Skip to main content

दर्बन्दी मिलानमा मोटो रकम कुम्लाउने दाउ

दोलखा १२ असार । जिल्ला शिक्षा कार्यालय दोलखाका नासु देखी आफ्नो  क्षेत्रमा नगई कार्यालयमा बस्ने बिद्यालय निरिक्षकहरुको कोटामा तिन जना देखी पाँच जना शिक्षकको नाम सरुवाको  प्रस्तावित आएको बजार हल्लाबाट मोटो रकम कुम्लाउन दाउ भएको भन्दै नेपाल शिक्षक संघ दोलखाले बिरोध जनाएकोछ ।
जिल्ला शिक्षा समितिबाट शिक्षक व्यवस्थापनको निति निर्माण नै नगरी विना निर्णय शिक्षक सरुवाको प्रस्ताव एकलौटी ढंङ्गबाट प्रस्तावित गर्नुले जिल्ला शिक्षा कार्यालय बास्तविक नियत छर्लङग भएकोले संघले आपत्ती जनाएको हो  । कार्यालयले एकाङ्गी ढंङ्गबाट दर्बन्दी मिलान सम्बन्धि गरेका सम्पूर्ण कार्य अमान्य हुने समेत ज्ञापन पत्रमा जनाएको छ । 
“जिल्ला शिक्षा कार्यालयले बजारमा काड फलेर शिक्षकका  संघ, संगठन प्रति फुठाउनको राजनिति गर्ने दाउ मात्र नभई रातारात  मोटो रकम कुम्लाउने सोचको उपज पनि हुन सक्छ” नेपाल शिक्षक संघ दोलखाका अध्यक्ष रामजी चौलागाईले  भने । सरुवाको विषय प्रायोजित ढङ्गबाट अगाडी बढेकामा कार्यालयको यस्तो गतिबिधि संघले घोर भत्र्सना गरेको छन । 
 बुधबार नेपाल शिक्षक संघ दोलखा र नेपाल शिक्षक परिषद दोलखाको टोली गई जिल्ला शिक्षा कार्यालयले एकाङ्गी ढंङ्गबाट दर्बन्दी मिलान सम्बन्धि गरेका सम्पूर्ण कामको प्रस्ताब अमान्य हुने भन्दै पेशागत संगठनले राखेका माग लाई लत्याउदै जाने दुशास गरेमा त्यसबाट उत्पन्न हुने परिणमको भागेदार हुन कार्यालय तयार रहन चेतावानी दिदै १३ बुद्धे ज्ञापन पत्र बुझाएको छ ।
“ दरबन्दी मिलान गर्दा विद्यायलयमा रहेका विद्यार्थी सङ्ख्यालाई एक मात्र आधारबनाउन नहुने, भौगोलिक विकटता र जिशिकाबाट अनुमति लिई विद्यालयमा सञ्चालित कक्षासमेतलाई आधार बनाएरमात्र प्राथमिक तहको दरबन्दी मिलान गर्नुपर्नेविषयमा स्पष्ट अडान रहेको संघका अध्यक्ष चौलागाईले बताए ।” 
“विद्यालय क्षेत्र सुधार कार्यक्रमले कक्षा १–८ लाई आधारभुत तह र कक्षा १–१२ लाई माध्यमिक तह निर्धारण गरी कार्यान्वयनको चरणमा रहेको अवस्थामा कक्षा १–८ सञ्चालित विद्यालयहरुलाई पहिलो प्राथमिकता दिई विद्यार्थी सङ्ख्या र सञ्चालित कक्षाका आधारमा दरबन्दी मिलान गर्नुपर्ने नेपाल राष्ट्रिय शिक्षक परिषद् दोलखा अध्यक्ष केशव प्रसाद काप्mले बताए । ” 
 उनले भने ‘दरबन्दी मिलान पश्चातसञ्चित हुन आउने प्राथमिक दरबन्दीलाई सञ्चित पुल दरबन्दीमा नराख्ने, सञ्चितदरबन्दीलाई निम्नमाध्यमिक तथा माध्यमिक तहको अनुमति लिई सञ्चालनमा रहेका तर कक्षागत, तहगत एवम् विषयगतरुपमा आवश्यक शिक्षक दरबन्दी नपाएका विद्यालयहरुमा दरबन्दी सहित उच्च योग्यता भएका प्राथमिक दरबन्दीमा कार्यरत शिक्षकहरुलाई आवश्यकतानुसार पुल दरबन्दीको रुपमा होइन शुद्ध दरबन्दीसहित समानुपातिकरुपले निमावि र माविहरुमा वितरण वा पदस्थापन गर्नु पर्दछ ।’ 
“जिल्लाको समग्र शैक्षिक स्थिति उकास्नको लागि सरोकारवालाहरुसँग सहकार्य नगरी मनगढन्ते ढंङ्गबाट जिशिका दोलखा अगाडी बढ्ने हो भने यसको  प्रतिरोधमा थप आन्दोलनका कार्यक्रमहरु ल्याइने  नेपाल शिक्षक युनियन दोलखाका सचिव गोविन्द नारायण मानन्धरले चेतावानी दिएकाछन ।”  हालसम्म दोलखा जिल्लामा रहेका रिक्त प्राथमिक दरबन्दी सङ्ख्या विवरण सार्वाजानकि नगरि दबन्र्दी मिलानको नाटक मन्चन गर्नुमा यसका पछाडी ठुलो षडयन्त्र रहेको प्रमाणीत हुन्छ मानन्धरले भने ।
 दोलखाका शिक्षकले पाउनु पर्ने २०६८ सालको पोशाक भत्ता हालसम्म निकासा नभएकोले तुरुन्त निकासा गरि  शिक्षकको सेवामा लाग्न  जिल्ला शिक्षा अधिकारी शिवकुमार सापकोटालाई नेपाल शिक्षक संघकी केन्द्रिय सदस्य गीता शिवाकोटी आग्रह गरिन् । उनले भनिन् अपाएक कार्यरत रहेका महिला शिक्षक, अपाङ्ग र दीर्घरोगी हो भनि प्रमाणित भएको आधिकारिक प्रमाणको  आधारमा र लामो समयदेखि घरबाट अपाएक विद्यालयमा कार्यरत रहेका आधारमा बनाई सम्पूर्ण पक्षको सहमती र सहकार्यमा दबन्र्दी मिलान प्रक्रिया अगाडी बढाउनु पर्दछ ।
यता जिल्ला शिक्षा अधिकारी शिवकुमार सापकोटाले भने बुधबार नेपाल शिक्षक संघ दोलखा र नेपाल शिक्षक परिषद दोलखाको टोलीले संयुक्तरुपमा दिएको ज्ञापन पत्रमा राखेका मागहरु अक्षरश पालन गर्न बिहाबार देखी नै पेशागत संघ,संगठनका प्रतिनिधि बोलाई छलफल र अन्र्तक्रिया अगाडी बढाउने  बताए । उनले भने तत्कालै जिल्ला शिक्ष शिक्षा समितीको बैठक राख्ने छु । 
“बजारमा आएको शिक्षक सरुवाको  प्रस्तावित नाम प्रतिको बिभिन्न हल्लामा सत्यता नरहेको जिशिअ सापकोटाले दाबि गरे ।”
 

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव