविधा ५५ वटै गा.वि.स.मा पुगेको देखिन्छ । जिल्ला अस्पताको अलवा ठूलीपोखरी र लुङ्खु देउरालीमा प्राथमिक स्वास्थ्य केन्द्रबाट स्वास्थ्य सेबा उपलब्ध भएको छ । फलेवासमा संचालीत हेल्पीङ्गहेन्स सामुदायीक स्वास्थ्य क्लिनिकबाट एक्स-रे, इसीजी, अल्ट्रा साउन्ड, ल्याव, र्फार्मेसी, सामान्य सल्यक्रिया र प्रसुती सेवा समेत प्रदान गरिएको छ । यस जिल्लामा रहेका ४ वटा आयुर्वेदिक स्वास्थ्य केन्द्रले समेत स्वास्थ्य क्षेत्रमा थप सहयोग पुर्‍याएका छन् ।
जलश्रोतको दृष्टिले हेर्दा पर्वतको पश्चिमि भागमा कालीगण्डगी नदी, मध्यभागमा मोदी भएतापनि यिनिहरुलाई सिंचाईको रुपमा उपयोग गर्न सकिएको छैन । हाल यि नदिहरु ढुंङ्गा, गिटि वालुवाका मुख्य श्रोत वनेका छन् अन्य स-साना खोलाहरु लुंदी, लस्ति, पाति, रति, जहरे, मल्याङ्गदी, चर्दी,लमाय, वाच्छा, सेति लगाएतका खोलाहरु सिंचाईका मुख्य श्रोतहरु हुन् । विद्युत उपयोगको दृष्टिमा भोक्सिङ्ग, वाच्छा, पाङराङ्ग, भुक, क्याङ्ग र सरौंखोला गा.वि.समा लघुजलविद्यु योजना संचालन भईरहेका छन् भने ठुला विद्युत योजनामा १४ मेघावाट क्षेमताको मोदिखोला पर्वतको देउपुर गा.वि.स.मा संचालन भईरहेको छ । यस जिल्लाका २६ गा.वि.स.ले केन्द्रिय प्रसारण लाईन वाट विद्युत सुविधा प्राप्त गरेका छन् भने फलामखानी गा.वि.स.मा स्थानिय विकास कोषको प्रर्दशन कार्यक्रम अन्तर्गत हावाबाट सञ्चालन हुने विद्युत नमुनाको रुपमा देखाइएको छ ।
शिक्षा क्षेत्रमा हेर्दा ५ क्याम्पस, १९ उ.मा.वि, ६२ मा.वि., ३४ नि.मा.वि. २१८ प्रा.वि. रहेका छन् भने निजिश्रोतका मा.वि.को संख्या ८ रहेको छ । शैक्षिक हिसावले १६ श्रोत केन्द्र अर्न्तर्गत पर्वतका सम्पूर्ण विद्यालयहरु समावेस गरिएको छ ।
पर्वत सानो जिल्ला भएतापनि लेक र वेंसिमा हावापानिको भिन्नता माटोको विविधता धरातलिए सोरुप र मोहोडामा ठुलो अन्तर रहेकोले कृषि उत्पादनमा तजा तरकारी, विभिन्न तरकारीको विउ अधुवा,आलु, अलैंची, कफी, वेसार, आदी फलफुलमा अमीलोजाति, लप्सी, केरा, लीची, आरु, ओखर नास्पति आदि हुन् । वेसीका समतल फांटहरुमा उन्नत जातको खाद्यन्नको विस्तार गरि लाभ लिन सकिन्छ भने पशूपालनका दृष्टिले वाख्र, कुखुरा, वंगुर, खरायो, गाई भैसी नै व्यवसायका मुख्य आधार हुन् । यहां लघु उद्यम विकास कार्यक्रमको सहयोगमा केही उद्यमीहरु तयार भई क्याण्डी, जाम, जेली, अचार, छाला जुत्ता, अल्लाको कपडा, टिका, सावुन , माहुरी लगाएतका व्यवसाय सुरु गरेको देखिन्छ ।
यसै गरी पर्बतको हुवाश गाबिस पनि एक रोमणिय स्थल को रुपमा रहेको छ यो गाबिस स्याङ्जाको वालिङ नगरपालिका देखी निकै नजिक रहेको छ भने यहाँको भु-भाग पनि अती सुन्दर अनी समथल रहेकोले गर्दा भबिस्यको एक सुन्दर बजार को पारीकल्पना गर्न सकिने एक यस्तो नमुना गाबिसको रुपमा रहेर पनि बिकासको दृष्‍टिले पछाडि परेको एक स्थान भन्दा फरक नपर्ला र यो गाबिस मा दुई वटा खोला हरु रहेका छन जस्को नाम मर्दिखोला र सेती खोला हो भने बिचको भागमा समथल खेती योग्य जमिन रहेको छ जस्मा धान खेती लगायत सबै किसिमका अन्न उत्पादन गर्न सकिन्छ र अहिले मोटर बाटोले वालिङ हुवाश हुँदै कुस्मा अनी रानीपनी सम्म जोड्ने पर्मुख केन्द्र नै हुवाश बन्न पुगेको छ । र यस् गाबिस पनि बिकासको बाटो तर्फ लम्किदै गरेको पर्बतको एउटा गाबिस मान्न सकिन्छ । 
पर्वत जिल्ला सानो जिल्ला भएता पनि यहां स्लेट ढुंगाका खानी, फलाम खानी, तामा खानी,आदीको उत्पादन हुने गरेको ऐतिहासिक प्रमाण पाईन्छ तर हाल स्लेट ढुंगा, वालुवा, गीटी मात्र निकासी भइरहेका छन् । भीरालो जमिनका कारण वाढी पहिरो, नदी कटान र कच्ची सडकबाट हुने भूक्षेय यस जिल्लाका मुख्य समस्या हुन् । भुक्षय नियन्त्रण कार्यक्रम प्रभावकारी रुपले संचालन गर्ने, कच्ची सडकलाई ग्राभेलि· र कालो पत्रे गर्दै लाने तथा विकासका सम्भावनाहरुको पहिचान गरी कार्यक्रम संचालन गरिएको खण्डमा पर्वत जिल्ला पनि नेपालको एक नमुना जिल्लाकोरुपमा स्थापित हुनसक्ने वलियो सम्भावना रहेको देखिन्छ ।

Biodata of New Primeminister of Nepal: Khil Raj Regmi

14 Mar, 2013 /
You may be interested to know more about Khil Raj Regmi who is the new Prime Minister of Nepal. We have just found his bio-data. Born in 1949,Khilraj regmi has passed Masters in Arts from Tribhuvan University in 1972 (AD)
A.GENERAL INFORMATION
  1. Date and Place of Birth:- 31st May 1949, Palpa, Nepal
  2. Gender:- Male
  3. Marital Status:- Married to Shanta Regmi (Have 3 Children)
  4. Nationality:- Nepali
  5. Permanent Home Address:- Pokharathok – 6, Palpa, Lumbini Zone, Nepal
  6. Current Home Address:- 182/15 Prabachan Marga, Kathmandu, Nepal
  7. Current Residence:- Prime Minister, Baluwatar, Kathmandu, Nepal
B. ACADEMIC QUALIFICATION

Degree
University/Board
Year of Completion (A.D.)
M.A.
(Master in Arts)
Tribhuvan University, Nepal
1972
B.L.
(Bachelor's in Laws)
Tribhuvan University, Nepal
1970
B.A.
(Bachelor's in Arts)
Tribhuvan University, Nepal
1968
I.A.
(Intermediate in Arts)
U.P. Board, India
1966
C. LANGUAGE PROFICIENCY
  1. Nepali (Native)
  2. English (Spoken and Writing)
  3. Hindi (Communicative)
D. AWARDS/MEDALS
  1. Gorkha Dakshin Bahu 4th (1981)
  2. Gorkha Dakshin Bahu 3rd (1990)
  3. Trishakti Patta 3rd (2000)
E. PROFESSIONAL CAREER

S. No.
Designation
Organization/Institution
Tenure Period
1.
Chief Justice
Supreme Court of Nepal
May 6, 2011  A.D. - Present
2.
Justice
Supreme Court of Nepal
2003-2011 A.D.
3.
Chief Judge
Various Appellate Courts
1996-2003 A.D.
4.
Judge
Various Appellate Courts 
1991-1996 A.D.
5.
Deputy Registrar
(Gazetted Class I)
Supreme Court of Nepal
1985-1991 A.D.
6.
District Judge
Various District Courts
1974-1985 A.D.
7.
Section Officer
Supreme Court of Nepal 
1972–1974 A.D.
F. ADDITIONAL RESPONSIBILITIES
  1. Coordinator – High Level Committee to Study and Submit Report on Abolition of Attendance (Taarekh) System in the Court Ensuring Representation of Parties, 2009 (Committee constituted by Supreme Court)
  2. Coordinator – Drafting Committee for Amendments in Supreme Court Regulations to Establish Information Technology Department Instead of Information Technology Section of the Supreme Court, 2010 (Committee constituted by Supreme Court)
  3. Coordinator – Drafting Committee to Reform the Proposed Draft of Guidelines of Bail Procedure, 2009 (Committee constituted by Supreme Court)
  4. Coordinator – Drafting Committee to Finalize and Approve the Draft on Code of Conducts of the Judges, 2008 (Committee constituted by Supreme Court)
  5. Coordinator – Working Team for Reform and Amendments in Civil Code and Civil Procedure Code, 2008 (Committee constituted by Government of Nepal on the recommendation of Judicial Council)
  6. Coordinator – Committee To Study and Submit Report on Timely Review of Remuneration and Conditions of the Service of Judicial Personnel, 2006 (Committee constituted by the Chief Justice of Nepal)
  7. Coordinator – Drafting Committee to Draft the Rules Regarding Application of Mediation System in Appellate Level Courts, 2005 (Committee constituted by Supreme Court)
  8. Coordinator – Drafting Committee to Review the Acts and Rules Related to Judicial Administration, 2004 (Committee constituted by Supreme Court)
  9. Coordinator – High Level Committee on Distribution of Budget and Resources for the Courts, 2010 (Committee constituted by Supreme Court)
  10. Coordinator – Committee to Study and Draft a Sketch to Reform Law Relating to Judicial Service in the Context of Implementation of O&M Report of the Supreme Court (Committee constituted by Supreme Court)
  11. Chairperson – Investigation Commission to Identify Causes and Consequences and Suggest Policy and Action Strategies not to Repeat the Similar Events as Happened in Different Regions of Terai Madhesh with Human and Physical Damages, 2007 (Commission constituted pursuant to Probe Commission Act, 2026 by Government of Nepal on the recommendation of Judicial Council)
  12. Coordinator – Working Team to Review the Existing Jurisdiction of the Court of Nepal (Team constituted by the Government of Nepal on the recommendation of Judicial Council)
  13. President – Judges Society, Nepal (2010)
G. SPECIAL RESPONSIBILITIES
  1. Chairperson – Juvenile Justice Coordination Committee, 2007 – June 2011 (Committee constituted pursuant to Rule 22(1) of Juvenile Justice Procedural Regulations, 2063)
  2. Chairperson – Case Management Committee, 2008 (Committee constituted pursuant to Rule 13d1. of Supreme Court Regulations, 2049)
  3. Chairperson – Construction Committee, 2010 – June 2011 (Committee constituted pursuant to Rule 13b. (1) of Supreme Court Regulations, 2049)
  4. Coordinator – Central Judicial Sector Coordination Committee, 2004 - 2008 (Committee constituted pursuant to Rule 13d4. of Supreme Court Regulations, 2049)
H. INTERNATIONAL PARTICIPATION
  1. 14th Conference of the Chief Justices of Asia and Pacific, 12 – 16 June, 2011; Seoul, South Korea.
  2. Observation Visit of the Canadian Federal Justice System, 26 March – 4 April, 2011; Ottawa, Canada.
  3. The First Geneva Forum for Judges and Lawyers, 25 -26 October, 2010; Geneva, Switzerland.
  4. The Seventh Conference of Asian Constitutional Court Judges, 12 – 15 July 2010; Jakarta, Indonesia.
  5. Civil Reform Through the Seminar on Civil Code and Related Laws – Three Consecutive Programs (18-25 August, 2010; 23-30 January, 2010; 25 July – 8 August, 2009); Tokyo, Japan.
  6. Exposure Visit to the Juvenile Court and Justice System of Italy (Organized by Department of Justice and Minor of Government of Italy); 2008, Italy.
  7. Study Visit to study the Functions of American Courts and Judicial Institutions (Organized by ARD Inc. Rule of Law, USAID/Nepal), 18 – 26 February, 2006; USA.
  8. Observation Visit to the Supreme Court and Judicial Institutions of Singapore and Thailand, 7 – 15 January, 2006; Singapore, Thailand.
  9. Training on Quest for the Effective and Efficient Treatment of Offenders in Correctional Institutions at UNAFEI (Organized by JICA), 17 April – 11 July, 1986; Tokyo, Japan.  
I. COUNTRIES VISITED

India, Thailand, Singapore, Malaysia, Hong Kong, Indonesia, South Korea, Japan, Italy, Switzerland, Canada, USA

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष