Skip to main content

निजीलाई टक्कर दिदैं म्याग्दीका सामुदायिक विद्यालय

हरिकृष्ण गौतम
सरकारी त्यसमा पनि समुदायको ब्यवस्थापनमा सञ्चालन भइरहेका विद्यालयप्रति अझैपनि हेर्ने दृष्टिकोण निजीभन्दा तल्लो स्तरको छ ।अभिभावकले प्रवेशीका परिक्षासँगै विभिन्न कारणलाई आधार मानेर निजीलाई नै रोज्ने गरेको पाइन्छ । तर म्याग्दीमा सामुदायिक विद्यालयले निजीलाई शिक्षामा टक्कर दिइरहेका छन् ।२०७१ सालको प्रवेशीका परिक्षामा जामुनाखर्क उच्च माविले ४ जना विशिष्ट श्रेणी सहित ४४ जना र बेनी सामुदायिकले सतप्रतिशत उत्र्तिणा गर्न सफल भयो । जामुनाखर्कका प्रत्युस ढ्रङ्गानाले ७१८(८९.७५) ल्याएर जिल्ला दोस्रो तथा सामुदायिक तर्फ धौलागिरि प्रथम र बेनी सामुदायिक अञ्चलमै सतप्रतिशत ल्याउन विद्यालय बने । ‘दुई विद्यालयले नियमित राम्रो नतिजा ल्याइरहेका छन्, गुणस्तरीय शिक्षाका लागि समुदायको सक्रियता पनि राम्रो छ’ जिल्ला शिक्षा अधिकारी दिलिप कुमार ठाकुरले भने । उनले जिल्लाका केही सामुदायिक विद्यालयको अवस्था कमजोर देखिएपनि धेरैले ६० प्रतिशत भन्दा बढि नतिजा ल्याउन सफल भएको बताए ।
11041686_845647378860682_6592948375728174221_n

विद्यालयको वातावरण, विद्यार्थीको रुचीसँगै समुदायको समेत चासो भएका विद्यालयले नियमित राम्रो नतिजा ल्याउन सफल भएको जिल्ला शिक्षा कार्यालयले जनाएको छ । २०६० साल देखी प्रवेशीका परिक्षामा सहभागिता जनाएको जामुनाखर्क उच्च माविले ९ जनालाई विशिष्ट श्रेणीमा उत्र्तिणा गराएको छ । त्यस्तै २०६३ साल देखी परिक्षामा सहभागि भएको बेनी सामुदायिकले राम्रो अंक सहित प्रथम श्रेणी र सतप्रतिशत नतिजा ल्याइरहेको छ । विद्यार्थीलाई शाररीक तथा मानसिक रुपमै परिक्षामा सामेल हुने वातावरण विद्यालयको कक्षा कोठामै गराउने गरेको जामुनाखर्क उच्च माविका प्रचार्य सोमनाथ ढुंगानाले बेनीअनलाइनलाई बताए । ‘राम्रो नतिजा आउनुमा धेरै पक्ष छन्, सबैको सक्रियतामा नियमित राम्रो नतिजा आइरहेको छ’ उनले भने । प्रत्येकबर्ष राम्रो नतिजा ल्याउन थालेपछि निजी विद्यालयका अभिभावको आर्कषण समेत बढ्न थालेको पाइएको छ ।

निजी विद्यालयले समेत प्रतिस्पर्धीको रुपमा हेरिरहेको अवस्थामा सामुदायिकले नियमित परिक्षा, अभिभावको सहभागितामा उत्तरपुस्तिका परिक्षण, सुझाव, अभिभावको नियमित अनुगमन, विद्यार्थीको कमजोर पक्षको पहिचान लगाएतले समेत परिक्षाको नतिजामा सकारात्मक प्रभाव पारेको बेनी सामुदायिकका प्रचार्य दिपक श्रेष्ठको भनाई छ । ‘विद्यार्थीको कमजोर पक्षलाई केन्द्रित गरेर अगाडी बढ्ने गरेका छौ, नियमित अभ्यास नै सफलताको आधार बनेको छ’ उनले भने । प्रत्येकबर्ष विद्यालयको नतिजा राम्रो आउन थालेपछि निजी विद्यालयबाट समेत धमाधम विद्यार्थी भर्नाका लागि आउने गरेको बताए । यसबर्ष क्षमताभन्दा करिव १ सय ६० प्रतिशत विद्यार्थीले आवेदन दिएपछि परिक्षाबाट छनौट गरी भर्ना गरिएको थियो । प्रयाप्त दरबन्दी, स्रोत र साधनको अभावका बावजुत पनि सामुदायिक विद्यालयको नतिजा ल्याइरहेको भन्दै राज्यले प्रयाप्त जनशक्ती सहितको आवश्यक सुविधा उपलब्ध गराए नतिजालाई अझै राम्रो बनाउन सकिने विद्यालयको भनाई छ । 

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...