Skip to main content

सामुदायिक शिक्षा सुधारको लागि

जिल्ला शिक्षा कार्यालय, भक्तपुर
शैक्षिक सुधारको मार्गचित्र, २०७३
आर्थिक सामाजिक समृद्धि हासिल गर्न मुलुकलाई आवश्यक पर्ने जनशक्ति विकास गर्ने दायित्व शिक्षा क्षेत्रको हो । विद्यमान संवैधानिक तथा कानूनी प्रावधानहरूको प्रभावकारी कार्यान्वयन गर्न तथा नागरिकको शिक्षा प्राप्त गर्न पाउने हकको प्रत्याभूत गर्नु राज्यको दायित्व हो । शिक्षा प्राप्त गर्न पाउने नागरिक अधिकारको प्रत्याभूत गर्न तथा भक्तपुर जिल्लाका सामुदायिक तथा संस्थागत विद्यालयहरूको शैक्षिक गुणस्तर अभिवृद्धि गर्न समय सान्दर्भिक सुधारका पाइला चाल्न आवश्यक छ । शैक्षिक सुधारको केन्द्रविन्दु कक्षाकोठाको पठनपाठनमा सुधार नै हुनुपर्छ भन्ने मान्यतालाई आत्मसात् गरी सुधारका प्रयासहरु अघि बढाइनुपर्छ । विगतमा पनि विद्यालयहरूमा शैक्षिक गुणस्तर सुधार गर्न प्रयत्नहरूनभएका होइनन् । सुस्पष्ट मार्गचित्रको आधारमा सम्पूर्ण सरोकारवाला पक्षहरुको सहभागितामा बहुप्रयत्नहरु एकिकृत रुपमा अघि बढाउन नसक्दा नतिजा अपेक्षित हुन सकेको पाइदैन ।
भक्तपूर जिल्लालाई शैक्षिक गन्तब्यको रुपमा विकास गरी शैक्षिक पर्यटनको विकास गर्नु आजको कार्यभार हो । विगतका सफल प्रयास एवम् असल अभ्यासहरुलाई निरन्तरता दिँदै अघि बढ्नुपर्छ । त्यसैले आगामी दिनमा जिल्ला शिक्षा कार्यालय, स्रोतकेन्द्र, विद्यालय परिवार, अभिभावक लगायत शैक्षिक सरोकारवाला सबैको सहयोग तथा सहकार्यमा भक्तपुर जिल्लामा शिक्षामा पहुँच, गुणस्तर र समता सुनिश्चित गर्न बहुआयामिक प्रयासको व्यवस्थित रुपमा निरन्तर अघि बढाउन शैक्षिक सुधारको मार्गचित्र ल्याइएको हो ।भक्तपूर जिल्लाको शैक्षिक सुधारको मार्गचित्र–२०७३ मा निम्न २२ बुँदाहरू समेटिएका छन् :
1. विद्यार्थी उपलब्धि अभिवृद्धि योजनाः विद्यार्थीहरूलाई आफ्नो सिकाई उपलब्धिप्रति जिम्मेवार बनाउन प्रत्येक विद्यार्थीहरूलाई विद्यार्थी उपलब्धि अभिवृद्धि योजना(Students Achievement Raising Plan-SARP) निर्माण गर्न लगाई प्रभावकारी रुपमा कार्यान्वयन गराइनेछ । आवधिक समीक्षा गरी निरन्तर सुधारको दिशामा अघि बढ्न शिक्षकले विद्यार्थीहरुलाई परामर्श प्रदान गर्ने व्यवस्था मिलाइनेछ ।
2. नतिजामूलक कार्यसम्पादनका लागि कार्यसम्पादन करार : प्रधानाध्यापक र शिक्षकबीच कार्यसम्पादन करार गरिनेछ । करारमा कम्तिमा पनि दश प्रतिशत सिकाइ उपलब्धि बढाउने, लक्षित न्यूनतम् प्राप्ताङ्क(Lowest Cut off Score-LoCoS)घोषणा गरी निरन्तर सुधार गर्ने, शिक्षण सुधार योजना बनाइ कार्यान्वयन गर्ने, कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने, कम्तिमा एक दिन–एक सिकाइ सामग्री प्रयोग गर्ने, शिक्षक डायरी बनाइ प्रयोग गर्ने लगायतका विषयहरू समेटिनेछन् । जिल्ला शिक्षा अधिकारी र प्रधानाध्यापकबीच कार्यसम्पादन सम्झौता गरिनेछ । उक्त करारमा विद्यालयको शैक्षिक सुधार, व्यवस्थापन सुधार, भौतिक एवम् आर्थिक पक्षमा सुधार लगायतका विषयहरू समेटिने छन् ।
3.शिक्षकको हातमा पाठ्यक्रम र विद्यार्थीको हातमा पाठ्यपुस्तक : पाठ्यक्रमको आधारमा शिक्षण सिकाइ व्रिmयाकलाप सञ्चालनमा जोड दिनका निम्ति “शिक्षकको हातमा पाठ्यक्रम र विद्यार्थीको हातमा पाठ्यपुस्तक” कार्यक्रम सञ्चालन गरिनेछ । सबै शिक्षकको झोलामा अनिवार्य रुपमा पाठ्यक्रम हुनैपर्ने व्यवस्था मिलाइनेछ ।
4. एक शिक्षक एक झोला कार्यक्रम : प्रत्येक शिक्षकसँग एउटा पेसागत झोला हुनैपर्ने व्यवस्था मिलाइनेछ । उक्त झोलामा कम्तिमा पनि पाठ्यक्रम, पाठयोजना सहितको शिक्षक डायरी र कम्तिमा प्रतिदिन एक सिकाइ सामग्री हुनुपर्ने अनिवार्य व्यवस्था गरिनेछ । शिक्षक निर्देशिका प्रयोग गर्ने संस्कारको विकास गर्न जोड दिइनेछ ।
5. बालमैत्री विद्यालय र विद्यालय शान्तिक्षेत्र : विद्यालयहरूलाई बालमैत्री बनाइनेछ । विद्यालयमा हुने कुनै पनि प्रकारको हिंसा, विभेद र बहिस्करणको अन्त्य गरिनेछ ।भयरहित वातावरणमा सिकाइ गर्न पाउने व्यवस्था मिलाइनेछ । नयाँ बनाइने भौतिक संरचनाहरूसमावेशीमैत्री, अपाङ्गमैत्री एवम् बालमैत्री बनाउनुपर्ने व्यवस्था लागु गरिनेछ । प्रत्येक विद्यालयमा लैंगिक फोकल पर्सन तोकी छात्राहरूलाई परामर्श दिने व्यवस्था मिलाइनेछ । भक्तपुर जिल्लाका सबै विद्यालयहरूलाई शान्तिक्षेत्र बनाइनेछ । विद्यालयमा हुने राजनीतिक हस्तक्षेप र राजनीतिकरणलाई पूर्णतया निःषेध गरी सम्पूर्ण विद्यालयहरूलाई विशुद्ध प्राज्ञिक सिकाइ थलोको रुपमा विकास गरिनेछ । बन्द, हड्ताल लगायतका गतिविधिहरूबाट विद्यालयहरूको पठनपाठन अवरुद्ध हुन नदिन सम्बद्ध पक्षहरुसँग समन्वय गरिनेछ ।
6. निरन्तर मूल्याङ्कन र उपचारात्मक शिक्षण : सिकाइ उपलब्धिमा निरन्तर सुधार ल्याउन विद्यार्थीको निरन्तर मूल्याङ्कन र तत्काल सुधारका लागि उपचारात्मक शिक्षण गर्ने कार्यलाई थप व्यवस्थित रुपमा अघि बढाइनेछ ।सिकाइका लागि मूल्याङ्कनको अवधारणालाई कार्यान्वयनमा ल्याइनेछ । निरन्तर मूल्याङ्कन प्रणाली कार्यान्वयनलाई सहज बनाउन अभिलेखीकरण प्रव्रिmयामा सरलीकरण गरिनेछ । निरन्तर रुपमा गरिने सुधारात्मक मूल्याङ्कन तथा आवधिक मूल्याङ्कनको आधारमा सबै कक्षाहरुमा व्रmमशः लेटर ग्रेडिङ प्रणाली लागु गर्दै लगिनेछ ।
7. शिक्षकको पेसागत साथी सुपरिवेक्षक : स्रोतव्यक्ति र विद्यालय निरीक्षकलाई शिक्षकको साथीको रुपमा स्थापित गर्न शिक्षकको पेसागत साथी सुपरिवेक्षक कार्यव्रmम सञ्चालन गरिनेछ । यस अन्तर्गत सम्बन्धित स्रोतव्यक्ति र विद्यालय निरीक्षकबाट शिक्षकहरूलाई कक्षा अवलोकन, विषय सञ्जाल निर्माण, नमूना पाठ प्रदर्शन लगायतका प्राविधिक सहायता अधिकतम मात्रामा प्रदान गर्ने व्यवस्था मिलाइनेछ । सबै सामुदायिक र संस्थागत विद्यालयहरूमा सुपरिवेक्षण सहयोग प्रदान गरिनेछ । सघन सुपरिवेक्षण र उपचारात्मक सुपरिवेक्षण जस्ता विधिहरूको अवलम्बन गरी वास्तविक रुपमै शिक्षकलाई पेसागत सहयोग प्रदान गरिनेछ । प्रधानाध्यापकबाट शिक्षकको कक्षा अवलोकन गरी पृष्ठपोषण दिने व्यवस्था मिलाइनेछ ।
8. शैक्षिक सुधारका लागि नतिजामूलक अनुगमन तथा निरीक्षण : विद्यालयको शैक्षिक गुणस्तर सुधारका लागि जिल्ला शिक्षा कार्यालय र स्रोतकेन्द्रबाट हुने अनुगमन तथा निरीक्षण कार्यलाई नियमित र प्रभावकारी बनाइनेछ । समूह सुपरिवेक्षणका माध्यमबाट विद्यालयहरूलाई अधिकतम लाभ हुने प्रणाली अवलम्बन गरिनेछ । विद्यालय सुपरिवेक्षण तथा निरीक्षण प्रणालीलाई नतिजामूलक बनाउन विद्यालय भ्रमणका व्रmममा विद्यालयमा गरिने कार्यहरू र तिनीहरूबाट आउनुपर्ने नतिजाको स्पष्ट खाका तयार पारी कार्यान्वयन गरिनेछ ।
9. शिक्षक डायरी र बालकेन्द्रित शिक्षण : दैनिक पाठयोजना सहित शिक्षण गर्ने संस्कार विकास गर्न सरलीकृत ढाँचामा दैनिक पाठयोजना बनाउन मिल्ने शिक्षक डायरी प्रत्येक विद्यालयले शिक्षकलाई उपलब्ध गराउनुपर्नेछ । दैनिक पाठयोजना बनाउँदा कम्तिमा पनि आधा समय विद्यार्थी व्रिmयाकलापमा खर्चिनुपर्ने (पचास–पचास प्रतिशत रणनीति) व्यवस्था राखी बालकेन्द्रित शिक्षण सिकाइको सुनिश्चित गरिनेछ ।
10.  गुणस्तरीय शिक्षाको आधार, विद्यालयमा आइसिटी पूर्वाधार : समय सान्दर्भिक प्रविधिमैत्री शिक्षाको विस्तार गर्न विद्यालयहरूमा आइसिटी पूर्वाधार विकासमा जोड दिइनेछ । कम्प्युटर, स्मार्ट बोर्ड, इन्टरनेट भएका विद्यालयहरूमा तिनको उच्चतम् प्रयोगका निम्ति प्राविधिक सहजीकरण गरिनेछ । आइसिटी पूर्वाधार नभएका विद्यालयहरूमा व्रmमशः पूर्वाधार विकास गरी प्रयोगमा ल्याइनेछ ।
11. ई–नेटवर्किङ र ई–लर्निङ प्रवर्धन : सबै विद्यालयहरूसँग जिल्ला शिक्षा कार्यालयको ई नेटवर्क बनाई सूचनाको आदान प्रदान गर्ने व्यवस्था मिलाइनेछ । विद्यालयहरूलाई इ लर्निङ प्रवर्धन गर्ने उपायहरूको अवलम्बन गर्न प्रोत्साहन गरिनेछ । शिक्षकहरुलाई आइपर्ने शिक्षण सिकाइसँग सम्बन्धित समस्या समाधान गर्न हट्लाइन् सेवा शुरुआत गरिनेछ ।
12. संस्थागत विद्यालय वर्गीकरण र प्रभावकारी नियमन : संस्थागत विद्यालयहरूसँगको समन्वयमा यथाशीघ्र यस्ता विद्यालयहरूको वर्गीकरण गर्ने कार्य सम्पन्न गरिनेछ । सबै संस्थागत विद्यालयमा पाठ्यव्रmम विकास केन्द्रबाट स्वीकृत पाठ्यसामग्री मात्र प्रयोग गरिएको सुनिश्चित गरिनेछ । संस्थागत विद्यालयहरुलाई आइपरेका समस्या तत्काल हल गर्ने प्रयास गर्नुका साथै प्राविधिक सहयोग प्रदान गरिनेछ । शैक्षिक गुणस्तर सुधारका लागि सामुदायिक र सामुदायिक तथा सामुदायिक र संस्थागत विद्यालयहरुबीच असल अभ्यास एवम् अनुभवको आदान प्रदान गर्ने कार्यव्रmम सञ्चालन गरिनेछ ।
13. परीक्षा पद्धतिमा सुधार : विद्यालय स्तरमा लिइने परीक्षा (शिक्षक निर्मित परीक्षा) लाई निर्माणात्मक र निर्णयात्मक दुवै खालको मूल्याङ्कनको साधनको रुपमा प्रयोग गरिनेछ । त्रैमासिक र अर्धबार्षिक परीक्षालाई मुलतः विद्यार्थीको उपलब्धि सुधारका लागि प्रयोग गर्न यी परीक्षाको उत्तरपुस्तिका परीक्षण गरी नतिजा प्रकाशन गर्दा प्रगति विवरणसँगै विद्यार्थीलाई स्वःमूल्यांकन एवम् प्रतिविम्बनका लागि दिने व्यवस्था अनिवार्य रुपमा लागू गरिनेछ । उत्तरपुस्तिका विद्यार्थीले हेरिसकेपछि त्यसमा सुक्ष्म रुपले त्रुटी विश्लेषण गरी विद्यार्थीलाई पृष्ठपोषण दिने व्यवस्था मिलाइनेछ ।
14. हाम्रो विद्यालय, राम्रो विद्यालय : सामुदायिक विद्यालयमा अभिभावकहरूको सहभागिता र अपनत्व अभिवृद्धि गर्न हाम्रो विद्यालय, राम्रो विद्यालय भन्ने आदर्श वाक्यलाई साकार पार्ने गरी व्यवस्थापमा सुधार गरिनेछ । संशोधित शिक्षा ऐनको भावना अनुकुल समयमै विद्यालय व्यवस्थापन समिति गठन गरी विद्यालय सुधारमा सव्रिmय रुपमा परिचालन गरिनेछ । शिक्षक अभिभावक संघको भूमिकालाई थप प्रभावकारी बनाई विद्यालयको शैक्षिक गुणस्तर सुधारमा केन्द्रित गरिनेछ । विव्यस र शिअसं को प्रत्येक बैठकमा कम्तिमा एउटा एजेण्डा शिक्षण सिकाइ सुधार गर्ने, गराउने खालको हुनुपर्ने व्यवस्था गरिनेछ । सरोकारवाला पक्षहरुको सहभागितामा विद्यालयको बार्षिक कार्ययोजना बनाई कार्यान्वयन गर्नुपर्ने व्यवस्था गरिनेछ ।
15. सामुदायिक विद्यालय सुधारका लागि पुनर्जागरण अभियान : विद्यार्थी कम भएका विद्यालयहरूलाई लक्षित गरी सामुदायिक विद्यालय सुधारका लागि पुनर्जागरण अभियान सञ्चालन गरिनेछ । यस अन्तर्गत समुदायको सचेतीकरण, विद्यालय व्यवस्थापनमा सुधार, कुशल नेतृत्व विकास, सुपरिवेक्षण सहयोग लगायतका विधिहरूको उपयोग गरिनेछ । कम विद्यार्थी भएका विद्यालयहरूमा बहुकक्षा शिक्षणको व्यवस्था मिलाइनेछ । यसका लागि संस्थागत विद्यालयहरुबाट समेत प्राविधिक एवम् व्यवस्थापकीय सहयोग जुटाइनेछ । उच्च गुणस्तर कायम गरेका माध्यमिक विद्यालयहरुलाई वरपरको प्राथमिक तहको विद्यालयको पठनपाठन सुधार गर्ने जिम्मा दिइनेछ । आर्थिक, भौतिक तथा शैक्षिक रुपमा अति समस्याग्रस्त विद्यालयहरुको सुधार गर्न सहयोगको विशेष योजना ल्याइनेछ । विद्यार्थीहरुलाई थप सहयोग प्रदान गर्न आवश्यकता अनुसार विद्यालयमा पठनपाठनको समय बढाउदै लगिनेछ ।
16. शैक्षिक सुशासन र सेवाप्रवाहमा सुधार : शैक्षिक सुशासन प्रवर्धन गर्न यथाशीघ्र जि.शि.का.मा नोटिसबोर्ड सर्भिस, स्रोतकेन्द्रमा नागरिक बडापत्र, सार्वजनिक सुनुवाई, विद्यालयको सामाजिक परीक्षण, वेभसाइट अपडेट, वेभसाइटमा गुनासो राख्न सक्ने व्यवस्था गरिनेछ । गुनासोको तत्काल सुनुवाई गर्ने व्यवस्था मिलाइनेछ । सेवाप्रवाहमा सुधार गरी जिल्ला शिक्षा कार्यालयबाट प्रदान गरिने सेवालाई छिटो, छरितो र सेवाग्राहीमैत्री बनाइनेछ । विद्यालय तथा शैक्षिक संस्थामा आर्थिक पारदर्शिता कायम गरिनेछ । बेरुजू शुन्य बनाउन पहल गरिनेछ भने आगामी दिनमा बेरुजू नै नहुने उपायहरु अपनाई वित्तिय अनुशासन कायम गरिनेछ ।
17. अभिभावकसँग जिल्ला शिक्षा अधिकारी : आफ्ना बालबालिकाको सिकाइप्रति अभिभावकको चासो बढाउन जिल्ला शिक्षा कार्यालयले अभिभावकहरूलाई शैक्षिक सुधारका लागि आव्हान गर्नेछ । बालबालिकाको पठनपाठन र उनीहरूको सिकाइ निरन्तर सुधार्नका लागि अभिभावकहरूलाई समेत जिम्मेवार बनाउन अभिभावकसँग जि. शि. अ. कार्यक्रम सञ्चालन गरिनेछ । प्रत्येक शुक्रबार अपरान्ह २ देखि ४ बजेसम्म अभिभावकहरूले जि.शि.अ. सँगप्रत्यक्ष भेट वा टेलिफोन गर्नका लागि समय छुट्याइनेछ ।
18. विद्यालय पुनः निर्माण र पठनपाठनमा सहजीकरण : भूकम्पबाट प्रभावित विद्यालयहरूको भौतिक संरचनाहरूको पुनःनिर्माण तथा पठनपाठनमा सहजीकरणका लागि निरन्तर प्रयास गरिनेछ । यसका लागि सम्बद्ध सरकारी निकाय, विकास साझेदार, गैरसरकारी निकायहरूसँग प्रभावकारी समन्वय गर्नुका साथै स्थानीय समुदायसँग समेत सहकार्य गरिनेछ ।
19. प्रारम्भिक बालशिक्षा केन्द्रहरू विद्यालयमा समायोजन : विगतमा सञ्चालन गरिएका समुदायमा आधारित बालविकास केन्द्रहरूलाई व्रmमशः विद्यालयमा समायोजन गरिनेछ । एक विद्यालय कम्तिमा एक प्रारम्भिक बालकक्षा सुनिश्चित गर्न तत्काल कार्य थालनी गरिनेछ । प्रारम्भिक बालशिक्षा केन्द्र वा बालकक्षामा अध्यापन गर्दा बालबालिकाको सर्वाङ्गिीण विकासमा जोड दिइनेछ ।प्रारम्भिक बालशिक्षाका शिक्षकहरुको प्रत्येक ३ महिनामा बैठक गरी सुधार प्रयासमा लगाइनेछ ।
20. गैर सरकारी संस्था तथा निजी क्षेत्रसँग सहकार्य : जिल्लामा शिक्षा क्षेत्रमा काम गरिरहेका गैरसरकारी संस्थाहरूको सञ्जाललाई थप सव्रिmय बनाइनेछ । जिल्ला शिक्षा कार्यालयसँग समन्वय नगरी शैक्षिक संस्थामा कार्यव्रmम सञ्चालन गर्न दिइने छैन । गैर सरकारी संस्थाहरूबाट सञ्चालन गरिने कार्यव्रmमहरूमा दोहोरोपना हुन नदिन प्रभावकारीसमन्वय गरिनेछ । निजी क्षेत्रका शैक्षिक संस्थाहरूलाई सार्वजनिक विद्यालयको व्यवस्थापन जिम्मा लिई सुधार गर्न चाहेमा शर्त तोकी व्यवस्थापन करार गर्ने कार्य अघि बढाइनेछ ।
21. सिकारुको चाहना अनुसार सान्दर्भिक शिक्षण सिकाइको माध्यम: आधारभूत तहका तल्ला कक्षाहरूमा बहुभाषी माध्यममा शिक्षण गरी सिकारुलाई टिकाउन र सिकाउन विशेष जोड दिइनेछ । राष्ट्रको कला, संस्कृति, आचरण, नैतिकता जस्ता कुराहरू समेटिएका सामाजिक अध्ययन, सिर्जनात्मक कला, नैतिक शिक्षा जस्ता विषयहरू नेपाली भाषामा नै शिक्षण गर्न÷गराउन जोड दिइनेछ । सबै विद्यालयहरूमा अंग्रेजी माध्यममा शिक्षण गर्न÷गराउन विज्ञान, गणित, कम्प्युटर शिक्षा जस्ता विषयहरू अंग्रेजी माध्यममा अध्यापन गर्न प्रोत्साहित गरिनेछ ।
22. गुणस्तरीय शिक्षाका लागि शिक्षक गुणचव्रक्र र विद्यार्थी गुणचव्रक्र : प्रत्येक श्रोतकेन्द्रमा विषयगत शिक्षकको गुणचव्रक्र (Teachers Quality Circle-TQC) निर्माण गरिनेछ । शिक्षक संख्या १० भन्दा बढि भएका विद्यालयहरुमा विद्यालयस्तरीय शिक्षकको गुणचव्रक्र (Teachers' Quality Circle-TQC) निर्माण गरी शिक्षण सिकाइको गुणस्तर सुधारमा सक्रिय बनाइनेछ । शिक्षकहरुको गुणचव्रक्र बैठक १५/१५ दिनमा बसी विगतको समीक्षा र गुणस्तर सुधारका लागि १५ दिने कार्ययोजना निर्माण गर्न लगाइनेछ । शिक्षकको गुणचव्रक्रलाई अध्ययन, अनुसन्धान, नवीन प्रयोग र नवप्रवर्तन गर्न प्रोत्साहित गरिनेछ । विद्यार्थीहरुलाई स्वायत्त सिकारु बनाउन विद्यालयहरुमा विद्यार्थी गुणचव्रक्र (Students' Quality Circle-SQC) बनाई सिकाइमा परिचालन गर्ने कार्य क्रमश: अघि बढाइनेछ ।
जिल्लाको शैक्षिक सुधार हामी सबैको दायित्व हो । यस मार्गचित्र अनुरुपका कार्य गर्नका लागि सबै सरोकारवाला पक्षबाट सहयोगको लागि अनुरोध गर्दछु । यस कार्यमा सबैले सकारात्मक भूमिका निर्वाह गर्नु हुनेछ भन्ने विश्वास लिएको छु । अन्तमा, शैक्षिक परिवर्तनका सम्बाहक सबै सरोकारवालाहरूलाई आ–आफ्नो ठाउँबाट भक्तपुरको शैक्षिक सुधारमा सरिक भई योगदान गर्न आव्हान गर्दछु ।
धन्यबाद !
२०७३ श्रावण ३१ गते सोमबार

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...