Skip to main content

बाग्लुङ र मनाङ जिल्लाको निमावि तहको गणित विषयको नतिजा


निम्नमाध्यमिक तह तृतीय श्रेणी
विषयः गणित
जिल्लाः बाग्लुङ
वि.नं. २०३१÷०६९–७० खुला
पदसंख्या ः ट अन्तर्वार्तामा उपस्थित संख्या ः ज्ञज्ञ
क्र.सं. रो.नंं. नाम,थर बावु÷पतिको नाम बाजेको नाम ठेगाना
ज्ञ छद्दद्दण्घण्ण्ण्घद्ध लिलाधर पौडेल बालाकृष्ण पाध्य कमलपति पाध्य कुश्मी सेरा ६, बाग्लुङ
द्द छद्दद्दण्घण्ण्द्दघद्द कृष्णलाल जैसी खिमलाल जगु भिमगिठे १, बाग्लुङ
घ छद्दद्दण्घण्ण्ज्ञटद्द गुप्त प्रसाद गौतम पूर्णभद्र उपाध्याय रामचन्द्र उपाध्याय हरिचौर ९, बाग्लुङ द्ध छद्दद्दण्घण्ण्ण्द्धद्ध डिल्ली प्रसाद शर्मा मोहराज त्रिलोचन अमलाचौर ५, बागलुङ
छ छद्दद्दण्घण्ण्द्दडण् कृष्ण प्रसाद गौतम अग्नीधर हरिलाल कंंडिवास ६, बाग्लुङ
ट छद्दद्दण्घण्ण्ज्ञद्दठ दिपक बहादुर कुुँवर लाल बहादुर बल बहादुर राजकुत ५, बाग्लुङ
बैकल्पिक योग्यताक्रम
क्र.सं. रो.नंं. नाम,थर बावु÷पतिको नाम बाजेको नाम ठेगाना
ज्ञ छद्दद्दण्घण्ण्ज्ञघठ कृष्ण कंडेल नन्दलाल मनोहरी तारा ८, बाग्लुङ
वि.नं. २०३२÷०६९–७० महिला
पदसंख्या ः ज्ञ अन्तर्वार्तामा उपस्थित संख्या ः द्ध क्र.सं. रो.नंं. नाम,थर बावु÷पतिको नाम बाजेको नाम ठेगाना
ज्ञ छद्दद्दण्घण्ण्द्दज्ञघ मायादेवी पौडेल नारन प्रसाद अग्नीधर ढिकुरपोखरी ९, कास्की
बैकल्पिक योग्यताक्रम
क्र.सं. रो.नंं. नाम,थर बावु÷पतिको नाम बाजेको नाम ठेगाना
ज्ञ छद्दद्दण्घण्ण्घछड सरिता कुमारी गौतम नन्दलाल तुलसीराम राम्जादेउराली २, पर्वत
वि.नं. २०३५÷०६९–७० आदिवासी÷जनजाती
पदसंख्या ः ज्ञ अन्तर्वार्तामा उपस्थित संख्या ः द्ध क्र.सं. रो.नंं. नाम,थर बावु÷पतिको नाम बाजेको नाम ठेगाना
ज्ञ छद्दद्दण्घण्ण्घद्धछ दिपक कुमार छन्त्याल चन्द्रलाल मनपति अधिकारीचर ३, बाग्लुङ्ग
बैकल्पिक योग्यताक्रम
क्र.सं. रो.नंं. नाम,थर बावु÷पतिको नाम बाजेको नाम ठेगाना
ज्ञ छद्दद्दण्घण्ण्ण्छघ कुल बहादुर घर्तिमगर मनिलाल नन्दविर अर्गल ५, बाग्लुङ्ग
वि.नं. २०३६÷०६९–७० मधेशी
पदसंख्या ः ज्ञ अन्तर्वार्तामा उपस्थित संख्या ः घ
क्र.सं. रो.नंं. नाम,थर बावु÷पतिको नाम बाजेको नाम ठेगाना
ज्ञ छद्दद्दण्घण्ण्ज्ञद्दज्ञ शम्भू कुमार राय राम आश्रे चौधरी मुर्तिया ८, सर्लाही
बैकल्पिक योग्यताक्रम
क्र.सं. रो.नंं. नाम,थर बावु÷पतिको नाम बाजेको नाम ठेगाना
ज्ञ छद्दद्दण्घण्ण्घज्ञद्ध ताहिर अंसारी ममसेर मिया रहमान मिया धोविनी ४, पर्सा
वि.नं. २०३७÷०६९–७० दलित
पदसंख्या ः ज्ञ अन्तर्वार्तामा उपस्थित संख्या ः द्ध क्र.सं. रो.नंं. नाम,थर बावु÷पतिको नाम बाजेको नाम ठेगाना
द्द छद्दद्दण्घण्ण्ज्ञज्ञण् दिपक सुनार पूर्न बहादुर दलबहादुर हटिया ८, बाग्लुङ्ग
बैकल्पिक योग्यताक्रम
क्र.सं. रो.नंं. नाम,थर बावु÷पतिको नाम बाजेको नाम ठेगाना
द्द छद्दद्दण्घण्ण्घद्दड रेशम सुनार एके कामी ठुरु कामी दार्माकोट २, सल्यान
करार योग्यताक्रम सूची
क्र.सं. रो.नंं नाम, थर
ज्ञ छद्दद्दण्घण्ण्ज्ञघठ कृष्ण कंडेल
द्द छद्दद्दण्घण्ण्ण्द्दज्ञ चेतप्रसाद शर्मा
घ छद्दद्दण्घण्ण्ज्ञद्धट यज्ञप्रसाद लामिछानेद्द
द्ध छद्दद्दण्घण्ण्द्दघज्ञ दुर्गाबहादुर रावत
छ छद्दद्दण्घण्ण्ण्द्दछ राजु हमाल
जिल्लाः मनाङ
वि.नं. २०३१÷०६९–७० खुला
पदसंख्या ः ज्ञ अन्तर्वार्तामा उपस्थित संख्या ः घ
क्र.सं. रो.नंं. नाम,थर बावु÷पतिको नाम बाजेको नाम ठेगाना
ज्ञ घढद्दण्घण्ण्ण्ण्द्द संजयकुमार साह बौकाई रामजी प्रसाद फूलकाही ८, सप्तरी
बैकल्पिक योग्यताक्रम
क्र.सं. रो.नंं. नाम,थर बावु÷पतिकोनाम बाजेको नाम ठेगाना
ज्ञ घढद्दण्घण्ण्ण्ण्ज्ञ तीर्थराज सेढाईं रुद्र प्रसाद लक्ष्मी दत्त परेवाडाँडा ६, लमजुङ्ग
करार योग्यताक्रम सूची
क्र.सं. रो.नंं नाम, थर
ज्ञ घढद्दण्घण्ण्ण्ण्ज्ञ तीर्थराज सेढाइ

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू सामाजिक अध्ययनमा विशेष गरी गरेर सिक Learning By Doing पक्षलाई बढी जोड दिइएको छ । त्यसले यस विषयमा विद्यार्थी केन्द्रित शिक्षण विधिहरू प्रयोगमा ल्याउनुपर्दछ । सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही विधिहरू निम्नानुसार रहेका छन् ः अ) छलफल विधि ः दुई वा दुईभन्दा बढी व्यक्ति सहभागी भई गरिने कुराकानी तथा अन्तत्र्रिmयालाई छलफल विधि भनिन्छ । यसमा निश्चित विषयवस्तुभित्र रहेर समूहमा छलफल गराइन्छ र अन्त्यमा उक्त छलफलबाट केही उपलब्धि निकालिन्छ र सबै सामु प्रस्तुत गरिन्छ । छलफल विधि पनि विषयवस्तुको प्रकृति, विद्यार्थी सङ्ख्या, कक्षाकोठाको बनोट र आवश्यक फर्निचरको प्रकृति आदिको आधारमा फरकफरक तरिकाले गर्न सकिन्छ । प्यानेल छलफल, राउन्ड टेबल छलफल, बज छलफल आदि छलफलका तरिका हुन् । शिक्षणमा छलफलको प्रयोग गर्ने तरिका ः छलफल विधि प्रयोग ल्याउ―दा निम्नलिखित चरण अपनाउनु पर्दछ ः  समूह विभाजन  छलफल गर्ने विषयवस्तुको निर्धारण  छलफल गरिने समयको निर्धारण  समूहमा कार्य विभाजन ( टिपोट गर्ने, प्रस्तुति गर्ने आदि )  छलफलमा सहभागी ह...