Skip to main content

महासंघले शिक्षामन्त्रीको राजीनामा माग्यो


chitra lekha yadav -edupati

काठमाडौँ । नेपाल शिक्षक महासंघले शिक्षा मन्त्रीको राजीनामा मागेको छ । असार ११ र १२ गते बसेको महासंघको सचिवालयको वैठकले मन्त्री राजीनामा माग्ने निर्णय गरेको हो ।
शिक्षा मन्त्री चित्रलेखा यादवले शिक्षकका शैक्षिक र पेशागत माग प्रति कुनै चासो नदिएको साथै भूकम्पले शिक्षाक्षेत्र क्षतिग्रत हुदा समेत विदेशभ्रमणमा व्यस्त भएको आरोप लगाउदै राजीनामा माग्ने निर्णय गरिएको महासंघले जनाएको छ ।
महासंघले शिक्षकसँग भएका विगतका सहमति र सम्झौताहरु साथै पेशागत र शैक्षिक मागहरु पुराहुने वातावरण निर्माणगर्न शिक्षामन्त्रीलाई एकहप्ते अल्टिमेटम दिने र त्यस अवधिमा पनि केहि नभए शिक्षामन्त्री कै राजीनामा मागेर आन्दोलन गर्ने निर्णय गरेको छ ।

जहिल्यै हुन्छ मात्रै भन्ने काम नगर्ने, शिक्षाको विधेयक संसदमा लग्न नसक्ने, शिक्षाका मुद्धामा गैरजिम्मेवार बनेको आरोप लगाउदै एकहप्ते अल्टिमेटम दिने निर्णय गरेको महासंघले जनाएको छ ।
भूकम्पले विद्यालयहरु ध्वस्त र विद्यार्थी, शिक्षकहरुलाई त्रस्त बनाइरहदा साथै पाल नपाएर कतिपय विदालयहरु खुला चउरमा सञ्चालन भइरहदा शिक्षामन्त्री भने विदेश भ्रमणमा नै मस्त हुनुलाई महासंघले गैरजिम्मेवार हर्कत भनेको छ ।
महासंघको वैठकले भाद्र १५ गते सम्म जिल्लाहरुमा महासंघको जिल्ला तदर्थ समिति बनाइ सक्ने, त्यसको निर्माण नेपाल शिक्षक युनियन, शैक्षिक गणतान्त्रिक मञ्च र मधेसी शिक्षक युनियनको आपसी सहमतिमा गर्ने निर्णय गरेको  छ।
 महासंघले नयाँ शैक्षिक नीतिको निर्माण गर्न, प्राविधिक शिक्षाका विकास र विस्तार गर्न साथै भूकमपको विपत्ति पछि शिक्षाको पुनःसंरचनाका लागि वृहत शैक्षिक सम्मेलन आयोजना समेत गर्ने निर्णय गरेको छ ।

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव