Skip to main content

अस्थायी शिक्षक नहटाइने

साउन १२ गते, काठमाडौं : स्थायी शिक्षक नियुक्त भए पनि सामुदायिक विद्यालयमा कार्यरत अस्थायी शिक्षकलाई सेवाबाट नहटाइने भएको छ। शिक्षक संगठनका प्रतिनिधिको दबाबमा शिक्षा मन्त्रालयले यस्तो निर्णय गरेको हो। मन्त्रालयको निर्णयअनुसार स्थायी शिक्षक नियुक्तिपछि विस्थापित हुन लागेका अस्थायी शिक्षकलाई हाल पढाइरहेको भन्दा तल्लो तहमा झारेर पनि सेवालाई निरन्तरता दिइनेछ। शिक्षक सेवा आयोगको परीक्षामा उत्तीर्ण १२ हजार सात सय ४३ जनाले पदस्थापनाको मिति कुरिरहेका छन्।
नयाँ पदस्थापना हुनुअघि अस्थायी शिक्षकको सेवा सुनिश्चित हुनुपर्ने माग राख्दै अस्थायी शिक्षक सम्बद्ध संगठनहरू आन्दोलनमा थिए। आन्दोलनका कारण स्थायीमा नियुक्तिका लागि नाम निकालेको तीन महिना बितिसक्दा पनि शिक्षकको पदस्थापन रोकिएको थियो। मुलुकभर अहिले २५ हजारभन्दा बढी अस्थायी र ३८ हजारको हाराहारीमा राहत दरबन्दीका शिक्षक कार्यरत छन्। जसमध्ये अस्थायीमा कार्यरत दुई हजार दुई सय पाँचजना र राहत दरबन्दीका तीन हजार शिक्षकले स्थायीमा नाम निकालेका छन्।
अस्थायी शिक्षकको पक्षमा आन्दोलन गर्दै आएको नेपाल शैक्षिक गणतान्त्रिक मञ्चका अध्यक्ष होमकुमार थापाले भने, 'स्थायीमा नियुक्ति पाएका शिक्षक हरूको पदस्थापन भएपछि खाली रहेका स्थानमा अस्थायीलाई राखिने भएको छ। अहिले माध्यमिक तहमा पढाइरहेका अस्थायी शिक्षकहरूले निम्न माध्यमिक वा प्राथमिक तहमा पनि पढाउनुपर्छ। सेवाबाट भने हटाइँदैन।'
आफू कार्यरतभन्दा तल्लो तहमा काम गर्नुपर्ने भएपछि अस्थायी शिक्षकहरू अहिले काम गरिरहेको भन्दा फरक स्कुलमा गएर पनि पढाउनुपर्ने हुनसक्छ। उनीहरूको सेवासुविधा पनि जुन तहमा पढाएको छ त्यहीअनुसार हुने नेपाल शिक्षक संघका अध्यक्ष केशव निरौलाले बताए। यस्ता शिक्षकलाई जिल्ला शिक्षा समितिले सरुवा गर्छ। यसरी सरुवा हुँदा अहिले अस्थायी दरबन्दीमा पढाइरहेका शिक्षकले राहत कोटामा रहेर पनि पढाउनुपर्ने हुन्छ। निरौलाले भने, 'स्थायी शिक्षक आएपछि अस्थायी शिक्षक स्वत: हट्नुपर्ने हो। तर तत्कालका लागि सेवा छाड्न नपरोस् भनेर हामीहरूको अनुरोधमा मन्त्रालयले निर्णय गरेको हो।' स्थायीमा नाम निकालेका १२ हजार सात सय ४३ मध्ये माध्यमिक तहका दुई हजार एक सय ४६, निम्न माध्यमिक तहका दुई हजार ६ सय ७० र प्राथमिक तहका सात हजार नौ सय २७ जना छन्।
शिक्षा मन्त्रालयका सहसचिव डिल्ली रिमालले अस्थायीको हितका लागि यस्तो निर्णय गरिएको बताए। उनले भने, 'मन्त्रालयको निर्णयबारे जिल्लालाई पत्राचार गरिसकिएको छ। जिल्ला शिक्षा समितिमार्फत यस्ता शिक्षकको सरुवा र पदस्थापन हुनेछ।'
यसैबीच मञ्चले शिक्षा ऐन संशोधनका लागि सहयोग गर्न एमाओवादीलाई आग्रह गरेको छ। मञ्चले शनिबार माओवादीको शिक्षा विभाग प्रमुख अग्नि सापकोटालाई ज्ञापनपत्र बुझाएर यस्तो आग्रह गरेको हो।

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव