Skip to main content

अपांगता भएकालाई प्रधानाध्यापकद्वारा विद्यालयबाटै निष्कासन


नयाँ पत्रिका / बर्दिया, १३ असोज / मोतीपुर–३ मा रहेको आदर्श माविका प्रधानाध्यापक जगमोहन झाले अपांगता भएका एक विद्यार्थीलाई विद्यालयबाट निकाला गरेका छन् । ६ कक्षामा अध्ययनरत शारीरिक अपांगता भएकी मुन्नी चौधरीलाई उनले विद्यालयबाट निकाला गरेका हुन् । त्रैमासिक परीक्षा भइरहेका वेला अरू विद्यार्थीसरह व्यवहार गरेपछि आफूलाई समस्या भएको भन्दै विरोध गर्दा पढ्न नआउन भनेको मुन्नीले बताइन् । ‘पढेर पनि केही गर्न नसक्ने’ भन्दै प्रधानाध्यापकले विद्यालयबाट निकालेको उनको भनाइ छ । मुन्नीका अनुसार प्रधानाध्यापक झाले ‘तिमी पढ्न नआउ, हिँड्न सक्दैनौ, तिमीले पढेर के नै गर्न सक्छौ ?’ भनेपछि अहिले उनी पढ्न र चालू त्रैमासिक परीक्षा दिनबाट वञ्चित भएकी छन् । १८ वर्षीया मुन्नीलाई कमजोर शारीरिक अवस्थाका कारण अरूसरह पढ्न र परीक्षा दिन समस्या भएको थियो ।
१३ असोजबाट सुरु भएको त्रैमासिक परीक्षामा उनी विद्यालयले गरेको सिट प्लानिङअनुसार बस्न सकिनन् । तर, उनलाई सो सिटमै बस्नुपर्ने भन्दै दुव्र्यवहार गरिएको थियो । मुन्नीका अनुसार प्रधानाध्यापकको यस्तो व्यवहारको अरू शिक्षकले विरोध गरेपछि विवाद भएको थियो । त्यही विवादलाई ठूलो बनाएर आफूलाई विद्यालयबाट निकालिएको मुन्नीले गुनासो गरिन् । मुन्नी झन्डै तीन फिट मात्र अग्लो छिन् । उनको खुट्टाले शरीरको भार थाम्न सक्दैन । उनको दायाँ हात पनि साधारण रूपमा चल्दैन । दायाँ हात चलाउन बायाँ हातको साहारा लिनुपर्ने हुन्छ । उनी एक हातले टेकेर घस्रिएर हिँड्ने गर्छिन् । मुन्नी जन्मैदेखि शारीरिक अपांग हुन् । अपांगता भए पनि सानैदेखि नै पढ्न जाने गरेकी थिइन् । तर, ३ कक्षामा पढ्दै गर्दा विद्यालयले साङ्गहरूजस्तै व्यवहार गरेपछि उनलाई समस्या परेको थियो । मुन्नीका अनुसार कोठामा विद्यार्थीहरू खेल्दै गर्दा उनीमाथि ढलेको बेन्चले दाहिने खुट्टा र हात भाँचिएपछि लामो समय पढ्न पाइनन् ।
विद्यालयका प्रधानाध्यापक झाले आफैँले म यस्तो विद्यालयमा पढ्न आउन्न भनेका कारण नआए नआऊ भनेको बताए । उनले परीक्षामा कापी खोसेर दप्तीमा लेख्न भनेपछि मुन्नीले अपशब्द बोलेको आरोप लगाए । झाले मुन्नी अपांग भए पनि साङ्गसरह नै परीक्षाको नियम पालन गर्नुपर्ने बताए । सरकारले अपांगमैत्री भौतिक संरचना बनाउने, अपांग विद्यार्थी भएको कक्षा कोठाहरूसमेत अपांगमैत्री बनाउने भने पनि मोतीपुरको विद्यालय भवन र कक्षा अपांगमैत्री भने छैन । विद्यालयले हरेक विद्यार्थीको शारीरिक मानसिक अवस्थाबारे अध्ययन गर्नुपर्ने भए पनि विशेष क्षमता भएकी मुन्नीबारे अध्ययन गरेको छैन । विद्यालयका सम्पूर्ण शिक्षकलाई मुन्नीको शारीरिक तथा मानसिक अवस्थाबारे थाहा छैन ।
यता जिल्ला शिक्षा कार्यालयका निमित्त जिल्ला शिक्षा अधिकारी नीलकण्ठ रेग्मीले उजुरी पर्नासाथ प्रधानाध्यापकलाई झिकाएर वास्तविक बुझेको बताए । रेग्मीले प्रधानाध्यपकले माफी मागेको बताउँदै अबका दिनमा अपांगमैत्री शिक्षा दिने बताए ।

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू सामाजिक अध्ययनमा विशेष गरी गरेर सिक Learning By Doing पक्षलाई बढी जोड दिइएको छ । त्यसले यस विषयमा विद्यार्थी केन्द्रित शिक्षण विधिहरू प्रयोगमा ल्याउनुपर्दछ । सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही विधिहरू निम्नानुसार रहेका छन् ः अ) छलफल विधि ः दुई वा दुईभन्दा बढी व्यक्ति सहभागी भई गरिने कुराकानी तथा अन्तत्र्रिmयालाई छलफल विधि भनिन्छ । यसमा निश्चित विषयवस्तुभित्र रहेर समूहमा छलफल गराइन्छ र अन्त्यमा उक्त छलफलबाट केही उपलब्धि निकालिन्छ र सबै सामु प्रस्तुत गरिन्छ । छलफल विधि पनि विषयवस्तुको प्रकृति, विद्यार्थी सङ्ख्या, कक्षाकोठाको बनोट र आवश्यक फर्निचरको प्रकृति आदिको आधारमा फरकफरक तरिकाले गर्न सकिन्छ । प्यानेल छलफल, राउन्ड टेबल छलफल, बज छलफल आदि छलफलका तरिका हुन् । शिक्षणमा छलफलको प्रयोग गर्ने तरिका ः छलफल विधि प्रयोग ल्याउ―दा निम्नलिखित चरण अपनाउनु पर्दछ ः  समूह विभाजन  छलफल गर्ने विषयवस्तुको निर्धारण  छलफल गरिने समयको निर्धारण  समूहमा कार्य विभाजन ( टिपोट गर्ने, प्रस्तुति गर्ने आदि )  छलफलमा सहभागी ह...