Skip to main content

हल्लामा सीमित नहोस् अंग्रेजी माध्यमको शिक्षण सिकाइ


भुमिराज शर्मा
सरकारले देशभरिका सबै सामुदायिक विद्यालयहरुमा अंग्रेजी माध्यम लागू गर्ने बताएको छ । अंग्रेजी भाषा प्रतिको मोह बढ्दै गएपछि सरकारले सामुदायिक विद्यालयहरुमा अंग्रेजी माध्यम लागू गर्ने तत्परता देखाएको हो । निजी विद्यालयसँग प्रतिस्पर्धा गर्ने भन्दै केही बर्षयता सहरी क्षेत्रका सामुदायिक विद्यालयहरुले अंग्रेजी माध्यमबाट पठनपाठन गर्दै आएका छन् । कतिपय सम्पन्न सामुदायिक विद्यालयहरुले अंग्रेजी र नेपाली दुवै माध्यमबाट पठनपाठन गर्दै आएका पनि छन् । अंग्रेजी माध्यमबाट पठनपाठन गरिएका विद्यालयहरुको शैक्षिक गुणस्तर केही सुधारिएको पनि पाइएको छ ।
तर मुलुकका सबै सामुदायिक विद्यालयमा अंग्रेजी माध्यम लागू गर्ने कुरा अत्यन्तै जटिल छ । यो माध्यमबाट पठनपाठन गराउँदा सामुदायिक विद्यालयमा अंग्रेजी भाषामा दक्ष शिक्षकको समस्या पर्न सक्ने अवस्था छ ।  सरकारले अंग्रेजी माध्यमबाट अध्यापन गर्न नसक्ने शिक्षकलाई तालिम दिने बताए पनि सरकारले प्रदान गर्ने कुनै पनि तालिमहरु प्रभावकारी हुन सकिरहेका छैनन । सामुदायिक विद्यालयका शिक्षकहरु सबैभन्दा बढी अंग्रेजी भाषामा कमजोर छन् । अहिले अनिवार्य अग्रेजी विषय त नेपाली माध्यममा पढाइरहेको अवस्थामा अन्य विषय अंग्रेजी माध्यममा पढाउन सक्ने देखिँदैन । अहिले अभिभावकमा देखिएको अंग्रेजी भाषा प्रतिको मोहले सामुदायिक विद्यालयका शिक्षकहरु पनि यही भाषामा शिक्षण गर्न बाध्य भएका छन् । तर यसरी विना तयारी र विना अनुभव अंग्रेजी माध्यमका पाठ्यपुस्तक पठन पाठन गराउँदा विद्यार्थीहरु न अंग्रेजीमा नत नेपालीमा दख्खल राख्छन् । दुबै भाषामा कमजोर हुन सक्ने अवस्था नआउला भन्न सकिन्न । अंग्रेजी राम्रोसँग उच्चारण गर्न नसक्ने र भाव समेत नबुझ्ने शिक्षकहरुबाट गरिने अंग्रेजी माध्यमको शिक्षणले भर्खरै भाषा सिक्दै गरेका ससाना बालबालिकाहरुको शाब्दिक उच्चारण कस्तो होला सहजै अनुमान गर्न सकिन्छ ।  
त्यस्तै गरी विद्यार्थीहरुलाई पनि ससाना कक्षाहरुबाटै राम्रो जग बसालेर अंग्रेजी नसिकाउने हो भने अनिवार्य अंगे्रजी माध्यम फर्सीको मुखमा कुभिण्डो जस्तै हुन्छ । केही मेधावी बिद्यार्थीहरुले फाट्ट फुट्ट अंग्रेजी बोल्दैमा अंग्रेजी माध्यम सफल भएको मान्न सकिदैन । जबसम्म उनीहरुले मनले चिताएको कुरा नरोकिइकन अंग्रेजी माध्यममा व्यक्त गर्न सक्षम हुँदैनन्, बुझ्न सक्दैनन्  तब सम्म शिक्षण सिकाइ सफल भएको मान्न सकिदैन । तसर्थ सरकारले सामुदायिक विद्यालयहरुमा समयको माग अनुसार साँच्चिकै  अंग्रेजी माध्यमको अभ्यास गराउने हो भने अंग्रेजी माध्यममा अध्यापन गर्न नसक्ने पुराना शिक्षकहरुलाई विदाई गरी नयाँ, भाषिक दक्षता भएका जागरुक र परिश्रमी शिक्षकहरुलाई भित्र्याउने तर्फ कार्य अगाडि बढाउनु पर्दछ । अंग्रेजी माध्यमका लागि आवश्यक पर्ने दक्ष जनशक्ति, सन्दर्भ सामग्री र प्रविधिहरुको प्रयोगमा जोड दिनु आवश्यक छ ।  अन्यथा सामुदायिक विद्यालयको अंग्रेजी माध्यम केबल हल्लामै सीमित रहीरहनेछ ।   

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू सामाजिक अध्ययनमा विशेष गरी गरेर सिक Learning By Doing पक्षलाई बढी जोड दिइएको छ । त्यसले यस विषयमा विद्यार्थी केन्द्रित शिक्षण विधिहरू प्रयोगमा ल्याउनुपर्दछ । सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही विधिहरू निम्नानुसार रहेका छन् ः अ) छलफल विधि ः दुई वा दुईभन्दा बढी व्यक्ति सहभागी भई गरिने कुराकानी तथा अन्तत्र्रिmयालाई छलफल विधि भनिन्छ । यसमा निश्चित विषयवस्तुभित्र रहेर समूहमा छलफल गराइन्छ र अन्त्यमा उक्त छलफलबाट केही उपलब्धि निकालिन्छ र सबै सामु प्रस्तुत गरिन्छ । छलफल विधि पनि विषयवस्तुको प्रकृति, विद्यार्थी सङ्ख्या, कक्षाकोठाको बनोट र आवश्यक फर्निचरको प्रकृति आदिको आधारमा फरकफरक तरिकाले गर्न सकिन्छ । प्यानेल छलफल, राउन्ड टेबल छलफल, बज छलफल आदि छलफलका तरिका हुन् । शिक्षणमा छलफलको प्रयोग गर्ने तरिका ः छलफल विधि प्रयोग ल्याउ―दा निम्नलिखित चरण अपनाउनु पर्दछ ः  समूह विभाजन  छलफल गर्ने विषयवस्तुको निर्धारण  छलफल गरिने समयको निर्धारण  समूहमा कार्य विभाजन ( टिपोट गर्ने, प्रस्तुति गर्ने आदि )  छलफलमा सहभागी ह...