Skip to main content

उच्च माविका होर्डिङबोर्ड र गेट हटाइने


काठमाडौं, असार १२
उच्च माध्यमिक शिक्षा परिषद्ले काठमाडौंको सुविधानगरस्थित बार्सा उच्च माविलाई २४ घन्टे अल्टिमेटम दिएको छ । एक स्थानमा सम्बन्धन लिएर अर्कै घरको फ्ल्याट भाडामा लिई कक्षा सञ्चालन गरेको तथा मागेको जानकारीसमेत नदिएको भन्दै परिषद्ले मंगलबार २४ घन्टे अल्टिमेटमसहित पुर्जी
थमाएको हो । 
परिषद्का अनुगमन शाखा प्रमुख उपसचिव डम्बर बतासको नेतृत्वमा गएको टोलीले सहप्राचार्य भानु राईलाई २४ घन्टाभित्र सम्पूर्ण कागजात पेस गर्न निर्देशन दिएको हो । बतासका अनुसार उच्च माविका सञ्चालक समितिहरूमा चर्को विवाद देखिएको र दुईतिर बसेर प्रवेश फारम वितरण गरेको पाइएको छ । 
सो उच्च माविलाई परिषद्ले २७ मंसिरमा आफ्नै भवनमा सञ्चालन गर्न निर्देशन दिएको थियो । १२ कक्षामा करिब आठ सय विद्यार्थी रहेको सो उमाविको अवस्था दयनीय बन्दै गएको बताइएको छ । बतासले भने, ‘चित्तबुझ्दो जवाफ नआए ऐन–नियमअनुसार सम्बन्धन खारेजसम्मको 
कारबाही हुनसक्छ ।’
गत वर्ष करिब एक करोड रुपैयाँभन्दा बढी विज्ञापनमा खर्च गरेको सो उमाविले यो वर्ष रकम तिर्न नसकेपछि विज्ञापन एजेन्सी संघ (आन) ले विज्ञापन छाप्नसमेत रोक लगाएको छ ।
आचारसंहिता कार्यान्वयन तथा अनुगमन समितिले आचारसंहिताविपरीत प्रचारका लागि राखिएका उमाविका होर्डिङबोर्ड र स्वागतद्वार हटाउने भएको छ । काठमाडौं सम्पर्क कार्यालयले राजधानीका उमाविको अनुगमन नगरेपछि समितिले नै अनुगमन गरी राजधानीका सडक, चोक र अग्ला घरमा राखिएका होडिङबोर्ड हटाउने तयारी गरेको हो । समितिले गएको ९ असारमा रिङरोड र वरपरका सडक र अग्ला घरमा राखिएका होर्डिङबोर्ड र स्वागतद्वारको तस्बिर संकलन गरेको थियो । 
राजधानीको गौशाला, कोटेश्वर, बानेश्वर, बबरमहल जडीबुटी चोक, सातदोबाटो, कलंकी, बाफल, बालाजु, लगनखेल जावलाखेल, चावहिल, महाराजगन्ज, गैरीगाउँलगायत स्थानमा धेरै संख्यामा पोलब्यानर र आधा दर्जन स्वागतद्वार राखिएको फेला परेको छ ।
समितिले छानबिनका क्रममा कलंकीको एडमार्क, बाफलको ग्रिनफिल्ड, सातदोबाटोको प्रिमियर, गैरीगाउँको नासा, बबरमहलको मेगा, गौशालाको गुरुकुल र तक्षशिला, बानेश्वरको के एन्ड के, महाराजगन्जको ओरियन्टलगायत उमाविले होर्डिङबोर्ड तथा गेट राखेको फेला परेको छ । मेगा कलेजका कार्यकारी निर्देशक गोपाल खनालले आफूले बनाएको गेट हटाइसकेको बताए ।

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव