Skip to main content

दुर्गम गाउँमै अंग्रेजी शिक्षा पाएपछि गाउँले दंग


सोलुखुम्बु, साउन १५ गते । आफ्नो बच्चासँगै जन्मेका छिमेकीका बच्चाहरु सदरमुकाममा लगेर बोर्डिङ्ग स्कुलमा पढाउदा सल्यान–८, सोलुखुम्बुका टिाराम बस्नेतलाई आफ्नो पनि धन भए सदरमुकाममा लगेर बच्चालाई अंग्रेजी शिक्षा दिलाउने रहर लाग्थ्यो ।
धनी व्यक्तिका छोराछोरीले मात्र आर्जन गर्न सकिँदो रहेछ भन्ने लागेको अंग्रेजी शिक्षा हिजोआज आफ्नै छोराछोरीलाई दिलाउन पाउँदा सुस्मिता लगायत सयौं गाउँले अभिभावकहरु दंग छन् ।
सदरमुकामबाट करिब आठ कोषको दुरीमा रहेको दुर्गम गाविस सल्यानमा गाउँकै बुद्धिजीवि, शिक्षाप्रमी तथा समाजसेवीहरुको सक्रियतामा सल्यानस्टार इङ्गलिस स्कुल स्थापना भएपछि टिकाराम जस्ता निम्न तथा मध्यम बर्गीय परिवारका बालबालिकाहरुका लागि समेत इङ्गलिस पढ्ने ढोका खुलेको हो । ‘अरुले बोर्डिङ्गमा पढाउँदा हाम्रो नानीलाई पनि पढाउन सके हुन्थ्यो भन्ने इरादा पालेर सरकारी स्कुलमा पढाउन बाध्य थियौं, अहिले गाउँमै सामुदायिक अंग्रेजी स्कुल खुलेपछि हाम्रो इच्छा पूरा हुँदैछ’ सल्यानका अर्का अभिभावक चेतबहादुर बस्नेतले हर्षित मुद्रामा भन्नुभयो । 
    गाउँमै खुलेको स्कुलमा बच्चाको रेखदेख पनि हुने तथा पशु चौपाया र अन्न बेचेर आएका थोरै पैसाले पनि पढाउन सकिने हुनाले यसमा निम्न बर्गीय परिवारको समेत पहुँच भएको अभिभावकहरु बताउँछन् । आफूहरुले दार्जिलिङ्ग विभिन्न विषयका दक्ष शिक्षकहरु अन्य जिल्लाबाट झिकाई व्यवहारिक र बैज्ञानिक ढंगबाट सिकाइ गर्ने गरेको उल्लेख गर्दै स्कुलका प्रिन्सिपल रामनारयाण झाले सदरमुकाममा खुलेका नीजिक्षेत्रका विद्यालयहरुसँग प्रतिस्पर्धा गर्न सकिने बताउनुभयो । ‘सा–साना कक्षाका बालबालिकालाई खेल विधिबाट सिकाउने गरेका छौं, सदरमुकामका विद्यालयहरु भन्दा कुनैमा पनि कमी छैन’ उहाँको दाबी छ ।
    गाउँमै अंग्रजी स्कुलको स्थापनापछि दुर्गम गाउँमै अंग्रेजीको माध्यमको शिक्षा सम्भव भएको हो । स्थापनाको पहिलो बर्षमै तीन कक्षासम्मको पढाई सञ्चालन गरिरहेको स्कुलमा हाल कक्षा ५ सम्मको कक्षा चलेको उक्त विद्यालयमा यसै शैक्षिक सत्रदेखि कक्षा ६ समेत संचालन हुने भैको छ । विद्यालयलाई क्रमशः माध्यमिक तहसम्मको पढाई सञ्चालन गर्ने सोच रहेको स्कुल सञ्चालक समितिका अध्यक्ष प्रभुराम कार्कीले बताउनुभयो । 

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव