Skip to main content

भमरकोट

पर्वत जिल्ला हिमालय पर्वतको काख हो ।
प्राचीन पर्वतराज्यका मल्ल राजाहरुले यस राज्यको राज गर्ने क्रममा राज्य विभाजन गरिंदा महाराज रघुदत्त मल्ल पावन देवपुर क्षेत्रको राजा भई अाउनु भएको र मन्त्री या उपासुको रुपमा खड्का एवम् कार्कीहरु रहिआएको र  अागमनको समयमा पाल्पा बाट ल्याईएकी भगवतीको पहिलो मूर्ति बाग्लुङमा स्थापना गरि दोस्रो कालिकाको मूर्ति सहित देवपुरकोटमा शरदकालिन तथा भंवरकोटमा गृष्मकालिन दरवार निर्माणगरि राज्य संचालन तथा शक्तिपिठको प्रतिष्ठा वैदिक रुपमा गरिवैदिक रुपमा ब्राह्मणहरु द्वारा पूजापाठ नौमती तथा पञ्चे बाजा द्वारा सेवा लगाउने गरि शासकिय कार्य गर्दै अाउनु भएको थियो ।

यस प्रकारले स्थापित शक्ति पिठ अन्तर्गत श्री भ्रमरकोट (हालको भंवरकोट) मा शिद्दबाबा,शक्तिमाता (शैलेश्वरीमाई ) जेठाभूमे गुरुदेव तथा कैलाशेश्वरशिव,सहित विभिन्न देवदेवी तथा मठहरु निर्माण गरि साक्षात दैविक धाम निर्मित भएका ईतिहास वर्तमान सम्म जिवित छन् ।
पर्वतको मल्लाज र देउपुर मात्रै ईतिहासमा उल्लेखित राज्य हुन् जहाँ मल्लराजाहरुले राज गरे ।
तात्कालिन देवपुर अन्तर्गत पूर्वोत्तर पर्वतको अधिकांश भाग पर्दथ्यो ।
यस प्रकारको ऐतिहासिक महत्व बोकेको यस पावन क्षेत्रमा अलौकिक प्राकृतिक सुन्दरता, धार्मिक तथा सांस्कृतिक महत्व रहिआएको छ । यसका अलावा यसक्षत्रको विकासले अन्तर्राष्ट्रिय पर्यटन / अान्तरिक पर्यटन लगायत प्याराग्लाईडिङ एवं रक क्लाईम्बिङ जस्ता महत्त्वपूर्ण व्यवसाय संचालन तथा केवलकार जडानको समेत विशाल संभावना रहिआएको छ । जहाबाट अन्नपूर्ण ,माछापुच्छ्रे लगायतका कयौं हिमालहरु अांखैमा छोईए सरि देख्न पाईनुका साथै पश्चिमाञ्चलका ११ वटा जिल्ला हरुको समेत दर्शन गर्न सकिन्छ ।
जुन स्थलको दर्शन तथा भ्रमण मात्रैले पनि महान पुण्य लाभहुने र मनोकांक्षा पूरा हुने अलौकिक दैवीक शक्ति अध्योपान्त रहिआएका छन् ।
यस क्षत्रको विकास ,संरक्षण र संवर्धनका लागि वर्तमानमा धेरै भौतिक संरचना निर्माण तथा सुधार कार्हरु भएका छन्
जस अन्तरगत ,देउपुरकोटमा सत्तल निर्माण ,प्याराफिट , प्रवेशद्वार , यज्ञशालानिर्माण ,मार्वल जडान तथा खेलमैदान स्थानान्तरण अारम्भ साथै भंवरकोट मन्दिर निर्माण ,खानेपानी ,सत्तल एवं पर्खाल ,पुक्ले भंवरकोट गोरेटो बाटो , भंवरकोट घोरेपानीपदमार्ग जस्ता संरचना निर्माणकार्यमा मन,वचन र कर्मले समर्पित हुनुहुने सम्पूर्ण जनप्रतिनिधि ज्यु , कर्मचारी ज्यूहरु दानदाता एवम् समितिका पदाधिकारी ज्यु हरुमा अाभार व्यक्त गर्दछौं ।
श्रद्दालु दान दाता तथा भौतिक संरचना निर्माण कर्ता महानुभावहरुको दान र निर्माणकार्यको ससम्मान शक्ति पिठमा शिलालेख राख्नकालागी लेखन कार्य अारम्भ गरिएको छ ।
हालै भंवरकोटमा पुरातत्त्व विभागबाट प्राप्त २ लाखद्वारा सत्तल निर्माण तथा सांसद बिकास कोष द्वारा प्राप्त १ लाख द्वारा पर्खाल निर्माण कार्य निर्माण समितिका अध्यक्षहरु शमसेर नेपाली तथा रामबहादुर खड्काद्वारा भई रहेको छ ।
यसका साथै विद्युतीकर र अन्य संरचना निर्माणको समेत पहल भईरहेको छ ।
हामी सबैको साझा सम्पत्ति यस देवधामको विकास गरि पश्चिमाञ्चल क्षेत्रकै प्रमुख गन्तव्य निर्माण गर्न सकिने यो साझा बिषयमा याहाहरुको अमुल्य सुझाब सहयोग र सल्लाहको सदैव अाशा र पालना हुने छ ।

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...