Skip to main content

विद्यालयकै कारण अपांगता भएका बालबालिका शिक्षाबाट बञ्चित


१२ असोज, वर्दिया । विद्यालयकै कारण एक अपांगता भएकी बालिका पढाइबाट वञ्चित बनेकी छन् । बर्दिया जिल्लाको मोतीपुर–९ की १६ वर्षीया बालिका मुन्नी थारू पढाइबाट वञ्चित भएकी हुन् । स्थानीय आदर्श माध्यमिक विद्यालयमा ६ कक्षामा अध्ययनरत मुन्नीलाई विद्यालयका प्रधानाध्यापक जगमोहन झाले हिँड्न नसक्ने भएकाले पढ्न नआऊ भनेपछि बढाइबाट वञ्चित हुनु परेको छ । प्रधानाध्यापकको भनाइ उद्धृत गर्दै मुन्नीले भनिन्, ‘सरले अपांगले पढेर के गर्छ र भन्नुभयो ।
विद्यालयमा सञ्चालन भइरहेको त्रैमासिक परीक्षामा अपांगता भएकी मुन्नीले बेन्चमा बसेर लेख्न अप्ठ्यारो हुने र हात पनि कमजोर भएको कापीमा अड्याएर लेख्न दिन अुनरोध गरेपछि विद्यालयका प्रधानाध्यापक झाले विद्यालय नआउन आदेश दिएको पीडित बालिकाले बताइन् । प्रधानाध्यापकको यस्तो आदेशपछि मुन्नी त्रैमासिक परीक्षबाट वञ्चित बनिन् । विद्यालयले मुन्नीलाई परीक्षामा सपांग विद्यार्थी सहर नियम लगाएपछि मुन्नीको पढाइ टुटेको राजधानी दैनिकमा खबर छ ।
मुन्नी जन्मजातै अपांग हुन् । अपांग भए पनि उनी पढ्न जाने उमेर भएदेखि नै विद्यालय जाने गरेकी थिइन् । तर, ३ कक्षामा पढ्दा कक्षाकोठामा खेल्दै गरेका साथीहरूले ढालेको बेन्चले मुन्नीको दाहिने खुट्टा नै भाँचिएपछि उनी परीक्षा दिन मात्रै विद्यालय जाने गरेकी थिइन् । परीक्षा दिनबाट समेत विद्यालयले वञ्चित गरेपछि मुन्नीको पढ्ने सपना अधुरै रहेको छ । पढ्ने इच्छा देखेर अभिभावकले उनलाई ह्विलचियरमा राखेर विद्यालय लैजाने गरेका थिए ।
बालिका मुन्नीले यस्तो बताए पनि प्रधानाध्यापक जगमोहन झाले भने विद्यालय नआऊ नभनेको बताए । अपांगमैत्री विद्यालय नभएका कारण परीक्षामा मुन्नीलाई केही अप्ठ्यारो भएको उनले स्विकारे । उत्तरपुस्तिका अड्याउन राखेको कापी परीक्षामा खटिएका शिक्षकले खोस्दा मुन्नीले आफैं अबदेखि स्कुल आउँदिन भनेर गएको प्रअ झाले बताए । मुन्नीका अभिभावकले अपांगता भएका विद्यार्थीलाई विद्यालयले पढ्नबाट वञ्चित गरेको आरोप लगाउँदै कारबाहीका लागि जिल्ला शिक्षा कार्यालयमा निवेदन दिएका छन् ।
Source: http://www.onlinekhabar.com/

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू सामाजिक अध्ययनमा विशेष गरी गरेर सिक Learning By Doing पक्षलाई बढी जोड दिइएको छ । त्यसले यस विषयमा विद्यार्थी केन्द्रित शिक्षण विधिहरू प्रयोगमा ल्याउनुपर्दछ । सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही विधिहरू निम्नानुसार रहेका छन् ः अ) छलफल विधि ः दुई वा दुईभन्दा बढी व्यक्ति सहभागी भई गरिने कुराकानी तथा अन्तत्र्रिmयालाई छलफल विधि भनिन्छ । यसमा निश्चित विषयवस्तुभित्र रहेर समूहमा छलफल गराइन्छ र अन्त्यमा उक्त छलफलबाट केही उपलब्धि निकालिन्छ र सबै सामु प्रस्तुत गरिन्छ । छलफल विधि पनि विषयवस्तुको प्रकृति, विद्यार्थी सङ्ख्या, कक्षाकोठाको बनोट र आवश्यक फर्निचरको प्रकृति आदिको आधारमा फरकफरक तरिकाले गर्न सकिन्छ । प्यानेल छलफल, राउन्ड टेबल छलफल, बज छलफल आदि छलफलका तरिका हुन् । शिक्षणमा छलफलको प्रयोग गर्ने तरिका ः छलफल विधि प्रयोग ल्याउ―दा निम्नलिखित चरण अपनाउनु पर्दछ ः  समूह विभाजन  छलफल गर्ने विषयवस्तुको निर्धारण  छलफल गरिने समयको निर्धारण  समूहमा कार्य विभाजन ( टिपोट गर्ने, प्रस्तुति गर्ने आदि )  छलफलमा सहभागी ह...