Skip to main content

वैशाखमा जनक शिक्षाले पाठ्यपुस्तक छपाइ गर्न नसक्ने


काठमाडौं, ३ वैशाख
विद्यालय तहको पाठ्यपुस्तक छपाइ गर्दै आएको जनक शिक्षा सामग्री केन्द्र (जशिसाके) ले कागज अभावका कारण आवश्यक पर्ने पाठ्यपुस्तक वैशाख महिनामा छपाइ गर्न नसक्ने जनाएको छ । १ देखि १० कक्षासम्मका लागि अझै ५० लाख थान पाठ्यपुस्तक छपाइ गर्न बाँकी छ । आवश्यक पाठ्यपुस्तक छापिसक्न र यसको सम्पूर्ण विवरण पेस गर्न केन्द्रीय पाठ्यपुस्तक अनुगमन समितिले केन्द्रलाई आगमी बिहीबारसम्मको समयसीमा दिएको छ ।
‘कागज अभावका कारण जशिसाकेले यो महिनाभित्र आवश्यक परिमाणका पाठ्यपुस्तक छापिसक्ने अवस्था छैन,’ प्रबन्ध सञ्चालक अनिलकुमार झाले भने । शिक्षा पत्रकार सञ्जाल (इजोन)ले मंगलबार आयोजना गरेको अन्तरक्रिया कार्यक्रममा प्रबन्ध सञ्चालक झाले व्यवस्थापनको कमजोरी र कागज अभावका कारण समयमै आवश्यक परिमाणमा पाठ्यपुस्तक छाप्न नसकिएको स्वीकार गरे ।
बाबा पेपर मिल्सबाट कागज खरिद गरिरहेको बताउँदै उनले भने, ‘सो कम्पनीले उपलब्ध गराउँदै आएको कागजबाट दैनिक १२ घन्टा मात्र छपाइ गर्न पुग्छ ।’ लोडसेडिङका कारण बाबा पेपर मिल्सले दैनिक ३० मेट्रिक टन कागज दिन नसक्दा समस्या देखिएको हो । शिक्षा विभागका उपनिर्देशक राकेश श्रेष्ठले जशिसाकेले जेठ दोस्रो सातासम्म विद्यालय तहका लागि आवश्यक पर्ने पाठ्यपुस्तक छपाइ गर्ने तथ्यांक दिँदै आएको भए पनि सोहीअनुसार छपाइ हुन नसकेको बताए । केन्द्रले छपाइ गर्न नसकेका कारण यसको विकल्प खोजी गर्न आवश्यक रहेको बताउँदै उपसचिव श्रेष्ठले भने, ‘वैशाख २ गते विद्यालय जाँदा हरेक विद्यार्थीको हातमा पाठ्यपुस्तक हुनुपर्दछ भन्ने मान्यता हो तर त्यो व्यवहारमा लागू हुन सकेन ।’
त्यसैले वैशाख ५ गते बस्ने केन्द्रीय पाठ्यपुस्तक अनुगमन समितिको बैठकले पाठ्यपुस्तक अभावलाई कसरी समाधान गर्ने भन्ने विषयमा नयाँ निर्णय गर्नेछ । गत पुसमा कागज खरिद टेन्डर प्रक्रिया सुरु गरिएको र फागुन ६ गते प्राप्त टेन्डर प्रस्ताव खोलिएका कारण समस्या आएको केन्द्रले जनाएको छ । तर, केन्द्रले प्रतिमेट्रिक टन ८० हजार २ सय ३० रुपैयाँ लागत अनुमान गरेकामा ८४ हजार ८ सय रुपैयाँ प्रतिमेट्रिक टनको प्रस्ताव परेको थियो ।
लागत अनुमानभन्दा बढीको प्रस्ताव परेकाले टेन्डरलाई रद्द गरी विशेष परिस्थिति जनाउँदै कोटेसनका आधारमा बाबा पेपर मिलबाट कागज लिने निर्णय गरिएको थियो । सो मिलले प्रतिमेट्रिक टन ७८ हजार ७ सय ६१ रुपैयाँमा कागज उपलब्ध गराएको प्रबबन्ध सञ्चालक झाले बताए । अभिभावक संघ नेपालका अध्यक्ष सुप्रभात भण्डारीले कमिसनका कारण बर्सेनि पाठ्यपुस्तकको अभाव सिर्जना हुने गरेको आरोप लगाए । सरकारले सार्वजनिक गरेको शासकीय सुधार कार्यक्रममा समयमा पाठ्यपुस्तक उपलब्ध गराउन नसक्ने अधिकारीलाई कारबाही गरिने स्पष्ट लेखिएकाले सोहीअनुसार दोषीमाथि कारबाही गर्न सरकारलाई उनले आग्रह गरे । विद्यालय तहको हालसम्म ४० प्रतिशत पाठ्यपुस्तक पु¥याइसकिएको साझा प्रकाशनका बजार विभाग प्रमुख केदार खतिवडाले बताए । देशभर अझै ६० प्रतिशत पुस्तक पु¥याउन बाँकी छ । केन्द्रले दैनिक १ लाख २५ हजार किताब छपाइ गर्ने बताए पनि छपाइ गर्न बाँकी तथ्यांक हेर्दा ४० दिनभन्दा बढी लाग्नेछ । जसले गर्दा जेठको दोस्रो साता मात्र पाठ्यपुस्तक छपाइ कार्य सकिने छ ।

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव