Skip to main content

अमेरिकामा सार्वजनिक शिक्षा र शिक्षक आन्दोलन ‘सामूहिक आवाजको शक्ति’

शिक्षण हाम्रो मुटु हो । विद्यार्थी हाम्रा आत्मा हुन् । र, युनियन हाम्रो मेरुदण्ड हो ।
मैले माथिको भनाई गत हप्ता सम्पन्न भएको अमेरिकी शिक्षक महासंघको सम्मेलनमा पटक–पटक सुनें । उक्त सम्मेलनमा व्यापक विषयमा छलफल भएको थियो । वासिङ्गटन डिसीमा करीब दुई हजार शिक्षक सहभागी भएका थिए । शिक्षाविद् र एकअर्कासँग विचार आदानप्रदान गर्न सम्मेलनमा उपस्थित शिक्षकहरुको विचार एउटै थियो ।
शिक्षकहरुको आवाजको महत्व निकै हुन्छ । विशेषगरी शक्तिशाली बहसको यो युगमा उनीहरुको आवाजको महत्व बढी हुन्छ किनभने अहिलेको युग भनेको शक्ति तथा अधिकार माथिबाट तल हस्तान्तरण गर्ने युग हो ।

‘कक्षाकोठामा आवाजलाई जति महत्व दियो त्यति नै समस्याको समाधान गर्न सजिलो हुन्छ र विद्यार्थीको आवश्यकता पनि पूरा गर्न सकिन्छ ।’
जहाँ शिक्षकहरु एकजुट भएर आफ्नो आवाज उठाएका छन् । त्यहाँ सकारात्मक परिवर्तनको बीउ रोपिने गरेको देखिएको छ । आफ्नो युनियनमार्फत उठाइएको सामूहिक आवाज निकै शक्तिशाली हुन्छ । अर्थात् यस्तो शक्तिशाली आवाजले हाम्रा बालबालिका, हाम्रो परिवार तथा सम्पूर्ण समाजका लागि वास्तविक परिवर्तन ल्याउन सक्दछन् ।
रेण्डी वेइन्गार्टेन
रेण्डी वेइन्गार्टेन
सम्मेलनमा सहभागिता जनााएकी बेटी निभ्स्ले स्तरीय शिक्षाका लागि प्रगतिशीलढंगबाट विद्यालयको पुनर्संरचना गर्ने न्युयोर्क सिटीमा लागू गरिएको एउटा कार्यक्रमबारे आफ्नो अनुभव सुनाएकी थिइन् ।
यस्तो कार्यक्रमले विद्यालयले स्थानीयतहमा नै विद्यार्थीको हीत हुने गरी पुराना सम्झौतालाई नयाँ सम्झौताले प्रतिस्थापन गर्न आफ्ना शिक्षक तथा कर्मचारीलाई सक्षम बनाएको छ ।
‘यो कार्यक्रम लागू गरिएका विद्यालयका शिक्षकहरु कक्षाकोठामा बसेरै आफ्नो कार्य गर्दछन् । अनि हामीहरुले आफ्नो काम निकै रुचीपूर्णक गर्दछौं र हाम्रो आवाजलाई सुनिने गरी नेतृत्वको भूमिका पनि दिइएको हुन्छ’ बेटीले भनिन् । उनले थपिन्,‘ कक्षाकोठामा आवाजलाई जति महत्व दियो त्यति नै समस्याको समाधान गर्न सजिलो हुन्छ र विद्यार्थीको आवश्यकता पनि पूरा गर्न सकिन्छ ।’

जब शिक्षकहरुले आफ्नो आवाज उठाउदै शक्ति देखाउँछन् तब सार्वजनिक शिक्षाले परिकल्पना गरेको लक्ष्य हासिल गर्न सकिन्छ । अन्त्यमा, हामीसँग हातेमालो गर्दै सार्वजनिक शिक्षाको गिरेको साखलाई बचाऔं भन्न चाहन्छु ।
बोस्टनका शिक्षक अफ्रा खान र लिली होल्याण्डले अमेरिकी शिक्षक महासंघले सञ्चालन गरेको नेतृत्वदायी शिक्षक कार्यक्रमबारे आफ्नो अनुभव सुनाए । महासंघले तीन वर्ष अगाडि शुरु गरेको यस प्रकारको कार्यक्रमले उनीहरुको विद्यालयलाई मार्गदर्शन गर्ने शैक्षिक नीति निर्माण गर्ने कार्यका लागि शिक्षकलाई सक्षम बनाएको थियो । यसका साथै गरीब विद्यार्थीको संख्या घटाउनमा यो कार्यक्रमले योगदान पुर्याएको थियो ।
अहिले हरेक विद्यालय गरीब विद्यार्थीको संख्या घटाउनमा प्रतिवद्ध छन् र यो विषय नै अनुसन्धानको विषय बन्न पुगेको छ । वासिङटनका शिक्षक नेता एलिस हन्टरले भने, ‘हरेक शिक्षकसँग नेतृत्वको कुनै न कुनै पक्ष हुन्छ ।’
न्युयोर्कको एउटा विद्यालयमा सामाजिक शिक्षा पढाउने जेमी ब्राइस हाइडले काम गर्दा हुने तनावका कारण कार्यस्थलको अवस्था र शिक्षकको कल्याणका लागि महासंघले संचालन गरेको कार्यक्रमबारे अनुसन्धान गर्न आफू प्रोत्साहित भएको कुरा बताइन् । ‘हाम्रो निष्कर्ष के छ भने माथिबाट सबै कार्यक्रम संचालन गर्दा यसले सार्वजनिक विद्यालयलाई अति हानी पुर्याएको छ’, उनले भनिन् ।
अनुसन्धानका कारण संघीय स्तरमा बनाइएका नीति तथा कानुनी प्रावधानहरुलाई परिमार्जन गर्न सिनेटरहरुलाई सहयोग पुग्ने छ भन्ने सबैले आशा गरेकाछन् । हामीलाई यस्तो कानुनको आवश्यकता छ जसले पिछडिएका विद्यार्थीलाई शिक्षित बनाउन र शिक्षण तथा सिकाई गतिविधिलाई ओझेलमा पार्ने परीक्षा अनि सजायँको नीतिलाई हटाउन सकोस् ।
एक दशकसम्म लागू गरिएका पुराना नीतिहरुले पाठ्यक्रमलाई साँघुरो बनाइदिएको छ वा यसलाई उपलब्धीविहीन बनाइदिएको छ । यसले गर्दा पनि अब बाटो फेनुपर्ने देखिन्छ । सर्वत्र परिवर्तनको आवश्यकता महसुस गरिएको छ । अनि सुधार र परिवर्तनका लागि हामी शिक्षकहरुले युनियनमार्फत् आफ्नो आवाज उठाइरहेका छौं । अभिभावक र विद्यार्थीसँग हातेमालो गर्दै हामीहरुले नयाँ गोरेटो कोर्न खोजिरहेका छौं ।
सार्वजनिक विद्यालयमा अभिभावकले आफ्ना छोराछोरी पठाउन र शिक्षक तथा बालबालिकाहरु शिक्षण सिकाई क्रियाकलापमा पूर्णरुपमा संलग्न हुन सकुन भनेर हामीहरुले आफ्ना गतिविधिहरु सञ्चालन गरेका छौं । जब शिक्षकहरुले आफ्नो आवाज उठाउदै शक्ति देखाउँछन् तब सार्वजनिक शिक्षाले परिकल्पना गरेको लक्ष्य हासिल गर्न सकिन्छ । अन्त्यमा, हामीसँग हातेमालो गर्दै सार्वजनिक शिक्षाको गिरेको साखलाई बचाऔं भन्न चाहन्छु ।
रेण्डी अमेरिकी शिक्षक महासंघकी अध्यक्ष हुन् ।

(हफिङ्गटनपोस्टमा प्रकाशित रेण्डीको यो विचारलाई सुनिल बरालले भावानुवाद गरेका हुन् । अमेरिका र नेपालको शिक्षक आन्दोलनलाई तुलनात्मक रुपमा अध्ययन गर्न सहयोग मिल्नेछ भन्ने विश्वासका साथ यो विचार प्रकाशित गरिएको हो । –सम्पादक)

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू सामाजिक अध्ययनमा विशेष गरी गरेर सिक Learning By Doing पक्षलाई बढी जोड दिइएको छ । त्यसले यस विषयमा विद्यार्थी केन्द्रित शिक्षण विधिहरू प्रयोगमा ल्याउनुपर्दछ । सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही विधिहरू निम्नानुसार रहेका छन् ः अ) छलफल विधि ः दुई वा दुईभन्दा बढी व्यक्ति सहभागी भई गरिने कुराकानी तथा अन्तत्र्रिmयालाई छलफल विधि भनिन्छ । यसमा निश्चित विषयवस्तुभित्र रहेर समूहमा छलफल गराइन्छ र अन्त्यमा उक्त छलफलबाट केही उपलब्धि निकालिन्छ र सबै सामु प्रस्तुत गरिन्छ । छलफल विधि पनि विषयवस्तुको प्रकृति, विद्यार्थी सङ्ख्या, कक्षाकोठाको बनोट र आवश्यक फर्निचरको प्रकृति आदिको आधारमा फरकफरक तरिकाले गर्न सकिन्छ । प्यानेल छलफल, राउन्ड टेबल छलफल, बज छलफल आदि छलफलका तरिका हुन् । शिक्षणमा छलफलको प्रयोग गर्ने तरिका ः छलफल विधि प्रयोग ल्याउ―दा निम्नलिखित चरण अपनाउनु पर्दछ ः  समूह विभाजन  छलफल गर्ने विषयवस्तुको निर्धारण  छलफल गरिने समयको निर्धारण  समूहमा कार्य विभाजन ( टिपोट गर्ने, प्रस्तुति गर्ने आदि )  छलफलमा सहभागी ह...