Skip to main content

धनी विद्यालयको गुणस्तर गिर्दो

काठमाडौ,२०७० फागुन १४ गते ।

 बलियो आन्तरिक स्रोत हुने सामुदायिक विद्यालयहरूको शैक्षिक स्तर खस्कँदै गएको छ । विद्यार्थी उत्तीर्ण दर बर्सेनि घट्दो छ । यस विपरीत सरकारी अनुदानमा मात्रै निर्भर विद्यालयहरू राष्ट्रिय स्तरमै उत्कृष्ट ठहरिँदै छन् । विद्यार्थीको चाप थामिनसक्नु छ ।
राजधानीका दर्जन बढी सामुदायिक विद्यालयले सटर भाडाबाट लाखौं आम्दानी गर्छन् । पशुपति मित्र मावि चाबहिलले वाषिर्क छ लाख रुपैयाँभन्दा बढी भित्र्याउँछ । उक्त विद्यालयले शैक्षिक नतिजा चाहिँ आम्दानी सुहाउँदो तुल्याउन सकेको छैन । 
विद्यार्थी उत्तीर्ण दर तीन वर्षबीचमा १३ प्रतिशतले झरी ७० प्रतिशतमा सीमित भएको छ । डिल्लीबजारस्थित पद्यमकन्या उच्च माविको अवस्था उस्तै छ । गएका तीन वर्षको एसएलसी नतिजा विश्लेषण गर्दा उत्तीर्ण दरमा गिरावट देखिन्छ । अघिल्लो वर्ष मात्रै ५१ प्रतिशत उत्तीर्ण भए । विद्यालयको सटरभाडा बर्षेनि १३ लाख बढी हुन्छ । 
क्याम्पस सञ्चालनको भाडाबापत चार लाख थपिन्छ । 
रामशाहपथस्थित पद्मोदय उच्चमाविले सटर भाडाबाट मात्र वाषिर्क झन्डै ३१ लाख रुपैयाँ कमाउँछ । पढाइको अवस्थालाई यसले टेवा पुर्‍याउन सकेको छैन । तीन वर्षअघि ९५ प्रतिशतलाई एसएलसी पास गराएको विद्यालयले गत वर्ष ८४ प्रतिशतमा सीमित हुनुपर्‍यो । भाडाको कमाइ राम्रै गर्ने शान्ति विद्यागृहको शैक्षिक गुणस्तर यही हिसाबले गिर्दो देखिन्छ ।
सरकारी अनुदान र आन्तरिक आम्दानी पर्याप्त भएका विद्यालयले ०६७ देखि लेखा परीक्षण समेत गराएका छैनन् । जिल्ला शिक्षा कार्यालयले ताजा लेखा परीक्षण प्रतिवेदन माग गर्दा ०६७ सम्मको मात्र उपलब्ध गराएको अधिकारीहरूले बताए । 
राम्रो आन्तरिक आम्दानी हुने नयाँ बानेश्वरको रत्नराज्य उच्च मावि, बागबजारको सहिद शुक्रराज, प्युखाको कन्या मन्दिर र प्याफलको कान्ति ईश्वरी राज्य लक्ष्मी प्याफल लगायतले पनि सन्तोषजनक नतिजा निकाल्न नसकेको कार्यालयले जनाएको छ ।
काठमाडौंका जिल्ला शिक्षा अधिकारी बैकुण्ठ अर्यालले आर्थिक स्रोतमा बलिया विद्यालयहरूले शैक्षिक स्तर बढाउन नसकेको बताए । ुबरु कमजोर विद्यालयहरूले राम्रो गर्दै गएका छन्, उनले भने ।
अर्यालका अनुसार राजधानीमा सरकारी अनुदानबिनै शिक्षक कर्मचारीको तलब ब्यहोर्न सक्ने विद्यालयहरू छन् । स्रोत परिचालन गर्न नसक्दा उनीहरूको स्तर बढ्न सकेको छैन । बलम्बु माविको आन्तरिक आयस्रोत छैन । विद्यार्थी उत्तीर्ण दर पाँच वर्षयता ९५ प्रतिशतभन्दा तल आएको छैन ।
एक किलोमिटर परिधिभित्र तीन निजी विद्यालय हुँदासमेत उक्त विद्यालयमै आठ सय विद्यार्थी पढ्छन् । वि।सं। २०६५ र ०६७ मा सामुदायिकतर्फ एवं ०६६ मा क्षेत्रीयस्तरमा उत्कृष्ट घोषित भयो । विद्यालयले १ देखि १० कक्षाका विद्यार्थीसँग वाषिर्क ५ देखि १ हजार २ सय रुपैयाँ उठाएर खर्च व्यवस्थापन गरिरहेको छ । यसैका भरमा निजी स्रोतबाट शिक्षकसमेत राखिएका छन् ।
प्रधानाध्याक सुमन राउतले आन्तरिक आम्दानी कम हँुदैमा गुणस्तर कम नहुने बताए । ुकक्षा कोठा छ, शिक्षक दरबन्दी पर्याप्त छ भने व्यवस्थापन, शिक्षक र कर्मचारीको प्रतिबद्धता चाहिन्छ, राम्रै नतिजा ल्याउन सकिन्छ, उनले भने, भौतिक र आर्थिक स्रोत नहोला । यसले केही असर गर्दैन ।ु शिक्षक र कर्मचारीको मनोबल बढाउन अस्थायी र करारमा रहेकालाई पनि पोसाकको व्यवस्था गरेको उनले बताए । भौतिक संरचना बनाउन विद्यालयले तीन वर्षअघि सप्ताह लगाएर ७५ लाख रुपैयाँ संकलन गरेको थियो ।
बालाजुको तरुण माविको आफ्नै आयस्रोत छैन । विद्यार्थीसँग लिइने वाषिर्क शुल्ककै भरमा पटक(पटक सामुदायिकतर्फ मुलुककै उत्कृष्ट घोषित भएको छ । एसएलसी उत्तीर्ण दर ०५८ देखि ९५ प्रतिशतभन्दा कम भएको छैन । प्रधानाध्यापक उदयमान श्रेष्ठका अनुसार यसअवधिमा विद्यालय चार पटक राष्ट्रिय उत्कृष्ट र दुई पटक क्षेत्रीय उत्कृष्ट घोषित भएको छ । ुविद्यालय व्यवस्थापन समिति, शिक्षक र कर्मचारीको मेहनत हुनुपर्छ, राजनीतिक प्रभाव हुनुहन्न । मेरै स्कुल सम्झेर काम गरेमा सबैलाई राम्रो हुन्छ, उनले भने ।

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव