Skip to main content

कविता "मलाई माफ गर मेरो गाउँ"

कविता
"मलाई माफ गर मेरो गाउँ"

जहाँ म जन्मे हुर्के
क ख र ए बी सी डी पढे 
जहाँको चिसो पानी
आटो ढिंडो खाएर बढे 
हो त्यही 
जन्म भूमिमा
मैले मेरो भविष्य देखिन ।

न त्यहाँ कुनै
मैले चाहेको शिक्षा थियो 
न कुनै सुविधासम्पन्न अस्पताल
न कुनै चिल्लो बाटो
न कुनै पार्क र रेष्टुरेन्ट
न कुनै रोजगारी ।

थिए त केबल
पुराना बस्तीहरू
पुरानै सोचका मान्छेहरू
घाँस दाउरा 
कुटो कोदालोमै
बिताउँथे तिनका दैनिकीहरु ।

सञ्चारको साधन
थिए  त केबल 
उनै कटुवाल 
अनि हुलाकी दाइ
पत्र मित्रताका 
रसिला पत्रहरु
चौतारीको जमघटले 
सूचित गराउँथ्यो
गाउँ भित्रका ताजा हालखबर हरु ।

खेल्थ्यौँ थोत्रा
मोजाका बलहरु
कपर्दी डन्डी बियो हरु
च्यातिन्थ्यो कमीज 
अनि 
हराउथे बटनहरु
उध्रेको कमिजको गाँठो सँगै
कस्सिन्थे हाम्रा सम्बन्धहरु ।

तिजु र दमौराका 
रुखका टुप्पामा बसेर 
सुसेली हालेको अझै ताजै छ 
बनभात खाने भन्दै 
खेतका  कान्लामा आगो बालेको 
अस्ति हो कि जस्तो लाग्छ ।

नदीको दहमा पौडी खेल्दा
झण्डै डुबेर मरिएन
त्यसैले त 
पौडी न सिकियो 
टाढाको स्कूल 
जाँदा र आउँदा
हस्याङ फस्याङ गर्दै  दौडिन सिकियो ।  

पेट खाली हुँदा समेत 
भोक लागेन
नाङ्गै हिँड्दा समेत 
चिसो लागेन 
कति स्वस्थ थियो शरीर
जे खायो मज्जाले पचाइदिने 
जंगली कन्दमूल ले नै बचाइ दिने ।

जब म शहर पसे
अनि महल भित्र बसें
फेरियो मेरो दैनिकी
रोजेको शिक्षा
ठूल्ठूला अस्पताल
चिल्ला सडकहरू अनि 
रमझमका सञ्चार माध्यमहरू ।

दौडिन मर्निङ वाक 
पौडिन स्वीमिङ पुल 
अग्ला टावर हरु माथि बसेर 
सुस्केरा हाल्दै
नियाल्छु सारा शहरलाई 
शहर दौडिरहेछ
म पनि दौडी रहेछु 
सपनाको खेति गरिरहेछु 
मनग्गे धन कमाई रहेछु
रमाउन खोजिरहेछु 
सुख सयल रोजिरहेछु ।

तर विडम्बना
कमाइरहेछु 
रमाउन सकेको छैन
यो सिंगो सहरले मलाई
खुशी दिन सकेन 
सन्तुष्टि दिन सकेन
सबभन्दा प्यारो मेरो 
जीवनको प्रत्याभूति दिन सकेन ।

हिजो विनासकारी 
भूकम्पले हल्लायो 
तिमीलाई सम्झे
तिम्रै शरणमा आएँ
आज कोरोना ले तर्साइरहेछ
शहर बाट भाग्दै लखेटिदै
जीवनको भिख माग्दै
म फेरि तिम्रो शरणमा आई रहेछु ।

आशा छ
पक्कै शरण दिने छौ 
तिम्रै क्वारेन्टाइन मा 
सुरक्षित राख्ने छौ 
आत्मबल थपि दिने छौ 
रोग प्रतिरोधात्मक क्षमता 
बढाइ दिने छौ 
यो संकटको घडी बाट 
पार लाग्न  साथ दिने छौ । 

माफ गर मेरो गाउँ
मैले तिमीलाई बेलैमा चिन्न सकिन
तिम्रो सम्पदाको अवमूल्यन गरें 
बद्नाम गरें
तिम्रो विकासमा चासो दिइन
तैपनि तिमी आफ्नै बलबुताले
उन्नतिको बाटोमा लम्किरहेको पाएँ
प्रकृति र विकासलाई
समायोजन गर्दै 
बिस्तारै  बिस्तारै चम्किरहेको पाएँ ।

मलाई थाहा छ
भोलिका दिनमा पनि 
यस्ता कैयौं विपत्तिहरुमा
तिमीले मलाई बचाउनु पर्छ 
मैले तिमीलाई बचाउनु पर्छ 
त्यसैले त तिमी र म 
सँगै मिलेर दुनियालाई हसाउनु पर्छ ।
२०७६/१२/११/७:५२am
भूमिराज शर्मा
पर्वत

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...