Skip to main content

उमाविको छात्रवृत्तिमा पाँच हजार आवेदन

काठमाडौं ६ साउन/उच्च माविमा निःशुल्क अध्ययनका लागि भूकम्प प्रभावित जिल्लाका झन्डै साढे पाँच हजार विद्यार्थीले आवेदन दिएका छन् । अपेक्षाभन्दा धेरै र आर्थिक क्षमता भएकाले पनि आवेदन दिएको भेटिएपछि उच्च माध्यमिक शिक्षा परिषद्ले छानबिन थालेको छ । 
भूकम्पबाट अति प्रभावित १४ जिल्लाका वास्तविक पीडितलाई उच्च शिक्षा अध्ययनमा सहयोग गर्न परिषद्ले छात्रवृत्तिको आवेदन आह्वान गरेको थियो । तर, भूकम्पबाट पीडित नभएकाले पनि पीडितको प्रमाणपत्रसहित आवेदन दिएको परिषद्का अधिकारीले बताएका छन् । परिषद्मा १४ जिल्लाबाट पाँच हजार तीन सयभन्दा बढी आवेदन परेका छन् । परिषद्का सदस्यसचिव नारायण कोइरालाले काठमाडौंमा सद्दे घर भएका र आफ्नो खर्चमा पढ्न सक्ने अवस्था भएका विद्यार्थीले समेत छात्रवृत्तिको आवेदन दिएको बताए । मापदण्ड बनाएर आवेदनमाथि छानबिन गरी छात्रवृत्ति प्रदान गरिने उनको भनाइ छ । छात्रवृत्तिको मापदण्ड बनाउन परिषद्का सदस्य गोकर्ण बानियाँको संयोजकत्वमा कार्यदल गठन भएको छ ।
कार्यदलमा परिषद्का योजना महाशाखा प्रमुख सदस्य र सम्बन्धन महाशाखा प्रमुख सदस्यसचिव छन् । कार्यदलले प्रतिवेदन दिएपछि छात्रवृत्तिको निर्णय गरिने परिषद्का सदस्यसचिव कोइरालाले जानकारी दिए । ‘घर नभएका, बाबुआमा गुमाएका विद्यार्थीलाई होस्टेलमा राखेर पनि पढाउँछौँ,’ कोइरालाले भने, ‘हामी प्राथमिकताका आधार निर्धारण गर्छौँ । कार्यदलको रिपोर्ट आएपछि परिषद्बाट निर्णय गरेर वास्तविक भूकम्पपीडित विद्यार्थीका लागि छात्रवृत्तिको व्यवस्था गर्छौँ ।’ कार्यदलकी सदस्य तथा योजना महाशाखा प्रमुख हिरा आचार्यले प्राथमिकता र आँकलन गरिएभन्दा धेरै विद्यार्थीको आवेदन परेको बताइन् । भूकम्पपीडितको नाममा सक्षम व्यक्तिले पनि छात्रवृत्तिको आवेदन दिएको उनको भनाइ छ । ‘हामीले वास्तविक पीडितलाई निस्शुल्क छात्रवृत्ति दिन खोजेका हौँ, तर वास्तविक पीडितभन्दा पीडित हौँ भनेर प्रमाणपत्र ल्याउनेको संख्या धेरै भयो,’ आचार्यले भनिन्, ‘कसैले चिल्लो कार चढेर आएर भूकम्पपीडितका नाममा छात्रवृत्तिका लागि नाम दर्ता गरेर पनि गए ।’ परिषद्को कार्यदलले अन्तिम टुंगो नलगाए पनि प्राथमिकताका केही आधार तय गरेको छ । भूकम्पबाट बाबुआमा गुमाएका, घर नभएका, एक अभिभावक गुमाएका विद्यार्थी तथा आश्रित छात्रालाई प्राथमिकतामा राखिएको छ । परिषद् कर्मचारीका अनुसार बाबु आमा गुमाएका २५ देखि ३० जनाले छात्रवृत्तिको निवेदन दिएका छन् । उपत्यकामा सद्दे घर भएका र भूकम्प प्रभावित जिल्लामा भूकम्पले घर भत्काएपछि पीडितको प्रमाणपत्र लिएकालाई प्राथमिकतामा राखिएको छैन । कार्यदलले मापदण्ड टुंगो लगाएपछि त्यसैका आधारमा आवेदनमाथि छानबिन हुने परिषद्ले जनाएको छ । परिषद्ले भूकम्पबाट अति प्रभावित जिल्लाका एसएलसी उत्तीर्ण तथा हाल कक्षा ११ को परीक्षा दिइरहेका विद्यार्थीका लागि भन्दै असार पहिलो साता छात्रवृत्तिको सूचना जारी गरेको थियो । वास्तविक पीडितले सूचना नपाएको हुन सक्ने भन्दै ३१ असारसम्म समय थप गरिएको थियो । परिषद्ले कक्षा ११ र १२ मा आवास सुविधासमेत उपलब्ध हुनेगरी छात्रवृत्ति प्रदान गर्न आवेदन मागेको थियो । परिषद्ले सामुदायिक विद्यालयबाट एसएलसी दिएका विद्यार्थीलाई प्रत्येक वर्ष छात्रवृत्ति उपलब्ध गराउँदै आएको छ । परिषद्ले प्रवेश परीक्षा लिएर मेरिट लिस्टका आधारमा निजी उच्च माविमा तीन प्रतिशत विद्यार्थीलाई छात्रवृत्तिमा सिफारिस गर्दै आएको छ । दुई प्रतिशत विद्यार्थीलाई निजी उमावि आफैँले छनोट गरेर छात्रवृत्ति उपलब्ध गराउनुपर्ने प्रावधान छ । 
आजको नया पत्रिकामा भवानीश्वर गौतमले यो खबर लेखेका छन् । 

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...