Skip to main content

कक्षा ९ र १० मै साधारण व्यावसायिक सीप


education

काठमाडौ, आश्विन ११ - शिक्षा मन्त्रालयले कक्षा ९ र १० कक्षाको अनिवार्य विषयलाई साधारण व्यावसायिक सीपमुखी बनाउन निर्णय गरेको छ । त्यसनिम्ति अंग्रेजी, नेपाली, गणित, विज्ञान, सामाजिक शिक्षा र स्वास्थ्य, शारीरिक र वातावरण विषयको पाठ्यक्रम परिमार्जन गरिएको छ ।  फिनल्याण्ड सरकारको सहयोगमा नयाँ प्रक्रियाको थालनी गरिएको हो ।
शिक्षामन्त्रीको अध्यक्ष रहेको पाठ्यक्रम समितिले स्विकृत गरेको अधिकारीले जनाएका छन् । ती विषयलाई बढी व्यहारिक बनाउनका निम्ति परिमार्जन गरिएको दावी गरिएको छ । विद्यार्थीले ती विषयको महत्व र त्यसले पार्ने दीर्घकालीन प्रभावबारे बुझ्नसक्ने बनाइएको छ । अहिलेसम्म विषयका रुपमा मात्र बुझ्ने गरिएका पाठ्यसामग्रीका पाठहरूलाई सरल रुपमा बुझ्न सक्ने बनाइए जनाइएको छ ।
'एसएलसी पास गरेपछि प्राप्त गर्ने प्रक्रियाबारे जानकारी दिने र आफ्नो व्यक्तिगत क्षमता मूल्यांकन गर्न सक्ने छन्,' मन्त्रालयका उसचिव इन्द्र कुँवर भन्छन्, 'विद्यार्थीले समयअनुसार अरुसित कसरी घुलमिल गर्ने, व्यवहार गर्ने, कुन विषयको कस्तो प्रभाव छ र त्यसबाट रोजगार उन्मुख हुन सघाउ पुर्‍याउने छ ।'
कक्षा ६ देखि ८ सम्म छुट्टाछुट्ट विषयका रुपमा पठनपाठन गरिदै आएको छ । माध्यमिक तहमा पुग्दा तिनै विषयलाई व्यावसायिक हिसाबले प्रवर्द्धन गर्नसक्ने अधिकारीले दावी गरेका छन् । जसमा सहयोगी सीप, वैयक्तिक सीप, तार्किक विषयमा सोचाइ, समस्या समाधान, समूह कार्य, सिर्जनात्मक तथा व्यावसायिक सीप विकासमा परिमार्जन गरिएको छ ।
त्यसनिम्ति पाठ्यक्रम परिमार्जन तथा पाठ्यपुस्तकको विकास, शिक्षक सहयोगी पुस्तिका निर्माण, सन्दर्भ सामग्रीहरू निर्माण कार्य अघि बढेको पाठ्यक्रम विकास केन्द्रका उपनिर्देशक बालकृष्ण रन्जितले बताए । 'परिमार्जित पाठ्यक्रमअनुसार आउँदो माघसम्ममा पाठ्यपुस्तक छापिन्छ,' अर्को शैक्षिक सत्रबाट लागू हुने उल्लेख गर्दै उपनिर्देशक रन्जितले भने, '२०७३ सालको एसएलसीदेखि नयाँ ढाँचाको पाठ्यक्रमअनुसार परीक्षा हुनेछ ।'
त्यसनिम्ति शिक्षक तालिमका निम्ति 'नेसनल योङ प्रोफेसनल -एनवाईसी)' प्रशिक्षक तयार गरिएको छ । कार्ययोजनाअनुसार उनीहरुले शिक्षकलाई तालिम दिनेछन् । केन्द्रीय स्तरमा प्रशिक्षण लिएकाले हरेक माध्यमिक विद्यालयमा पुगेर दरबन्दीअनुसार शिक्षकहरुको 'एक्सन लर्निङ ग्रुप' गठन गरिने छ । समूहमा एकजना सहजकर्ता रहने छन् । सबै शिक्षकले निरन्तर शिक्षण कार्यमा समस्या पहिचान गरी परिमार्जित ढंगले अध्यापन गर्नेछन् ।
पाइलट परीक्षण निम्ति दस सघन नमुना जिल्लाका ८० विद्यालय छनोट गरिएका छन् । जसमा झापा, मोरङ, धनुषा, काभ्रे, रुपन्देही, बागलुङ, अर्घाखाँची, सुर्खेत, कैलाली र डडेलधुरा जिल्ला रहेका छन् । प्रशिक्षणका निम्ति आठ वटा मोडेल तयारी गरिएका छन् । एनवाईसीले शिक्षकलाई शिक्षण पद्धतिमा बढोत्तरी गराउनका साथै विद्यार्थीलाई बढी सूचना लिनसक्ने, समाजीकीकरण गर्न सघाउने छन् । शिक्षा नियमावलीअनुसार प्रत्येक माध्यमिक विद्यालयमा आठजना विषय शिक्षकको दरबन्दी रहन्छ । स्रोतको अभावमा कतिपय विद्यालयमा एकै शिक्षकले दुई/तीन विषय अध्यापन गर्नु पर्ने बाध्यतासमेत छ । सम्पन्न विद्यालयले आठजनाभन्दा बढी शिक्षकको व्यवस्था गरेका पनि छन् ।
Source:ekantipur.com

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...