Skip to main content

नयाँ शिक्षक कक्षामा जान थाले

१५ श्रावण, काठमाडौँ । सामुदायिक विद्यालयका विद्यार्थीहरुले एक दशकपछि खुला प्रतिस्पर्धाबाट छनोट भई योग्य ठहरिएका शिक्षकहरु पाउन थालेका छन् । हालसम्म धादिङ, ललितपुर, मनाङ, डोल्पा, दोलखा लगायतका जिल्लाले त्यस्ता शिक्षकलाई नियुक्तिपत्र दिइसकेको छ र कतिपय जिल्लाका शिक्षकहरु कक्षामा प्रवेश गरिसकेका छन् । दोलखाका जिल्ला शिक्षा अधिकारी दिपक शर्माले भन्नुभयो, “शिक्षक सेवा आयोगबाट सिफारिस भएका माध्यमिक र निम्न माध्यमिक तहका शिक्षकहरु कक्षाकोठामा पुगेर अध्यापन थालिसकेका छन् ।” यसअघि २०५२ सालमा लिइएको खुला प्रतिस्पर्धाको नतिजा प्रकाशित भई २०६० सालमा त्यस्ता शिक्षकलाई विद्यालयमा पठाइएको थियो । 

सामुदायिक विद्यालयका विद्यार्थीहरुले त्यस्ता शिक्षकहरु विहीबारबाट पाउने भएका छन् । आयोगले छनोट गरेका १२७ जना शिक्षकलाई ललितपुरको जिल्ला शिक्षा कार्यालयले वुधबार अभिमुखीकरण तालिम प्रदान गरेको छ । जिशिकाले उनीहरुलाई विहीबारदेखि नै विद्यालयमा हाजिर हुन निर्देशन दिएको छ । ललितपुरका जिल्ला शिक्षा अधिकारी शिवकुमार सापकोटाले भन्नुभयो, “उच्च प्रतिस्पर्धाबाट छानिएका यी शिक्षकहरुलाई विहीबारबाट नै सामुदायिक विद्यालयहरुमा देख्न सकिनेछ ।” अभिमुखीकरणमा सहभागी हुन आएका शिक्षकहरु निकै उत्साहित पनि देखिएका छन् । उनीहरुले सामुदायिक विद्यालयको शैक्षिक गुणस्तरमा सुधार गर्ने सामूहिक प्रतिवद्धता व्यक्त गर्नुका साथै आगामी वार्षिक परीक्षाको नतिजाले यस कुराको पुष्ट्याँइ गर्ने दावी गरे । 

माध्यमिक तहको अङ्ग्रेजी विषयका शिक्षक राधेश्याम ठाकुर यसअघि ललितपुरमा अस्थायी शिक्षकका रुपमा कार्यरत हुनुहुन्थ्यो । यस पटकको परीक्षाबाट स्थायी हुने अवसर पाउनुभएका उहाँले विगतमा अस्थायी भएका कारण विद्यालय प्रशासनले जागिर खाइदेला कि भन्ने डरले गुणस्तर र पठनपाठन सुधारसम्बन्धी कुनै विधि प्रयोग गर्ने आँट नगरेको बताउनुभयो । “अब शैक्षिक सुधारका लागि नयाँ विधिहरु कार्यान्वयन गर्नेछु भनेर आत्मविश्वास बढेको छ” उहाँले भन्नुभयो । पाटन माविमा नियुक्ति पाउनुभएकी अनिता पौडेलका लागि सामुदायिक विद्यालयमा अध्यापन गर्ने पहिलो अनुभव हो । उहाँले आफू प्रतिवद्ध भएर अध्यापन गर्ने बताउँदै भन्नुभयो, “धेरै राम्रो काम गर्ने इच्छा छ, तर त्यसअघि सरकारले हामीलाई शिक्षणसम्बन्धी तालिम दिनुपर्दछ ।” ती शिक्षकहरुलाई प्रशिक्षण दिँदै ललितपुर जिशिअ सापकोटाले सामुदायिक विद्यालयको शैक्षिक गुणस्तर निकै खस्किएको बताउनुभयो । “छनोट भएका शिक्षकहरुबाट सामुदायिक विद्यालयको नतिजा सुधारको अपेक्षा गरिएको छ । विद्यार्थीप्रति जिम्मेवार हुनुहुनेछ भन्नेमा पूर्ण विश्वस्त छौँ” उहाँले भन्नुभयो । 

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...