Skip to main content

विद्यार्थीको घरमा शिक्षक जानैपर्ने व्यवस्था



काठमाडौं, १६ चैत
शिक्षा विभागले सिकाइमा सुधार गर्न शिक्षक प्रत्येक विद्यार्थीको घरमा जानैपर्ने अनिवार्य व्यवस्था गर्ने भएको छ । आगामी शैक्षिक सत्रदेखि कक्षा एकदेखि तीनसम्म एक शिक्षक एक कक्षाको व्यवस्था गर्ने र शिक्षकलाई विद्यार्थीको
घरमै पुग्नुपर्ने व्यवस्था गर्न
लागेको हो । 
शिक्षा विभागका महानिर्देशक डा. लवदेव अवस्थीका अनुसार कक्षा शिक्षक तीन्ा महिनामा एकपटक स्वयं विद्यार्थीको घरमा पुगेर अभिभावकलाई भेट्ने र विद्यार्थीको पढाइबारे छलफल गर्नुपर्ने बताए । 
शुक्रबार भएको पत्रकार सम्मेलनमा महानिर्देशक अवस्थीले भने, 'सिकाइलाई उपलब्धिपूर्ण बनाउन शिक्षक विद्यार्थीका घरमा पुग्नेछन् र शिक्षकले विद्यार्थीको कमजोरी पत्ता लगाई सिकाइमा सुधार गर्न सक्छ ।' 
विभागले विद्यार्थीको सिकाइलाई उपलब्धिमुखी बनाउन नयाँ शैक्षिकसत्रदेखि प्राथमिक तहमा 'एक कक्षा एक शिक्षक'को व्यवस्था गर्ने भएको छ । धेरै शिक्षकले पढाउँदा साना विद्यार्थीको सिकाइमा खासै उन्न्ाति हुन नसकेपछि विभागले एक शिक्षक एक कक्षाको अवधारणा ल्याएको हो । 
विभागले देशभरका सबै विद्यालयलाई सर्कुलर जारी गरी 'एक कक्षा एक शिक्षक' सञ्चालन गर्न निर्देशन दिएको जनाएको छ । आगामी शैक्षिकसत्रमा कक्षा एकदेखि तीन कक्षासम्मका लागि एक शिक्षक एक कक्षामा राख्न्ा सुरु गर्ने भएको छ । 
विभागले ०७० लाई 'सिकाइ सुधार वर्ष'का रूपमा लिने र समग्र एक कक्षा एक शिक्षकको प्रणाली अपनाएर आगामी वर्षमा प्राथामिक तहको अहिलेको सिकाइ उपलब्धि ४० प्रतिशतलाई ६० प्रतिशतमा पुर्‍याउने लक्ष्य लिएको छ । प्राथमिक तहको गुणस्तर खस्केका कारण एक कक्षाको जिम्मा एक शिक्षकलाई दिन लागिएको हो । ती शिक्षकलाई तालिम दिने तयारीसमेत विभागको छ ।
सरकारले धेरै प्रयास गरेको भनिए पनि अहिले पनि विद्यालय उमेर समूहका चार दशमलव सात प्रतिशत बालबालिका विद्यालय आउन सकेका छैनन् । विभागले ०७१ सम्म्ा सबै बालबालिकालाई विद्यालय ल्याउन अनिवार्य भर्ना अभियानसमेत गर्ने जनाएको छ । दुई वर्षभित्र विद्यालयबाहिर रहेका विद्यार्थीलाई समेट्न स्थानीय निकाय, गाविस, नगरपालिका तथा गैरसरकारी संस्थाको सहयोगमा दिवा खाजाको व्यवस्था पनि गर्न थालिएको छ ।

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...