Skip to main content

एसएलसी नतिजा ग्रेडिङ प्रणालीमा

काठमाडौं : परीक्षा नियन्त्रण कार्यालय (पनिका) सानोठिमीले आगामी वर्षदेखि प्रवेशिका (एसएलसी) परीक्षाको नतिजा ग्रेडिङ प्रणालीमा सार्वजनिक गर्ने भएको छ। पहिलो चरणमा ९९ विद्यालयको परीक्षाको नतिजा मात्र ग्रेडिङ प्रणालीमा सार्वजनिक गरिनेछ। 
 
यो प्रणालीबाट नतिजा सार्वजनिक भएपछि अहिलेजस्तो विद्यार्थीलाई उत्तीर्ण र अनुत्तीर्ण भनेर छुट्ट्याइने छैन। विद्यार्थीले पाएको अंकका आधारमा 'क, ख, ग, घ' वा 'ए, बी, सी, डी' मा श्रेणी छुट्ट्याएर प्रमाणपत्र दिइनेछ।  
 
विद्यालय क्षेत्र सुधार योजना (एसएसआरपी) अनुसार परीक्षणका रूपमा गत वर्षदेखि ती ९९ विद्यालयमा प्राविधिक धारको पढाइ सुरु गरिएको हो। ती विद्यालयमा प्राविधिक धारअन्तर्गत कक्षा ९ देखि इन्जिनियरिङ, ओभरसियर र अन्य प्राविधिक विषयको पढाइ भइरहेको छ। एसएसआरपीअनुसार माध्यमिक तहमा प्राविधिक र साधारण धारका पढाइ हुन्छन्। 
 
ग्रेडिङ प्रणालीबाट नतिजा सार्वजनिक भएपछि अहिलेजस्तो विद्यार्थीलाई उत्तीर्ण र अनुत्तीर्ण भनेर छुट्ट्याइने छैन। विद्यार्थीले पाएको अंकका आधारमा 'क, ख, ग, घ' वा 'ए, बी, सी, डी' मा श्रेणी छुट्ट्याएर प्रमाणपत्र दिइनेछ।  
पाठ्यक्रम विकास केन्द्रले ग्रेडिङ प्रणालीमा लैजाने विषयमा अन्तिम निर्णय गरेपछि नतिजा सार्वजनिक गर्ने काम परीक्षा नियन्त्रण कार्यालयले गर्नेछ। केन्द्रअन्तर्गतको राष्ट्रिय पाठ्यक्रम विकास तथा मूल्यांकन परिषद्ले ग्रेडिङ प्रणालीमा नतिजा सार्वजनिक गर्ने निर्णय गरेर थप प्राविधिक तयारी गरिरहेको जानकारी केन्द्रका कार्यकारी निर्देशक दिवाकर ढुंगेलले दिए। 
 
उनले भने, 'ग्रेडिङ प्रणालीमा नतिजा सार्वजनिक गर्ने निर्णय भइसक्यो। तर यो प्रणालीअन्तर्गत पनि 'ए, बी, सी, डी' अथवा 'क, ख, ग, घ' कुन नामबाट विद्यार्थीलाई प्रमाणपत्र दिँदा व्यावहारिक हुन्छ भन्नेमा विज्ञसँग छलफल जारी छ। ग्रेडिङ प्रणालीमा नतिजा सार्वजनिक गर्न उत्तरपुस्तिका परीक्षक, सम्परीक्षक तथा अन्य काममा संलग्न शिक्षक, कर्मचारीलाई दिनुपर्ने तालिम र परामर्शबारे पनि छलफल भइरहेको छ।' 
 
परीक्षा नियन्त्रक विष्णुबहादुर द्वारेले ग्रेडिङ प्रणालीमा नतिजा सार्वजनिक गर्ने विषयमा आफूहरूका तर्फबाट पनि आवश्यक तयारी भइरहेको बताए। प्रत्येक वर्ष एसएलसी परीक्षाको नतिजा सार्वजनिक हुनेबित्तिकै ठूलो संख्यामा विद्यार्थी अनुत्तीर्ण भएको तथ्यांक सार्वजनिक भएपछि ग्रेडिङ प्रणालीमा नतिजा निकाल्नुपर्ने बहस हुँदै आएको छ। काठमाडौं, पूर्वाञ्चललगायतका विश्वविद्यालयले ग्रेडिङ प्रणालीमा नतिजा सार्वजनिक गर्दै आएका छन्। 
 
विद्यालय तहको गुणस्तर सुधार तथा संरचना परिवर्तन गर्ने उद्देश्यले सन् २००९ को अन्त्यदेखि एसएसआरपी सुरु गरिएको हो। विदेशी विकास साझेदार निकाय र नेपाल सरकारको संयुक्त लगानीमा यो कार्यक्रम सुरु भएको हो। यो कार्यक्रमअनुसार एसएलसी परीक्षा सञ्चालन तथा नतिजा प्रकाशनको जिम्मेवारी क्षेत्रीय शिक्षा निर्देशनालयलाइ दिइनेछ। 
 
त्यस्तै राष्ट्रिय परीक्षा बोर्ड गठन गरेर त्यही बोर्डमार्फत विद्यालय तहको अन्तिम परीक्षाका रूपमा कक्षा १२ को परीक्षा लिइनेछ। शिक्षा ऐन संशोधनमा भएको ढिलाइले एसएसआरपी पूर्ण रूपमा कार्यान्वयनमा ल्याउन कठिन भएको शिक्षा मन्त्रालयको भनाइ छ। 
- See more at: http://www.annapurnapost.com/News.aspx/story/1603#sthash.ki8Fs4Sw.dpuf

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...