Skip to main content

उत्कृष्ठ शिक्षकको खोजी (५० हजार पुरस्कारको घोषणा)

काठमाडौं ११ बैशाख/पीपी प्रसाई फाउण्डेशनले नमुना शिक्षण सिकाईबाट सामुदायिक विद्यालय सुधार गर्ने उत्कष्ठ शिक्षकको खोजी गरेको छ।फाउण्डेशनले चौथो राष्ट्रिय पीपी प्रसाई  उत्कृष्ठ शिक्षक पुरस्कारको आव्हान गरेको हो ।
 फाउण्डेशनले चौथो राष्ट्रिय पीपी प्रसाई  उत्कृष्ठ शिक्षक पुरस्कारको आव्हान गरेको हो । 
 शिक्षा क्षेत्रमा विशिष्ट योगदान पर्‍याउने सामुदायिक विद्यालयका शिक्षकलाई (प्रजापति) पी.पी प्रसाईं पुरस्कार हरेक वर्ष प्रदान गरिन्छ । एक जना उत्कृष्ट राष्ट्रिय शिक्षकलाई ५० हजार, पाच विकास क्षेत्रबाट एक एक जना गरी पाच जनालाई उत्कृष्ट शिक्षकलाई जनही २५ हजारका दरले पुरस्कार र विद्यालयलाई १० हजार बराबरको शैक्षिक सामाग्री प्रदान गरिन्छ । 
गत वर्ष उत्कष्ठ राष्ट्रिय शिक्षक पुरस्कार जनप्रेम उच्च माध्यमिक विद्यालय, बाग्लुङमा कार्यरत शिक्षक नईन्द्र बहादुर गुरुङलाई प्रदान गरिएको थियो । त्यसैगरी उत्कृष्ट शिक्षक पुरस्कार द्रोण बहादुर श्रेष्ठ (पुर्वाञ्चल), बासु प्रसाद सुवेदी (मध्यमाञ्चल), केशर बहादुर थापा (पश्चिमाञ्चल), गेहन्द्र प्रसाद दाहाल (मध्यपश्चिमाञ्चल) र तिलक राज कलौनी (सुदर पश्चिमाञ्चल) लाई प्रदान गरिएको थियो । 

देशभरबाट आवेदन माग गरेर उत्कृष्ठ शिक्षक छनौट गरिन्छ । शिक्षकको पढाउने शैली, विद्यार्थीको आवश्यकता प्रति उनीहरुको बुझाई, शिक्षा प्रति उनीहरुको प्रतिवद्धता, शिर्जनशीलता, अभिभावक तथा समाजसँगको उनीहरुको सम्बन्ध, विद्यालय तथा विद्यार्थीको विकास लगायतका क्षेत्रमा उनीहरुको मुल्यांकनका आधारमा छनौट गरिन्छ । 
उम्मेदवारहरुको छनौंट, मनोनयनलगायतका प्रक्रियामा शिक्षा विभागसँग सहकार्य गरिने फाउण्डेशनले जनाएको छ । असार १५ भित्र निवेदन दिइसक्नु पर्ने समयअवधि दिएको छ । 
छनौटमा पर्न के गर्ने ? 
–तपाई अहिले कुन तहमा के के बिषय शिक्षण गर्नुहुन्छ ? 
–तपाईले अध्यापन गर्ने विषय वा तहको औषत बार्षिक सिकाई उपलब्धी कति प्रतिशत छ ? 
–शिक्षक /प्रअ भए तपाईले जीवनमा गरेको नया र बिशेष काम के हो ? ५० शब्दमा उल्लेख गर्नुहोस् ।
–तपाईले पक्कै शिक्षक तालिम लिएको हुनु भएको होला, आफनो तालिममा सिकेको सीप कक्षामा प्रयोग गर्नु भएको छ भने त्यसले छात्रछात्राको सिकाई सुधारमा गरेको योग्दान बारे उदाहरण सहित ५० शब्दमा उल्लेख गर्नुहास् । 
–कक्षा शिक्षण रोचक बनाएर छात्रछात्रालाई बिषय बुझाउन पुस्तक बाहेक कुन कुन शैक्षिक सामाग्री प्रयोग गर्नु भएको छ ? यदी छ भने ५० शब्दमा उल्लेख गर्नुहोस् । 
–विद्यार्थीको सिकाई प्रगति जाच्न कुन मुल्याङकन विधि प्रयोग गर्नुहुन्छ ? कक्षाका कमजोर विद्यार्थीलाई स्तर उकास्न प्रयास गर्नु भएको छ ? यदि छ भने ५० शब्दमा उल्लेख गर्नुहोस् एडुखबर ।
–आफूले सिकेको ज्ञान र सीप आफना सहकर्मी शिक्षकसंग आदानप्रदान गर्नु भएको छ ? छ भने आफूले बाडेको र आफूले पाएको ज्ञान, सीप र अनुभव ५० शब्दमा लेख्नुहोस् । 
–तपाई आम शिक्षक भन्दा भिन्न हुनुहुन्छ ? हुनुहुन्छ भने कुसरी ? ५० शब्दमा लेख्नुहोस् । 
–प्रधानाध्यापकका रुपमा स्कूलको उन्नतिका लागि तपाईले गर्नु भएका पाचवटा बिशेष काम बुदागत रुपमा उल्लेख गर्नुहोस् (प्रअको लागि मात्रै एडुखबर)
–शिक्षक/ प्रअ भएर विद्यालयकाृ हित बाहेक तपाईले कुनै सामाजिक वा सार्वजनिक हितको काम गर्नु भएको छ ? छ भने त्यो काम के हो ? ५० शब्दमा उल्लेख गर्नुहोस् । 

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...