Skip to main content

पढायो गुनायो पाठ, सोह्र दुना आठ


नारायण तुम्बापो
फिदिम/असोज ९ गते / पाँचथरका प्रायः सवै सामुदायिक विद्यालयहरु पठन–पाठन गर्ने गराउनने कुरामा चुस्त दुरुस्त देखिन्छन् । पढाउँ–पढाउँ लाग्ने गरिको विद्यार्थीहरुको उपस्थितीछ । शिक्षक शिक्षिका आफ्ना विद्यार्थीलाई शतप्रतिशत उत्तिर्ण गराउन उत्तिकै मरिहत्ते गरेर पढाउन लागेको पनि देखिन्छ । लगाब छ पनि । विद्यालयको भौगोलिक अवस्थिती, पाठ्य सामग्री, शिक्षक योग्यता, विद्यालय लाग्ने छुट्ने समयावधि मापदण्ड अनुसारकै विद्यार्थीमैत्री देखिन्छ । यसको विपरित विद्यार्थी सिकाई उपलब्धि भने ह्रासोन्मुख अवस्थामा रहेकोछ । पढायो गुनायो पाठ सोह्र दुना आठ भने जस्तैछ । यस्तो अवस्थाको शैक्षिक परिणाम जिल्ला शिक्षा कार्यालय ( जिशिका ) ले हालै विभिन्न विद्यालयमा गरेको अनुगमनबाट देखिएको हो । जिशिकाले च्याङथापु, फलैचा, सुभाङ, पौवासारता, चोकमागु लगायत गाविसका विद्यालयमा अनुगमन गरेको हो । यस क्षेत्रको विद्यालयहरुको सिकाई उपलब्धि ४० प्रतिशत मात्र रहेकोछ । यसरी घट्दो प्रतिशतले विद्यार्थी उत्तिर्ण हुनुमा विद्यालयहरुमा परम्परागत पारा बाटै पठनपाठन हुनु कारण देखिएको जिशिकाले जनायो । अनुगमित प्रायः विद्यालयहरुमा परम्परगत पाराले पठनपाठन भइरहेको जिशिका उपसचिव गेहेन्द्र दाहालले बताउनुभयो । उहाँका अनुसार अझैपनि शिक्षकमा सृजनात्मक र रचनात्मक शिक्षण शैली अभाव रहेकोछ ।
ठूलो स्वरले कराएर पढाउने, घोकाउने, विद्यार्थीलाई पृष्ठपोषण नगर्ने जस्ता परम्परागत पढाउने विधि शिक्षकमा कायम रहेको हो । शिक्षकहरुको पेशागत विकासका लागि बेलाबेला सरकारले दिने तालिम समेत व्यावहारमा लागु नभइरहेको पाइएकोछ । यसको बाबजुद विद्यार्थीले अपेक्षाकृत शैक्षिक ज्ञान हासिल गर्न सकिरहेका छैनन् । कतिपय शिक्षकले त विद्यार्थीहरुलाई विना तयारी र उदेश्यले पढाइरहेको समेत पाइएको अनुगमक स्रोत शिक्षक बालकुमार राइले बताउनुभयो ।
अनुभवि शिक्षक रहेका कतिपय उमाविका शिक्षकहरुमा समेत उस्तै परम्परागत पढाउने शैलि रहको अर्का अनुगमक स्रोत शिक्षक गणेश चेम्जोङले बताउनुभयो । अनुगमनसंगै विद्यार्थीको सिकाई उपलब्धी परिक्षण गर्दा प्रायः विद्यालयको प्राप्ताङ्क अङक अत्यन्तै न्यून र दुःख लाग्दो प्रतिशत रहेको अनुगमन टोलीको प्रतिवेदनले देखाएकोछ । शिक्षकहरुमा विषयगत दक्षता कम, विद्यार्थी मूल्याङ्कन प्रणाली फितलो, जाँगरको कमी, शिक्षा सिकाई कार्यमा कम सम्लग्नता जस्ता थप समस्याले शैक्षिक गुणस्तरमा सुधार ल्याउन गाह्रो भइरहेको उपसचिव दाहालले बताउनुभयो । यसबाट जिल्लाको शिक्षामा भएको लाखौं लगानी बालुवामा पानी बनिरहेको देखिएकोछ ।

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...