Skip to main content

शिक्षा मन्त्रालयले ४२ जिल्लाका सामुदायिक विद्यालय व्यवस्थापन गर्ने


काठमाडौं,१६ चैत  । स्थानीय जनसंख्या घटबढ र विद्यालय सञ्चालनको अवस्थाका आधारमा शिक्षा मन्त्रालयले ४२ जिल्लाका सामुदायिक विद्यालय व्यवस्थापन गर्ने भएको छ ।
मन्त्रालयका अनुसार सञ्चालनमा रहेका विद्यालयमा कतै विद्यार्थी अभाव र कतै शिक्षक अभाव भएका कारण विद्यालय व्यवस्थापन गर्नुपर्ने अवस्था सिर्जना भएको हो ।
केन्द्रीय तथ्यांक विभागका अनुसार २७ हिमाली तथा पहाडी जिल्लाको जनसंख्या १० वर्षअघिको तुलनामा घटेको छ । 
त्यसको असर विद्यालय सञ्चालनमा समेत देखिएको छ । १० वर्षअघि सञ्चालनमा आएका कतिपय विद्यालयमा अहिले विद्यार्थी अभाव छ । खास गरेर पहाडी र हिमाली जिल्लामा बसाइँ–सराइका कारण विद्यालय बन्द गर्नुपर्ने अवस्था आएको छ । मुलुकको जनसंख्या १० वर्षमा ३२ लाख बढे पनि जनसंख्याको व्यवस्थापन उचित नभएको तथ्यांक विभागले जानकारी गराएको छ ।
शिक्षा विभागले त्यसको असर राज्यको वितरण प्रणलीमा समेत पर्न सक्ने जानकारी गराउँदैे आएको छ ।
राजधानीसहित सहरीकरण बढी भएका जिल्लामा निजी विद्यालयको चापले गर्दा सामुदायिक विद्यालय सञ्चालनको अवस्था दयनीय बन्दै गएको छ । ३० विद्यार्थी अनुपातमा १ शिक्षक उपलब्ध हुनुपर्ने मान्यता भए पनि अहिले कतिपय विद्यालयमा विद्यार्थी उपस्थिति न्यून छ । 
यही तथ्यका आधारमा सरकारको आर्थिक व्ययभार कम गर्न विद्यालय व्यवस्थापन गर्नुपर्ने अवस्था आएको हो ।
पछिल्लोपटक शिक्षा मन्त्रालयले विद्यालय समायोजन (मर्ज) निती बनाएर विद्यालय व्यवस्थापन गर्न लागेको छ । मन्त्रालयका सहप्रवक्ता रोजनाथ पाण्डेले जिल्ला–जिल्लाबाट विद्यालय सञ्चालन र विद्यार्थीको अवस्थाबारे तथ्यांकगत जानकारी संकलन गर्ने काम भइरहेको जानकारी गराए । 
“४२ जिल्लामा विद्यालय व्यवस्थापन गर्ने तयारी भइरहेको छ,” उनले भने । जिल्लास्थित शिक्षा कार्यालयबाट आएको तथ्यांकका आधारमा विद्यालय व्यवस्थापन गरिने उनले बताए । सरकारी तथ्यांकअनुसार कुल सामुदायिक विद्यालयको संख्या ३३ हजार १ सय ६० छ । 
सामुदायिक विद्यालयमा विद्यार्थीको घट्दो उपस्थितिका आधारमा व्यवस्थापन गरिए १ हजारभन्दा धेरै विद्यालय मर्ज हुन सक्ने सम्भावना छ । मन्त्रालयका अनुसार जिल्लाको रिपोर्टले पनि केही जिल्लामा विद्यार्थी संख्या ह्वात्तै घटेको देखाएको छ । जिल्लाबाट आएको रिपोर्टअनुसार बाग्लुङ, पर्वत, अर्घाखाँचीलगायत जिल्लामा विद्यार्थी संख्या कम देखिएको छ । यही तथ्यलाई आधार मानेर मन्त्रालयले विद्यालय ‘मर्ज’ गर्ने नीति अघिल्लो वर्ष नै ल्याएको हो । 
तर, यो नीति अझै कार्यान्वयनमा आएको छैन । केन्द्रीय तथ्यांक विभागका अनुसार स्याङ्जा, खोटाङ, भोजपुर, सिन्धुपाल्चोक, दोलखा, गोरखा, गुल्मी, तेह्रथुम, पर्वत, नुवाकोट, अर्घाखाँची, पाँचथर, रामेछाप, लमजुङ, ओखलढुंगा, पाल्पा, ताप्लेजुङ, काभ्रे, धनकुटा, मनाङ, धादिङ, सोलुखुम्बु, मुस्ताङ, रसुवा, म्याग्दी, संखुवासभा, र बाग्लुङमा जनसंख्या १ दशकअघिको तुलनामा घटेको छ । यी जिल्लामा जनसंख्या घटेको तथ्यांक भए पनि अन्य जिल्लामा वृद्धि भएको छ । काठमाडौं, ललितपुर, रुपन्देही, कैलाली, रौतहट, सुनसरी, सर्लाही, ललितपुर, बारा, झापा र मोरङ जनसंख्या उल्लेख्य वृद्धि भएका जिल्ला हुन् । घटेका २७ सहित वृद्धि भएका १५ जिल्लामा शिक्षा मन्त्रालयले विद्यालय व्यवस्थापन गर्नुपर्नेछ । विद्यार्थी तथ्यांकका आधारमा विद्यालय व्यवस्थापन गरिए शिक्षा मन्त्रालयको बढ्दो आर्थिक व्ययभारसमेत कम हुन सक्ने सम्भावना छ ।

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव