Skip to main content

एसएलसी सकियो, अब के गर्ने ?

 

९ चैत, काठमाडौं । बिद्यालय शिक्षाको अन्तिम खुड्किलोको रुपमा रहेको एसएलसी परीक्षा शुक्रबारदेखि सकिएको छ । गत १ गतेदेखि शुरु भएको परीक्षामा विद्यार्थीहरुले सबै विषयको लिखित परीक्षा दिइसकेका छन् । केही प्रयोगात्मक विषयको परीक्षा विद्यालय आफैंले लिने व्यवस्था छ । यस हिसाबले यस वर्षको एसएलसीमा सहभागी झण्डै साढे ५ लाख विद्यार्थी शुक्रबारदेखि फुर्सदिला भएका छन् ।
परीक्षा सकिएको दिन सबैलाई हाईसञ्चो हुन्छ । त्यसमाथि सबैले निकै महत्व दिने एसएलसी परीक्षा सकिएको दिन त बिझेको काँडा झिके जस्तै नै आनन्द हुन्छ । नतिजा सार्वजनिक हुने अबको तीन महिनासम्म विद्यार्थीहरु फुर्सदिला हुन्छन् । एसएलसी सकिएपछि बि्रजकोर्स गर्ने, कम्प्युटर र भाषा सिक्ने प्रवृत्ति हिजोआज फेशन जस्तै भएको छ । शहरबजारमा मात्रै होइन, गाउँघरमा समेत विद्यार्थीलाई लोभ्याउने गरी यस्ता तालिमे केन्द्र स्थापना भएका छन् । तर शिक्षाविदको सुझाव छ-’पहिले के पढ्ने भनेर निक्र्योल नगर्दासम्म बि्रजकोर्समा फस्न हुन्न ।’
एलएलसीको परीक्षा सकेर फुर्सदिला भएका विद्यार्थीहरुलाई शिक्षाविद डा. विद्यानाथ कोइरालाको सुझाव यस्तो छ :
· जाँच सकिने बित्तिकै अब के गर्ने भनेर चिन्ता नगर्नुस् । दुईचार दिन मज्जाले सुत्नुस् । शरीरलाई ‘रिल्याक्स’ हुने गरी आनन्दले सुत्नु उपयुक्त हुन्छ ।
· बाआमाले १० वर्ष मेरो पढाईमा लगानी गरे, अब मैले बाआमालाई के गर्न सक्छु भनेर सोच्नुहोस् । परिवार, आफन्त र नजिकका मान्छेसँग यसबारेमा सोधखोज गरेर आफूले कुन लाइन लिँदा राम्रो हुन्छ भनेर निर्णय गर्नुस् ।
· आफूले के सीप सिक्न सक्छु भनेर बिचार गर्नुस् । यस्ता सीपमा मोबाइल, घडी, रेडियो, कम्प्युटर बनाउनेदेखि खेतीकिसानीका नयाँ र नौला प्रविधि समेत पर्छन् ।
· बि्रज कोर्समा नफस्नुस् । मैले कुन विषय पढ्दा उपयुक्त हुन्छ भन्ने कुरा निक्र्योल गर्नुहोस् । आफ्नो रहर, बाबुआमाको हैसियत, सम्बन्धित विषयको पृष्ठभूमि र त्यसको भविष्य, छात्रवृत्ति पाइने/नपाइने अवस्था जस्ता धेरै कुरा पहिले ख्याल गर्नुपर्छ । आफ्नो रहर र क्षमताले धान्ने र उपयुक्त लाग्ने विषय छनोट गरिसकेपछि मात्र बि्रजकोर्स गर्नु राम्रो हुन्छ ।

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...