Skip to main content

शुल्कमा एकरुपता ल्याउछौं' : प्रा. चैतन्य शर्मा

chaitanya
प्रा. चैतन्य शर्मा
उपाध्यक्ष, उच्च माध्यमिक शिक्षा परिषद्
विद्यार्थी र अभिभावकलाई कस्ता कलेज छान्न सुझाव दिनुहुन्छ?
–    पूवार्धार कतिको सुरक्षित छ? भवन मात्रै राम्रो भएर हुदैन। भूकम्प प्रतिरोधी पनि हुनुपर्छ। साघुरो गल्लीबाट छिरेर भित्र जाने ठाउ छ कि? त्यसैले सुरक्षामा ध्यान दिनुपर्छ। पास प्रतिशत मात्रै राम्रो भएर हुदैन। कस्तो शिक्षा दिन्छ? त्यसलाई पनि ध्यान दिनुपर्छ। कक्षामा कति जना राखेर पढाउछ? ल्याबको पूर्वाधार पनि छ कि छैन? शिक्षक स्थायित्व पनि हेर्नुपर्छ।
बिषय छनौट गर्दा चाहि के ध्यान दिने?
–    प्लस टुले काउन्सिलिङ दिने भन्दै कसरी हुन्छ आफनोमा तान्ने भन्ने जोड दिएको हुन्छ। एसएलसीमा राम्रो अंक ल्याउदैमा विज्ञान निर्णय गरेर हुदैन। विद्यार्थीको रुची के मा छ? त्यसले निर्धारण गर्छ। कुन बिषय पढने भन्ने चाहि विद्यार्थीको बाबु आमा पहिलो परामर्शदाता हुन्। दोस्रोमा १० वर्षसम्म पढाउने शिक्षक र विद्यालय हो। स्कूल र शिक्षकसंगलाई ति विद्यार्थी पास गराउनु मात्रै जिम्मेवारी होइन। विद्यार्थीको क्षमता, आनीबानी, रुची सबै शिक्षक र विद्यालयलाई मात्रै थाहा हुन्छ। त्यसैले कुन बिषय पढने भन्ने विद्यालयले सही परामर्श दिएर पठाउनुपर्ने हुन्छ। आमाबुबाले पनि देखासिकीमा बिषय छनौट गर्नुको सट्टा बच्चाको रुची के हो? थाहा पाउनु पर्ने हुन्छ। प्रतिशतको आधारमा हुदैन।
प्लस टुले आफुखसी शुल्क लिइरहेका छन? एकरुपता ल्याउन सकिदैन?
–    शुल्क निर्धारण गर्न लागिरहेका छौ। भर्ना, मासिक शुल्क कति हुने? एउटा कक्षामा कति जान राख्ने भन्ने नया मापदण्ड बनाउने तयारीमा छौ। अहिले सम्बन्धन पाएपछि पुरा गर्नु पर्ने मापदण्ड कमजोर छ। प्लस टु पनि विद्यालय हो। १० कक्षासम्म जसरी श्रेणी छुट्याएर फरक शुल्क निर्धारण हुन्छ। त्यसै गरी कक्षा ११ र १२ को पनि शुल्क निर्धारण गर्न ढिलाई भइसक्यो।
आर्थिक अवस्था कमजोर भएका, भूकम्प पीडित र जेहेन्दार विद्यार्थीलाई छात्रबृतिको व्यवस्था छ कि छैन?
–    सामुदायिक स्कूल पढेका विद्यार्थीलाई एउटा प्लस टुमा पाच प्रतिशत छात्रबृति दिने व्यवस्था गरेका छौ। यसलाई पारदर्शी बनाउन सफ्टवेरको व्यवस्था मिलाएका छौ। पहिलाको जस्तो पत्रको आधारमा छात्रबृति पाउदैनन। भूकम्प प्रभावित १४ जिल्लाका विद्यार्थीलाई छात्रबृति दिन मापदण्ड समिति बनाएका छौ। आवास सहितको छात्रबृति समेत पाउने व्यवस्था मिलाउछौ।
– मकर श्रेष्ठ

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू सामाजिक अध्ययनमा विशेष गरी गरेर सिक Learning By Doing पक्षलाई बढी जोड दिइएको छ । त्यसले यस विषयमा विद्यार्थी केन्द्रित शिक्षण विधिहरू प्रयोगमा ल्याउनुपर्दछ । सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही विधिहरू निम्नानुसार रहेका छन् ः अ) छलफल विधि ः दुई वा दुईभन्दा बढी व्यक्ति सहभागी भई गरिने कुराकानी तथा अन्तत्र्रिmयालाई छलफल विधि भनिन्छ । यसमा निश्चित विषयवस्तुभित्र रहेर समूहमा छलफल गराइन्छ र अन्त्यमा उक्त छलफलबाट केही उपलब्धि निकालिन्छ र सबै सामु प्रस्तुत गरिन्छ । छलफल विधि पनि विषयवस्तुको प्रकृति, विद्यार्थी सङ्ख्या, कक्षाकोठाको बनोट र आवश्यक फर्निचरको प्रकृति आदिको आधारमा फरकफरक तरिकाले गर्न सकिन्छ । प्यानेल छलफल, राउन्ड टेबल छलफल, बज छलफल आदि छलफलका तरिका हुन् । शिक्षणमा छलफलको प्रयोग गर्ने तरिका ः छलफल विधि प्रयोग ल्याउ―दा निम्नलिखित चरण अपनाउनु पर्दछ ः  समूह विभाजन  छलफल गर्ने विषयवस्तुको निर्धारण  छलफल गरिने समयको निर्धारण  समूहमा कार्य विभाजन ( टिपोट गर्ने, प्रस्तुति गर्ने आदि )  छलफलमा सहभागी ह...