Skip to main content

शिक्षकको कोटामा कर्मचारी, पत्रकार र शिक्षक नेता कोरिया जाँदै (नामावली सहित)

काठमाडौँ । कोरियन सरकारले उपलव्ध गराएको माध्यमिक शिक्षक कम्पुटर प्रशिक्षक तालिम लिन मन्त्रालयका कर्मचारी तिनका नातेदार र शिक्षक नेता सहितको जम्बो टोली कोरिया जाने भएको छ ।
कोरियन सरकारले नेपालको माध्यमिक विद्यालय तहमा कार्यरत शिक्षकलाई प्रशिक्षक तालिम दिएर आइसिटी शिक्षा (ICT education )लाई विद्यालयमा प्रभावकारी बनाउने उद्देश्यले यस वर्ष २२ कोटा उपलब्ध गराएको छ ।
कोरियाको उल्सान नगरमा आउदो नोभेम्बर २२ देखि डिसेम्बर ४ तारेखसम्म संचालन हुने उक्त तालिममा नेपालको तर्फबाट भने शिक्षकको सहभागिता नभई शिक्षा मन्त्रालयका कर्मचारी र तिनका नातेदार प्रा.वि.र नि.मा.वि. तहका शिक्षक, शिक्षक नेता तथा पत्रकार जाने भएका छन । कोरियन सरकारले विद्यालयस्तरमा प्रविधियुक्त शिक्षाको विस्तार गर्न भन्दै मावि शिक्षकहरुलाई वर्षेपिच्छे कम्पुटर प्रशिक्षक तालिम दिने गर्दै आएको छ ।
गत वर्ष उक्तकोटामा केहि मावि स्तरका शिक्षक नेता तथा अभिभावकहरुको टोली गएको थियो । त्यसको चौतर्फी आलोचना भएको थियो । त्यसपछि शिक्षकका संघसंगठनहरु र शिक्षामन्त्रालयले समेत पहिलो पटक भएकाले शिक्षक नेताहरु गएका र अव देखि वास्तविक मावि शिक्षकलाई मात्रै पठाइने बताएका थिए ।
अन्ततः शिक्षामन्त्रालयले शिक्षक महासंघसँग समन्वय नै नगरी आफुखुसी मन्त्रालयका कर्मचारी, जिल्ला शिक्षा अधिकारी, शिक्षामन्त्रीका नातेदार, कांग्रेस निकट शिक्षक नेताहरु र केही पत्रकारहरुलाई कोरिया पठाउन लागेको मन्त्रालय स्रोतले जनाएको छ ।
विगतमा शिक्षकका ठाउँमा शिक्षक नेताहरु गएकामा आलोचना भएपछि कोरियन सरकारले समेत आइन्दा कम्पूटर सम्बन्धि ज्ञान भएको विषयगत शिक्षकलाई मात्र पठाउन शिक्षामन्त्रालयको ध्यानाकर्षण गराएको थियो । तर शिक्षा मन्त्रालयले त्यसलाई वेवास्ता गर्दै उल्टै शिक्षकको कोटामा जि.शि.अ., उप­सचिव तथा आफु नजिकका प्रावि र निमावि शिक्षक लगायतलाई लाई पठाउन लागेको हो ।
मन्त्रालय स्रोतका अनुसार अहिले नाम सार्वजनिक नगरेपनि समाचार संकलन गर्न भन्दै केहि शिक्षापत्रकारहरुलाई समेत कोरिया लग्ने तयारी भएको हो । पोहोर साल शिक्षक नेता जादाँ तिव्र आलोचना गरेका कर्मचारी, शिक्षक र पत्रकारहरुलाई कोरिया जाने टोलीमा समावेश गरिएको हो ।
महासंघको आपत्ति
नेपाल शिक्षक महासंघले मावि शिक्षक कोटामा कर्मचारी र नातेदार शिक्षकलाई कोरिया पठाउन लागेको प्रति आपत्ति प्रकट गरेको छ ।महासंघले यसै विषयमा आज मन्त्रालयमा जानकारी लिन जाने तयारी समेत गरेको महासंघका महासचिव तिलक कुँवरले जानकारी दिए ।

शिक्षक महासंघ आन्दोलनमा भएको वेला शिक्षा मन्त्रालयले मनपरि गरी शिक्षकको कोटामा कर्मचारी पठाउने निर्णय गर्दा अहिले सरकासँग चलिरहेको वार्ताको वातावरण समेत विग्रन सक्ने कुँवरले चेतावनी दिए ।
शिक्षकलाई दिनु पर्ने तालिम कर्मचारीले लिने अनि शिक्षाको गुणस्तर खस्क्यो भनेर शिक्षकलाई सराप्न पाइन्छ ? प्रश्न गर्दै गत वर्ष शिक्षकका नेताहरु तालीममा जादा आकाशै खसे झै गरि प्रचार गर्ने मिडियाका साथीहरु पनि यस बर्ष सुतेका उनले आरोप लगाए । कतै गोप्यमा उनीहरुको पनि नाम परेको छ की भन्ने शंका गरिदै छ । उनले भने ।
महासंघले कक्षा कोठामा विद्यार्थीलाई पढाउने विषयको तालीममा शिक्षकलाई नपठाई कर्मचारी वा अरुलाई पठाउनु नाजायज काम भएकोले यस्तो गलत पर्वृतिको भण्डाफोर गर्न सबैमा अपिल समेत गरेको कुँवरले जानकारी दिए ।
कोरिया जाने टिमको नामावली
१. अशोक कुमार यादव                    निमावि शिक्षक
२. श्रीकान्त पण्डीत                            प्रावि शिक्षक
३. अशोक यादव                                  शिक्षक
४. मेघनाथ यादव                               शिक्षक
५. दिलनाथ पुरी                                  जिशिअ
६. प्रल्हाद अर्याल                                 जिशिअ
७. हरी अर्याल                                       जिशिअ
८. रुद्र प्रसाद दूलाल                              जिशिअ
९. मुकुन्द केशरी पोखरेल                    उप सचिव
१०. बाबुराम ढुंगाना                              उप सचिव
११. अञ्जु पाण्डे                                      शाखा अधिकृत
१२. राजेन्द्रराज पौडेल                           महासचिव ­ -नेपाल शिक्षक संघ
१३. किशोरदत्त बराल                             उपाध्यक्ष ­ -नेपाल शिक्षक संघ
१४. अम्विका साह                                  वरीष्ठ प्रशिक्षक
१५. बुद्धी प्रसाद काफ्ले                           मावि शिक्षक
१६. अम्विका प्रसाद अर्याल                   जिशिअ

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव