Skip to main content

पाठ्यपुस्तक अभाव


शैक्षिक सत्र सुरु भयो तर हातमा पाठ्यपुस्तक छैन । विगतको तीतो यथार्थ फेरि दोहोरियो । यो आफैंमा नयाँ समस्या भने हैन । अघिल्ला वर्ष पनि मुलुकभरका विद्यार्थीले यही समस्या भोगेका थिए । कतिपय दुर्गम भेगका विद्यार्थीले त पुस्तकको अनुहारै नहेरी शैक्षिक सत्र बिताए पनि ।
मुलुकभरको पाठ्यपुस्तक छाप्ने जिम्मा लिएको जनक शिक्षा सामग्री केन्द्र र साझा प्रकाशनको गैरजिम्मेवारीका कारण यो समस्या आएको हो भन्न धक मान्नु पर्दैन । किनकि यी दुवै संस्थाले विद्यार्थीको भविष्यसंँग पटक–पटक खेलवाड गरेका छन् । विगतमा पाठ्यपुस्तक छपाइमा ढिलाइ भएको यथार्थलाई मनन गर्दै शिक्षा मन्त्रालयले सम्बद्ध संस्थालाई बेलैमा पुस्तक उपलब्ध गराउन उर्दी जारी त ग¥यो तर ती संस्थाले मन्त्रालयको निर्णय ठाडै अवज्ञा गरिदिए यसपालि पनि ।
जनक शिक्षा सामग्री केन्द्रसँग पुस्तक छपाइ ढिलाइ हुनुको बनिबनाउ उत्तर छ । समयमा कागज निकासी नभएको, रकम अभाव, लोडसेडिङ यस्तै–यस्तै कारण देखाउँछ । यसपालि पनि समयमै कागज उपलब्ध नभएको तर्क सार्वजनिक भइसकेको छ । दुई–चार दिनपछि लोडसेडिङको कुरा उठ्यो भने आश्चर्य नमाने हुन्छ । हरेक वर्ष समयमा पुस्तक नआउनुको मूल कारण कागज होइन, कर्मचारीको मानसिकता हो । किनकि, कुन सिजनमा कति पुस्तक छाप्नुपर्छ, लगभग एक वर्षअगाडि नै जानकारी हुन्छ, जनक शिक्षालाई ।
तर, कहिल्यै बेला हुँदैमा छाप्दैन । यसो हुनुमा जनक शिक्षामा हुने गरेको आर्थिक चलखेल प्रमुख कारण हो भने वितरणको जिम्मा लिने साझा प्रकाशनको लपरबाहीपूर्ण व्यवहारलाई पनि बिर्सन सकिँदैन । एकखालको राजनीतिक भर्तीकेन्द्र बनेको साझा प्रकाशन पनि पछिल्लो समय आर्थिक चलखेलले दुर्नाम हँुदै गएको छ । पुस्तक बेचिसकेपछि समयमा भुक्तानी नदिनु त साझाको नियति नै बनिसक्यो । सरकारको भर्नासँगै विद्यार्थीलाई हातमा पुस्तक थमाएर पठाउने योजना यसपालि पनि तुहिइसकेको छ । सोमबारदेखि शैक्षिक सत्र सुरु भए पनि अझै ५० लाख पुस्तक छपाइ हुनै बाँकी रहेको तथ्य हामीसँग सुरक्षित छ । सामान्यतः पाठ्यपुस्तकविना विद्यार्थी विद्यालय जाँदैनन् भने शिक्षकले पनि पढाउँदैनन् । कतिपय जिल्लामा पाठ्यपुस्तक आइपुगेन भन्दै विद्यालय नै बन्द गरेको विगतकै दृष्टान्त छ ।
यस वर्ष पनि यही नियति दोहोरिने सम्भावना बढेको छ । सकेसम्म चाँडो पाठ्यपुस्तक पु¥याएर पठनपाठन नियमित सञ्चालन हुने वातावरण बनाउन जरुरी छ । त्यसो त आगामी वर्ष यो समस्या नहोस् भनेर पनि आजै सोच्नुपर्छ । जिम्मेवारी बहन नगर्ने निकायलाई कारबाही गर्नु त सरकारको दायित्व हो नै । त्यसका लागि सबैभन्दा पहिला जनक शिक्षा सामग्री केन्द्र र साझा प्रकाशनलाई कारबाहीसँगै नयाँ विकल्प पनि बेलैमा सोचिनुपर्छ । यसपालि त विद्यार्थीले समस्या भोगे आउँदो वर्ष फेरि यस्तै समस्या नआओस् भनेर आजै सोचिएन भने अर्को शैक्षिक सत्रमा यही समस्या दोहारिने निश्चित छ ।
साभार ः राजधानीबाट

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...