Skip to main content

साक्षरता कक्षामा एकै परिवारका दश जना नातिनी पढाउँदै, हजुरआमा पढ्दै


लक्ष्मण पौडेल भैरहवा, बैशाख १६ गते । “नातिनीलाई पढाइयो, अहिले पढाएको काम लाग्यो”–६० बर्ष उमेर काटेकी फुलादेवी चौधरीले खुशी हुँदै भन्नुभयो । रुपन्देहीको बोधबार गाविस बिर्ता गाउँकी फुलादेवी आजभोलि गाउँमा खुलेको साक्षरता कक्षामा अक्षर चिन्दै हुनुहुन्छ । उहाँसँगै एकै परिवारको तीन पुस्ताका दश जना साक्षरता कक्षामा सहभागी छन् । 
  एउटै परिवारका यति धेरै जनाले साक्षरता कक्षामा सहभागी हुनाले निरक्षरको संख्या अत्यधिक भएको संकेत गरेको छ भने अर्काेतिर उनीहरुको यो सहभागिताले गाउँमा संचालन भएको साक्षरता कक्षामा रौनकता थपिदिएको छ । 
  फुलादेवी चौधरीको अगुवाईमा साक्षरता कक्षामा भेटिएका परिवारका अन्य सदस्यहरुमा मत्थी चौधरी, सुनिता चौधरी, आशा चौधरी, कलावतीदेवी चौधरी, बिष्णुदेवी चौधरी, फिरिया चौधरी, अञ्जु चौधरी, रक्ति चौधरी र गीता चौधरी छन् । कक्षामा सहभागी भएकाहरु नाताका हिसाबले हजुरआमा, आमा र बुहारी हुन् । उनीहरुलाई अक्षर चिनाउने जिम्मेवारी नातिनी सुमित्रा चौधरीले पाउनुभएको छ । जिल्ला शिक्षा कार्यालय रुपन्देहीका अनुसार सरकारले बोधबार गाविसमा मात्रै अहिले २५ सय २९ जना निरक्षरलाई साक्षरता कक्षा मार्फत पढ्ने अवसर प्रदान गरेको छ । 
  “पढ्न मन लाग्यो, त्यसैले कक्षामा पढ्न आएँ”–साक्षरता कक्षामा भेटिनुभएकी फुलमायाले भन्नुभयो–“बुढेसकालमा अक्षर चिन्दा रमाइलो लागिरहेको छ ।” आफुले भर्खर अक्षर चिन्न लागेको भएपनि नातिनीलाई पढाएर ठूलो काम गरेको आफूलाई लागेको फुलादेवीले बताउनुभयो । “हामीले त भर्खर अक्षर चिन्दैछौं”–फुलादेवीले भन्नुभयो–“नातिनीले हामीलाई सिकाउँदै छे ।” 
  सहयोगी कार्यकर्ताको रुपमा अक्षर चिनाउँदै गरेकी सुमित्रा चौधरीले पनि आफ्ना हजुरआमा, आमा, भाउजुहरुलाई सिकाउने अवसर पाएकोमा खुसी व्यक्त गर्नुभयो । “सिकाउँदै छु, सबै मैले मान गर्ने हुनुहुन्छ”–सुमित्राले भन्नुभयो–“अक्षर चिनाएर निरक्षरता उन्मुलन गर्ने मेरो पनि अठोट छ ।” जिल्ला शिक्षा कार्यालय रुपन्देहीले बिभिन्न संघ संस्था मार्फत गाउँमा सुरु गरेको साक्षरता कक्षामा यस्तै निरक्षरहरु सहभागी छन् । 
  बगाहा गाविसको ढोलपुर गाउँमा संचालन भएको साक्षरता कक्षामा पनि सासु बुहारी सहभागी छन् । सहयोगी कार्यकर्ता बिजय कोहारले संचालन गरेको उक्त कक्षामा सासु साकिरा खातुन र बुहारी अमिना खातुनले नाम लेखाई अक्षर चिन्न कक्षामा धाइरहेका छन् । 
  जिल्ला शिक्षा कार्यालय रुपन्देहीले जिल्लाका १९ गाविस र नगरपालिकाको एउटा वडामा साक्षरता अभियानलाई केन्द्रित गरेको सहायक जिल्ला शिक्षा अधिकारी तथा अनौपचारिक शिक्षा प्रमुख मनोज गैरेले बताउनुभयो । उहाँले ती स्थानहमा २० संस्था मार्फत यसबर्ष २७ हजार ७ सय ८० जनालाई अक्षर चिनाउने अवसर प्रदान गरेको जानकारी दिनुभये । 
  उहाँले ती गाविसहरुलाई यस बर्ष पूर्ण साक्षर गाविसको रुपमा घोषण गर्ने कार्यक्रम शिक्षा कार्यालयको योजना रहेको बताउनुभयो । कार्यक्रम सञ्चालन गरेका संस्थाका साक्षरता कक्षाहरु अर्को संस्थाबाट निरीक्षणको व्यवस्था गरिएको र अधिकतम् रुपमा सामुदायिक अध्ययन केन्द्रहरुले साक्षरता कक्षा संचालन गरेको हँदा कार्यक्रम सफल हुने बलियो आधार रहेको गैरेको भनाइ छ । सन् २०१५ सम्म सबैको लागि शिक्षा भन्ने नारालाई प्रतिबद्धता जनाए अनुसार सरकारले बिगतका बर्षदेखि साक्षर नेपाल अभियानको कार्यक्रम संचालन गर्दै आएको छ ।

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू सामाजिक अध्ययनमा विशेष गरी गरेर सिक Learning By Doing पक्षलाई बढी जोड दिइएको छ । त्यसले यस विषयमा विद्यार्थी केन्द्रित शिक्षण विधिहरू प्रयोगमा ल्याउनुपर्दछ । सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही विधिहरू निम्नानुसार रहेका छन् ः अ) छलफल विधि ः दुई वा दुईभन्दा बढी व्यक्ति सहभागी भई गरिने कुराकानी तथा अन्तत्र्रिmयालाई छलफल विधि भनिन्छ । यसमा निश्चित विषयवस्तुभित्र रहेर समूहमा छलफल गराइन्छ र अन्त्यमा उक्त छलफलबाट केही उपलब्धि निकालिन्छ र सबै सामु प्रस्तुत गरिन्छ । छलफल विधि पनि विषयवस्तुको प्रकृति, विद्यार्थी सङ्ख्या, कक्षाकोठाको बनोट र आवश्यक फर्निचरको प्रकृति आदिको आधारमा फरकफरक तरिकाले गर्न सकिन्छ । प्यानेल छलफल, राउन्ड टेबल छलफल, बज छलफल आदि छलफलका तरिका हुन् । शिक्षणमा छलफलको प्रयोग गर्ने तरिका ः छलफल विधि प्रयोग ल्याउ―दा निम्नलिखित चरण अपनाउनु पर्दछ ः  समूह विभाजन  छलफल गर्ने विषयवस्तुको निर्धारण  छलफल गरिने समयको निर्धारण  समूहमा कार्य विभाजन ( टिपोट गर्ने, प्रस्तुति गर्ने आदि )  छलफलमा सहभागी ह...