Skip to main content

दुर्गम गाउँमै अंग्रेजी शिक्षा पाएपछि गाउँले दंग


सोलुखुम्बु, साउन १५ गते । आफ्नो बच्चासँगै जन्मेका छिमेकीका बच्चाहरु सदरमुकाममा लगेर बोर्डिङ्ग स्कुलमा पढाउदा सल्यान–८, सोलुखुम्बुका टिाराम बस्नेतलाई आफ्नो पनि धन भए सदरमुकाममा लगेर बच्चालाई अंग्रेजी शिक्षा दिलाउने रहर लाग्थ्यो ।
धनी व्यक्तिका छोराछोरीले मात्र आर्जन गर्न सकिँदो रहेछ भन्ने लागेको अंग्रेजी शिक्षा हिजोआज आफ्नै छोराछोरीलाई दिलाउन पाउँदा सुस्मिता लगायत सयौं गाउँले अभिभावकहरु दंग छन् ।
सदरमुकामबाट करिब आठ कोषको दुरीमा रहेको दुर्गम गाविस सल्यानमा गाउँकै बुद्धिजीवि, शिक्षाप्रमी तथा समाजसेवीहरुको सक्रियतामा सल्यानस्टार इङ्गलिस स्कुल स्थापना भएपछि टिकाराम जस्ता निम्न तथा मध्यम बर्गीय परिवारका बालबालिकाहरुका लागि समेत इङ्गलिस पढ्ने ढोका खुलेको हो । ‘अरुले बोर्डिङ्गमा पढाउँदा हाम्रो नानीलाई पनि पढाउन सके हुन्थ्यो भन्ने इरादा पालेर सरकारी स्कुलमा पढाउन बाध्य थियौं, अहिले गाउँमै सामुदायिक अंग्रेजी स्कुल खुलेपछि हाम्रो इच्छा पूरा हुँदैछ’ सल्यानका अर्का अभिभावक चेतबहादुर बस्नेतले हर्षित मुद्रामा भन्नुभयो । 
    गाउँमै खुलेको स्कुलमा बच्चाको रेखदेख पनि हुने तथा पशु चौपाया र अन्न बेचेर आएका थोरै पैसाले पनि पढाउन सकिने हुनाले यसमा निम्न बर्गीय परिवारको समेत पहुँच भएको अभिभावकहरु बताउँछन् । आफूहरुले दार्जिलिङ्ग विभिन्न विषयका दक्ष शिक्षकहरु अन्य जिल्लाबाट झिकाई व्यवहारिक र बैज्ञानिक ढंगबाट सिकाइ गर्ने गरेको उल्लेख गर्दै स्कुलका प्रिन्सिपल रामनारयाण झाले सदरमुकाममा खुलेका नीजिक्षेत्रका विद्यालयहरुसँग प्रतिस्पर्धा गर्न सकिने बताउनुभयो । ‘सा–साना कक्षाका बालबालिकालाई खेल विधिबाट सिकाउने गरेका छौं, सदरमुकामका विद्यालयहरु भन्दा कुनैमा पनि कमी छैन’ उहाँको दाबी छ ।
    गाउँमै अंग्रजी स्कुलको स्थापनापछि दुर्गम गाउँमै अंग्रेजीको माध्यमको शिक्षा सम्भव भएको हो । स्थापनाको पहिलो बर्षमै तीन कक्षासम्मको पढाई सञ्चालन गरिरहेको स्कुलमा हाल कक्षा ५ सम्मको कक्षा चलेको उक्त विद्यालयमा यसै शैक्षिक सत्रदेखि कक्षा ६ समेत संचालन हुने भैको छ । विद्यालयलाई क्रमशः माध्यमिक तहसम्मको पढाई सञ्चालन गर्ने सोच रहेको स्कुल सञ्चालक समितिका अध्यक्ष प्रभुराम कार्कीले बताउनुभयो । 

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...