Skip to main content

उत्कृष्ठ शिक्षकको खोजी (५० हजार पुरस्कारको घोषणा)

काठमाडौं ११ बैशाख/पीपी प्रसाई फाउण्डेशनले नमुना शिक्षण सिकाईबाट सामुदायिक विद्यालय सुधार गर्ने उत्कष्ठ शिक्षकको खोजी गरेको छ।फाउण्डेशनले चौथो राष्ट्रिय पीपी प्रसाई  उत्कृष्ठ शिक्षक पुरस्कारको आव्हान गरेको हो ।
 फाउण्डेशनले चौथो राष्ट्रिय पीपी प्रसाई  उत्कृष्ठ शिक्षक पुरस्कारको आव्हान गरेको हो । 
 शिक्षा क्षेत्रमा विशिष्ट योगदान पर्‍याउने सामुदायिक विद्यालयका शिक्षकलाई (प्रजापति) पी.पी प्रसाईं पुरस्कार हरेक वर्ष प्रदान गरिन्छ । एक जना उत्कृष्ट राष्ट्रिय शिक्षकलाई ५० हजार, पाच विकास क्षेत्रबाट एक एक जना गरी पाच जनालाई उत्कृष्ट शिक्षकलाई जनही २५ हजारका दरले पुरस्कार र विद्यालयलाई १० हजार बराबरको शैक्षिक सामाग्री प्रदान गरिन्छ । 
गत वर्ष उत्कष्ठ राष्ट्रिय शिक्षक पुरस्कार जनप्रेम उच्च माध्यमिक विद्यालय, बाग्लुङमा कार्यरत शिक्षक नईन्द्र बहादुर गुरुङलाई प्रदान गरिएको थियो । त्यसैगरी उत्कृष्ट शिक्षक पुरस्कार द्रोण बहादुर श्रेष्ठ (पुर्वाञ्चल), बासु प्रसाद सुवेदी (मध्यमाञ्चल), केशर बहादुर थापा (पश्चिमाञ्चल), गेहन्द्र प्रसाद दाहाल (मध्यपश्चिमाञ्चल) र तिलक राज कलौनी (सुदर पश्चिमाञ्चल) लाई प्रदान गरिएको थियो । 

देशभरबाट आवेदन माग गरेर उत्कृष्ठ शिक्षक छनौट गरिन्छ । शिक्षकको पढाउने शैली, विद्यार्थीको आवश्यकता प्रति उनीहरुको बुझाई, शिक्षा प्रति उनीहरुको प्रतिवद्धता, शिर्जनशीलता, अभिभावक तथा समाजसँगको उनीहरुको सम्बन्ध, विद्यालय तथा विद्यार्थीको विकास लगायतका क्षेत्रमा उनीहरुको मुल्यांकनका आधारमा छनौट गरिन्छ । 
उम्मेदवारहरुको छनौंट, मनोनयनलगायतका प्रक्रियामा शिक्षा विभागसँग सहकार्य गरिने फाउण्डेशनले जनाएको छ । असार १५ भित्र निवेदन दिइसक्नु पर्ने समयअवधि दिएको छ । 
छनौटमा पर्न के गर्ने ? 
–तपाई अहिले कुन तहमा के के बिषय शिक्षण गर्नुहुन्छ ? 
–तपाईले अध्यापन गर्ने विषय वा तहको औषत बार्षिक सिकाई उपलब्धी कति प्रतिशत छ ? 
–शिक्षक /प्रअ भए तपाईले जीवनमा गरेको नया र बिशेष काम के हो ? ५० शब्दमा उल्लेख गर्नुहोस् ।
–तपाईले पक्कै शिक्षक तालिम लिएको हुनु भएको होला, आफनो तालिममा सिकेको सीप कक्षामा प्रयोग गर्नु भएको छ भने त्यसले छात्रछात्राको सिकाई सुधारमा गरेको योग्दान बारे उदाहरण सहित ५० शब्दमा उल्लेख गर्नुहास् । 
–कक्षा शिक्षण रोचक बनाएर छात्रछात्रालाई बिषय बुझाउन पुस्तक बाहेक कुन कुन शैक्षिक सामाग्री प्रयोग गर्नु भएको छ ? यदी छ भने ५० शब्दमा उल्लेख गर्नुहोस् । 
–विद्यार्थीको सिकाई प्रगति जाच्न कुन मुल्याङकन विधि प्रयोग गर्नुहुन्छ ? कक्षाका कमजोर विद्यार्थीलाई स्तर उकास्न प्रयास गर्नु भएको छ ? यदि छ भने ५० शब्दमा उल्लेख गर्नुहोस् एडुखबर ।
–आफूले सिकेको ज्ञान र सीप आफना सहकर्मी शिक्षकसंग आदानप्रदान गर्नु भएको छ ? छ भने आफूले बाडेको र आफूले पाएको ज्ञान, सीप र अनुभव ५० शब्दमा लेख्नुहोस् । 
–तपाई आम शिक्षक भन्दा भिन्न हुनुहुन्छ ? हुनुहुन्छ भने कुसरी ? ५० शब्दमा लेख्नुहोस् । 
–प्रधानाध्यापकका रुपमा स्कूलको उन्नतिका लागि तपाईले गर्नु भएका पाचवटा बिशेष काम बुदागत रुपमा उल्लेख गर्नुहोस् (प्रअको लागि मात्रै एडुखबर)
–शिक्षक/ प्रअ भएर विद्यालयकाृ हित बाहेक तपाईले कुनै सामाजिक वा सार्वजनिक हितको काम गर्नु भएको छ ? छ भने त्यो काम के हो ? ५० शब्दमा उल्लेख गर्नुहोस् । 

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू सामाजिक अध्ययनमा विशेष गरी गरेर सिक Learning By Doing पक्षलाई बढी जोड दिइएको छ । त्यसले यस विषयमा विद्यार्थी केन्द्रित शिक्षण विधिहरू प्रयोगमा ल्याउनुपर्दछ । सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही विधिहरू निम्नानुसार रहेका छन् ः अ) छलफल विधि ः दुई वा दुईभन्दा बढी व्यक्ति सहभागी भई गरिने कुराकानी तथा अन्तत्र्रिmयालाई छलफल विधि भनिन्छ । यसमा निश्चित विषयवस्तुभित्र रहेर समूहमा छलफल गराइन्छ र अन्त्यमा उक्त छलफलबाट केही उपलब्धि निकालिन्छ र सबै सामु प्रस्तुत गरिन्छ । छलफल विधि पनि विषयवस्तुको प्रकृति, विद्यार्थी सङ्ख्या, कक्षाकोठाको बनोट र आवश्यक फर्निचरको प्रकृति आदिको आधारमा फरकफरक तरिकाले गर्न सकिन्छ । प्यानेल छलफल, राउन्ड टेबल छलफल, बज छलफल आदि छलफलका तरिका हुन् । शिक्षणमा छलफलको प्रयोग गर्ने तरिका ः छलफल विधि प्रयोग ल्याउ―दा निम्नलिखित चरण अपनाउनु पर्दछ ः  समूह विभाजन  छलफल गर्ने विषयवस्तुको निर्धारण  छलफल गरिने समयको निर्धारण  समूहमा कार्य विभाजन ( टिपोट गर्ने, प्रस्तुति गर्ने आदि )  छलफलमा सहभागी ह...