Skip to main content

G form


Course Satisfaction at NOU
Dear Learner, this survey form has dual purpose. 1) to let you to experience the Google Form and 2) to trace your level of course sanctification in Moodle. So, please respond on the questions given below.
Please write your Name *
Your answer
Please, select your Gender *
Please select your Subject *
Use of Computer and Internet: How do you use following tools for your academic (learning) purpose? Please select one option in each that apply best to you. *
Often
Sometimes
Rarely
Never
Use of computer
Use of Internet
Use of mobile
Your Satisfaction: How do you satisfy from Moodle Learning Environment? Please select one option in each that apply best to you. *
very satisfied
somewhat satisfied
not satisfied
It is very bad
Learning Materials
Communication and Interaction
Activities and assignments
Evaluation and assessment
Feedback and support
Usefulness of Contents: What instructional resources were useful in Moodle? Please select one option in each that apply to you. *
Very useful
Some what useful
Don't know
Little useful
Not useful at all
Reading Materials (Text file)
Lecture Slides (PowerPoint File)
E-book
Audio video resources
Teacher's recorded Video
Glossary
Lesson
Wiki
Usefulness of Assessment: What activities are useful in Moodle? Please select one option in each that apply to you. *
Very useful
Some what useful
Don't know
Little useful
Not useful at all
Quiz
Assignment
Games
Peer review assignment
Usefulness of communication: What technological tools were useful in Moodle? Please select one option in each that apply to you. *
Very useful
Some what useful
Don't know
Little useful
Not useful at all
Chatroom
Discussion board
message
comment
Blog
Virtual classroom (Web conference)
Usefulness of feedback and support: What technological tools were useful in Moodle? Please select one option in each that apply to you. *
Very useful
Some what useful
Don't know
Little useful
Not useful at all
News and Forum for Announcements
Moodle Page with Course Information
Calendar with Due Dates
Choice (Poll)
Question Board (Information desk)
Use of email, telephone and message with instructor
Your overall reflection: Please select one option that fits to you on the following statements ? *
Yes
No
NA
The Moodle is user friendly
The Internet service is problematic for me
The content of the Moodle is helpful
Learning resources are useful and appropriate for learning.
Assignments/projects and exams helped me meet the learning outcome objectives.
Communication between instructor and student was clear.
The work load: The workload in Moodle are *
Your suggestion: Please provide your suggestions and comments about the Moodle, including ways to improve your learning. *
Your answer
SUBMIT
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Additional Terms

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...