Skip to main content

क्षेशिनिमा उपनिर्देशकहरुको जात्रा


भदौ १५ गते ,काठमाडौँ । दुई जना उपनिर्देशकले धानेको पश्चिमाञ्चल क्षेत्रीय शिक्षा निर्देशनालयमा यतिबेला ११ जना उपनिर्देशकलाई थुपारिएको छ ।

भएका उपनिर्देशकलाई ‘काम’ दिन नसकेको क्षेशिनि पोखराले शिक्षा मन्त्रालयले थपिदिएका पाँच जना उपनिर्देशकलाई कुनै जिम्मेवारी दिन सकेको छैन । 

त्यसैले काजमा थुपारिएका उपनिर्देशकहरु दैनिक हाजिर गर्छन्, केहीबेर गफगाफ गर्छन्, फेसबुक चलाउँछन् र घरतिर लाग्छन् ।

पश्चिमाञ्चल क्षेत्रीय शिक्षा निर्देशक बिदामा काठमाडौँमा आउनुभएकाले मन्त्रालयले कति जना उपनिर्देशकलाई काजमा क्षेशिनिमा पठाएको छ भन्ने जानकारी नै छैन । 

मन्त्रालयले तीन महिनाका लागि भनेर पर्वत जिल्ला शिक्षा कार्यालयका हेमनारायण चापागाँई र घनश्याम पौडेललाई, स्याङ्जा जिशिकाका दयाराम गौतम र योगेन्द्र पराजुलीलाई र बर्दिया जिशिकाका विष्णुप्रसाद पराजुलीलाई काजमा क्षेशिनि पोखरामा पठाइदिएको छ ।

काजमा आउनुभएका उपनिर्देशक विष्णुप्रसाद पराजुलीले आफू काजमा आएको २० दिन जति भएको बताउँदै भन्नुभयो, “खासै कामको जिम्मेवारी पाएका छैनौँ । काज तीन महिनाका लागि भएकाले जिम्मेवारी नै नपाई बर्दिया फर्किने अवस्था छ ।”

विगतमा क्षेत्रीय शिक्षा निर्देशनालयमा परीक्षा, विद्यालय र प्रशासन शाखा हेर्ने गरी एक जना र योजना, कार्यक्रम र अनुगमन शाखा हेर्ने गरी अर्का एक जना उपनिर्देशकको व्यवस्था हुने गरेकोमा केही महिनायता आठ वटा शाखा टुक्रयाइएको छ । 

नयाँ शाखाहरुमा विद्यालय व्यवस्थापन, परीक्षा तथा मूल्याङ्कन, योजना तथा कार्यक्रम समन्वय, अनौपचारिक तथा सहकार्यकलाप, अनुगमन तथा निरीक्षण, शिक्षक व्यवस्थापन, शैक्षिक गुणस्तर तथा सूचना र प्रशासन तथा समसामयिक शिक्षा गरी आठ शाखा थपिएका छन् । 

क्षेशिनि पोखरामा कार्यरत आठ मध्ये दुई जना टोपबहादुर श्रेष्ठ र मोतिलाल शर्मालाई जिल्ला शिक्षा अधिकारी बनाएर अन्यत्र लगिए पनि काजमा ल्याइएका उपनिर्देशकहरुलाई रिक्त दुई शाखाको जिम्मेवारी दिइएको छैन ।

क्षेत्रीय शिक्षा निर्देशक दिव्यकला श्रेष्ठ बजिमयले कतिजना काजमा आएको भन्ने यकिन नभएको बताउँदै थप्नुभयो, “केही महिनाका लागि उहाँहरुलाई काजमा ल्याइएको हो । उहाँहरु फर्किहाल्नुहुन्छ ।”

पश्चिमाञ्चलको क्षेशिनिमा उपनिर्देशकको सङ्ख्या बढी भए पनि मध्यमाञ्चलको क्षेशिनिमा भने उपनिर्देशकहरु नहुँदा काममा समस्या पर्न गएको छ ।

मध्यमाञ्चल क्षेशिनि हेटौडामा आठ जना उपनिर्देशकको दरबन्दी भए पनि हाल चार जनामात्र कार्यरत हुनुहुन्छ । त्यहाँ कार्यरत कुनै उपनिर्देशक मन्त्रीको स्वकीय सचिव बन्न जानुभएको छ भने कुनै अन्य जिल्लामा काजमा लगिनु भएको छ ।

क्षेत्रीय शिक्षा निर्देशक कृष्णप्रसाद काप्रीले आठ वटा शाखा बनाइएको र सोही अनुसार आठ जनालाई जिम्मेवारी दिइएको बताउँदै भन्नुभयो, “तर अहिले चार जनामात्र हुनुहुन्छ । त्यसले गर्दा काममा असर परेको छ । क्षेशिनिको कार्य सम्पादनलाई चुस्त बनाउन समस्या भएको छ ।”

पूर्वाञ्चलको क्षेशिनिमा कार्यरत आठ उपनिर्देशकमध्ये दुई जनालाई अन्यत्र काजमा लगिएको छ । 

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव