Skip to main content

शिक्षक आयोगमा दर्खास्त दिने परीक्षा हुने स्थान (विवरण सहित)

काठमाडौं २४ चैत/शिक्षक सेवा आयोगले मंगलबार ३ हजार २ सय शिक्षकको विज्ञापन गरेको छ । यसवर्षदेखि क्षेत्रीय रुपमा दरर्खास्त दिनु पर्ने हुन्छ । विगतमा जुन जिल्लामा जागिरको आवेदन दिएको हो ? त्यही परीक्ष हुन्थ्यो । तर, यसपाली अलि फरक छ ।
आफू कुन जिल्लामा जागिरको लागि आवेदन दिने भन्ने नभई क्षेत्रीय तहमा आवेदन दिनुपर्ने हुन्छ । जस्तो बिगतमा काठमाडौंमा अंग्रेजी बिषयका लागि आवेदन दिदा परीक्षा उतिर्ण भएपछि त्यही जिल्लाको विद्यालय रोज्न पाइन्थ्यो । यसपाली एउटा क्षेत्रमा कुन बिषयको शिक्षकको लागि आवेदन दिने हो ? त्यही अनुसार छनौट हुन्छ । नयॉ व्यवस्थाले आवेदन दिन चाहनेहरु अन्यौलमा परेको हुन सक्छ । आवेदन कहॉ दिने ? परीक्षा कहा हुन्छ ? सम्पूर्ण विवरण : 
दरखास्त दिने स्थान र परीक्षमा सम्मिलित हुने जिल्ला
पूर्वाञ्चलका लागि
१. त्रियुगा उमावि उदयपुर 
परीक्षमा सम्मिलित हुने जिल्ला–उदयपुर
२. शैक्षिक तालिम केन्द्र (आदर्श उमावि) मोरङ
३. त्रिवेणी उमावि धनकुटा
परीक्षामा सम्मिलित हुने जिल्ला–उदयपुर
४. शैक्षिक तालिम केन्द्र (आदर्श मावि) इलाम 
परीक्षामा सम्मिलित हुने जिल्ला– इलाम
मध्यमाञ्चलका लागि
दरखास्त दिने स्थान परीक्षा दिने जिल्ला
१. सिद्धार्थ उ.मा.वि., हेटौंडा, मकवानपुर एडुखबर 
२. भुटनदेवी उ.मा.वि., हेटौंडा, मकवानपुर
परीक्षामा सम्मिलित हुने जिल्ला– मकवानपुर 
३. शै.ता.के. (विश्वनिकेतन उ.मा.वि., त्रिपुरेश्वर)
४. पद्मकन्या उ.मा.वि., डिल्लीबजार
५. शैक्षिक तालिम केन्द्र, धुलिखेल, काभ्रेपलाञ्चोक
परीक्षामा सम्मिलित हुने जिल्ला– काठमाडौं
पश्चिमाञ्चलका लागि
दरखास्त दिने स्थान परीक्षा दिने जिल्ला
१. कालिका उमावि, बुटवल, रुपन्देही
२. मानवज्ञान मावि बुटवल, रुपन्देही एडुखबर 
परीक्षामा सम्मिलित हुने जिल्ला–रुपन्देही
३. पार्दी उमावि, पोखरा, कास्की
४. जनप्रिय उमावि, पोखरा, कास्की
५. राम निमावि, पोखरा, कास्की
परीक्षामा सम्मिलित हुने जिल्ला–कास्की
मध्यपश्चिमाञ्चलका लागि
दरखास्त दिने स्थान परीक्षा दिने जिल्ला
१. शैक्षिक तालिम केन्द्र, दाङ्ग 
परीक्षामा सम्मिलित हुने जिल्ला–दाङ्ग
२. शैक्षिक तालिम केन्द्र, बाँके
३. जिल्ला शिक्षा कार्यालय, डोल्पा
४. जिल्ला शिक्षा कार्यालय, हुम्ला
५ जिल्ला शिक्षा कार्यालय, जुम्ला
परीक्षामा सम्मिलित हुने जिल्ला– बाँके
६.क्षेत्रीय शिक्षा निर्देशनालय, मध्यपश्मिाञ्चल, सुर्खेत 
परीक्षामा सम्मिलित हुने जिल्ला–सुर्खेत
सुदूरपश्चिमाञ्चलका लागि
दरखास्त दिने स्थान परीक्षा दिने जिल्ला
१. क्षेत्रीय शिक्षा निर्देशनालय, सुदूरपश्चिमाञ्चल, दिपायल
२. अगुवा स्रोतकेन्द्र (महेन्द्र उमावि), डडेल्धुरा
परीक्षामा सम्मिलित हुने जिल्ला–डडेल्धुरा
३. शैक्षिक तालिम केन्द्र (पञ्चोदय उमावि), धनगढी 
परीक्षामा सम्मिलित हुने जिल्ला–कैलाली

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...