Skip to main content

सोलुखुम्बुको दुई विद्यालयमा विद्यार्थीको संख्या शुन्य


सल्लेरी, जेठ १४ गते । सोलुखुम्बुको माथिल्लो हिमाली क्षेत्र खुम्बु क्षेत्रका विद्यालय अनुगमणका क्रममा जिल्ला शिक्षा अधिकारी संकर कार्कीले २ वटा विद्यालयमा विद्यार्थी संख्या शुन्य रहेको भेटाउनु भएको छ । 
     खुम्बु क्षेत्रमा रहेका चौरीखर्क, नाम्चे र खुम्जुङ गाविसमा रहेका विद्यालयहरुको अनुगमण निरिक्षणका क्रममा चौरीखर्क गाविसको कर्म जनसेवा प्राथमिक विद्यालय स्याङमा र नाम्चे गाविसमा रहेको नाम्चे प्राथमिक विद्यालय ठमोमा विद्यार्थी संख्या शुन्य भेटिएको जिशिअ शंकर कार्कीले बताउनु भयो । 
     जिशिअ कार्कीका अनुसार एक जना शिक्षकको दरबन्दी रहेको कर्म जनसेवा प्रावि चौरीखर्कका शिक्षक बिरामी बिदामा रहेको कारण त्यहाँका सबै विद्यार्थी छिमेकी विद्यालयमा भर्ना भएको र २ जना शिक्षकको दरबन्दी रहेको नाम्चे प्रावि ठमोमा रहेका एक जना विद्यार्थीले मात्र अध्ययन गर्दै आएको भएपनि पछिल्लो समयमा नजिकैको थामे निमाविमा पढ्न गएपछि विद्यार्थी संख्या शुन्य भएको हो । 
     दुईवटै विद्यालय क्षेत्रका अभिभावक र सरोकारवालाहरुसँग छलफल गरी जिशिअ कार्कीले ति दुईवटा विद्यालय तत्कालका लागि बन्द गर्ने बताउनु भएको छ । जिशिअ कार्की आफु कार्यालयमा फर्केपछि आवश्यक प्रक्रिया पुरा गरी ति दुईवटै विद्यालयका शिक्षकलाई अन्यत्र काजमा पठाउने र त्यो क्षेत्रको विद्यालय सञ्चालनको आवश्यकता बोध नहुञ्जेलका लागि विद्यालय बन्द गर्ने बताउनुभयो । 
     स्थानीय अगुवा तथा त्यहाँ रहेका संघसंस्थाहरुसग भएको छलफलपछि नाम्चे प्रावि ठमोको चल अचल सम्पति संरक्षण र संबद्र्धनको जिम्मा ठमु सगरमाथा मध्यवर्ती क्षेत्र व्यवस्थापन समुहलाई दिने समेत निर्णय भएकोछ । 
जिशिअ कार्कीले विद्यार्थी संख्या शुन्य रहेको अवस्थामा विद्यालय सञ्चालनको आवश्यकता नभएको भन्दै कार्यालयमा फर्कनसाथ यसबारे निर्णय गर्ने बताउनुभयो । 

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव