Skip to main content

बालश्रममुक्त गरी विद्यालय पठाउने अभिभावकलाई सहयोग

काशीराम शर्मा
बाँके १६, पुस। 
विपन्न तथा सिमान्तकृत समुदायका बालबालिकालाई शिक्षाको मूलप्रवाहमा जोड्नको लागि अभिभावकको आयस्तर बढाउनुको बिकल्प नभएको एक अध्ययनले देखाएको छ । बाँके युनेस्को क्लवले युनिसेफ र नेपालगन्ज नगरपालिकाको सहयोगमा बालश्रमिकको पुनः स्थापना र आयस्तरबृद्धि कार्यक्रम सञ्चालनका लागि गरिएको पाईलोटिङ कार्यक्रमको लागि गरिएको अध्ययनले सो कुरा देखाएको हो । 
यो कार्यक्रम अनुसार जोखिमपूर्ण काममा रहेका बालश्रमीकलाई कामबाट मुक्त गरी घरमा पुनः स्थापना गर्दै आगामि शैक्षिक सत्रदेखि अनिवार्यरुपमा विद्यालय पठाउनुपर्ने छ । सो कार्यक्रममा पहिलो चरणमा नेपालगन्ज नगरपालिकाभित्र रहेका विपन्न ४५ परिवारलाई छनौट गरी उनीहरुका बालबालिकालाई बालश्रमबाट छुटाएर विद्यालय पठाउनुपर्ने सर्तमा अभिभावकको आयआर्जन बृद्धि गर्न अभिभावकको चाहाना अनुसार सहयोग गर्ने कार्यक्रम अधिकृत सुनिल चौधरीले जानकारी दिए । 
त्यस्ता बालबालिकाहरुलाई उद्दार गरी घरमा पुनःस्थापना गर्ने उद्देश्यका साथ कायक्रम सञ्चालनमा ल्याएको क्लवका अध्यक्ष प्रबेज अलि सिद्दिकीले जानकारी दिए । उनले दातृ निकायले दिएको सहयोग सदुपयोग भए नभएको लागि क्लव तथा नेपालगन्ज नगरपालिका र युनिसेफको अनुगमन टोलीले पटक–पटक अनुगमन गर्ने र दुरुपयोग खास गरी बालबालिकालाई बालश्रमबाट मुक्त गरी घरमा पुनःस्थापना नगरी पुनः श्रममै लगाएको पाईएमा दिएको सहयोग पनि फिर्ता लिने र त्यस्ता अभिभावकलाई कालो सूचीमा राखेर भविश्यमा कुनै पनि सहयोग नगर्ने लगायतका शर्तहरु भएको बताए । 
क्लवले पहिलो चरणमा ४५ परिवारका ४५ जना बालबालिकालाई बालश्रमबाट मुक्त गराउदै सबैलाई आयआर्जनमा सघाउ पुराउनको लागि प्रति परिवार १५ हजार बराबरको आर्थिक सहयोग गरीएको बताए । नेपालगन्ज नगरपालिका क्षेत्रमा रहेका पसलमा कार्यरत ३ जना, ग्यारेजमा काम गर्ने २ जना, घरेलु कामदारको रुपमा १७ जना, कवाड बटुलेर हिड्ने ३ जना, ईटा भट्टामा १, सुन पसलमा ३ जना, भाँडा पसल ३, टेलर्समा २, डकर्मी ५, सामान ओसारपसार ३, होटलमा काम गर्दै गरेका ४ जना बालबालिकालाई जोखिम पूर्ण कामबाट मुक्त गराउदै घरमा नै पुनःस्थापना गरी विद्यालय पठाउने तयारीमा राखिएको छ । 

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव