Skip to main content

शिक्षकले आफ्नो गरिमालाई उचो राख्न शिक्षामा गुणस्तर बृद्धि गर्नु आवश्यक


DEO nandlalकोपिला कडेल, बागलुङ २०७० असोज ११ । नेपाल शिक्षक सघं बागलुङको आयोजनामा आज देखी माध्यमिक बिद्यालयस्तरिय गणित शिक्षक प्रशिक्षक प्रशिक्षण तालिम शुरु भएको छ ।
तालिमको उद्घाटन गर्दै जिल्ला शिक्षा अधिकारी नन्दलाल पौडेलले शिक्षकहरुले आफ्नो गरिमालाई उचो राख्नका लागि शिक्षामा गुणस्तर बृद्धि गर्नुपर्ने बताए ।
गणित बिषयको जिल्लाको औसत उपलब्धी ३४ प्रतिशत मात्र रहेको भन्दै जिशिअ पौडेलले– शिक्षकले शिक्षणको पाटोलाई निरन्तर चिन्तन मनन गर्नुपर्नेमा जोड दिए । उनले जिल्लाको समग्र शैक्षिक अवस्थालाई नियाल्दा गणित र बिज्ञान बिषयमा धेरै बिद्यार्थी फेल हुने गरेको भन्दै शिक्षकहरुलाई आफ्नो पेसागत दक्षता र गुणस्तरियतामा ध्यान दिन आग्रह गरेका थिए ।
सो अवसरमा तालिमका प्रशिक्षक जीवनाथ शर्मा र सुर्य प्रसाद कडेल र नेपाल शिक्षक सघं बागलुङका सहसचिव राजेन्द्र पौडेलले मन्तब्य दिएका थिए । कार्यक्रम नेपाल शिक्षक सघं बागलुङका अध्यक्ष सागर खरेलको अध्यक्षतामासम्पन्न भएको थियो ।
यसैवीच आशिंक प्राध्यापक सघं धौलागिरी बहुमुखी क्याम्पस बागलुङको आयोजनामा धौलागिरी बहुमुखी क्याम्पसका आंशिक प्राध्यापकहरुको पेसागत सुरक्षा बिषयक अन्र्तक्रिया कार्यक्रम आज एक समारोहका बिच सम्पन्न भएको छ । सो अवसरमा बोल्ने सहभागिले आंशिक प्राध्यापक लाई प्रक्रिया पुर्याएर करारमा नियुक्त गर्न माग गरेका थिए ।
आंशिक प्राध्यापकले पुर्णकालिन भार बहन गर्नुपरेको भन्दै सहभागिले– क्याम्पस प्रशासनले १ सय ५० दिने अध्यापन गराउने वातावरण गराईदिनुपर्ने बताएका थिए ।
आंशिक प्राध्यापकका समस्या सबैका साझा हुनुपर्ने भन्दै सहभागीले क्याम्पस प्रशासन लगायत सम्पुर्ण पेसागत संघ संगठनले साझा अभियानकै रुपमा समाधान खोज्नुपर्नेमा जोड दिए ।
सो अवसरमा क्याम्पस प्रमुख आनन्दराज सिलवाल, सहायक क्याम्पस प्रमुख ओम प्रकाश शर्मा, प्राध्यापक ईकाइ सघंका सभपती गोबिन्द गौतम, प्रगतिशिल प्राध्यापक सघंका अध्यक्ष प्रकाश साप्कोटा,राष्ट्रिय प्राध्यापक सघंका अध्यक्ष डा. दिन बहादुर थापा, प्रजातन्त्रबादी प्राध्यापक सघंका अध्यक्ष रामचन्द्र शर्मा, त्रिभुवन विश्व बिद्यालय कर्मचारी सघंका अध्यक्ष शिब प्रसाद पाध्या र स्वबियु सभापती प्रेम सुबेदी लगायतले मन्तब्य ब्यक्त गरेका थिए ।
कार्यक्रममा आंशिक प्राध्यापक संघ धौलागिरी बहुमुखी क्यापसका अध्यक्ष शिव प्रसाद पौडेलले कार्यपत्र प्रस्तुत गरेका थिए ।
source:www.ebaglung.com

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव