Skip to main content

१८ वर्षदेखिको आठ अर्ब बेरुजु


-शरद शर्मा
काठमाडौ, १९ चैत । विभिन्न जिल्लाका शिक्षा कार्यालयले १८ वर्षदेखिको बेरुजु फस्र्याेट गरेका छैनन् । शिक्षा विभागको तथ्यांकअनुसार उनीहरूको ०५१ सालयताको ८ अर्ब रुपियाँ बेरुजु छ ।
३ क्षेत्रीय शिक्षा निर्देशनालय र १३ जिल्ला शिक्षा कार्यालयले बेरुजु फस्र्याेट नगरेको शिक्षा विभागका महानिर्देशक डा. लवदेव अवस्थीले बताए । पटक–पटक ताकेता गर्दा..............
पनि उनीहरूले अटेर गरिरहेका छन् । ‘बेरुजु फस्र्याेट गर्न पटक– पटक पत्राचार गरेका छौँ तर मानेका छैनन्,’ अवस्थीले भने ।
अब बेरुजु फस्र्याेट नगर्ने जिल्ला शिक्षा अधिकारीको ग्रेड रोक्का तथा कार्यसम्पादन मूल्यांकन नहुने डा. अवस्थीले बताए । स्वयं विभागले पनि पूरै बेरुजु रुकम फस्र्याेट गरेको छैन । विभागको १६ करोड बेरुजुमध्ये अझै १० करोड फस्र्याेट हुन बाँकी छ ।
बेरुजु फस्र्याेट नगर्नेमा धनकुटा, हेटौंडा र सुर्खेत क्षेत्रीय शिक्षा निर्देशनालय छन् । त्यस्तै, भोजपुर, ओखलढुंगा, रौतहट, मुगु, हुम्ला, जुम्ला, कालिकोट, जाजरकोट, बैतडी, कास्की, स्याङ्जा, मनाङ जिल्ला शिक्षा कार्यालयले पनि बेरुजु फस्र्याेट गरेका छैनन् ।
महानिर्देशक अवस्थीका अनुसार अहिलेसम्म ४१ जिल्लाले ३५ प्रतिशतभन्दा कम र १८ जिल्लाले ४० प्रतिशतभन्दा बढी बेरुजु फस्र्याेट गरिसकेका छन् । पाँचथर, तेह्रथुम, सिरहा, उदयपुर, रामेछाप, सप्तरी, काभ्रे, पर्सा, सुनसरी, दाङ, सिन्धुली, बारा, रामेछापलगायत जिल्लाले ३५ प्रतिशतभन्दा कम बेरुजु रकम फस्र्याेट गरेका छन् ।
महानिर्देशक अवस्थीले बेरुजु फस्र्याेट नगर्ने जिल्लाहरूलाई निरन्तर ताकेता भइरहेको बताए । ८ अर्बमध्ये असार मसान्तभित्र २ अर्ब बेरुजु फस्र्याेट गरिसक्ने विभागका लेखा नियन्त्रक कृष्णबहादुर खड्काले बताए । ‘अहिलेसम्म १ अर्ब ७० करोड फस्र्याेट गरिसक्यो, असार मसान्तभित्र सबै जिल्लालाई ताकेता गरेका छाँै । २ अर्ब पुर्‍याउँछौँ,’ उनले भने । खड्काका अनुसार सबैभन्दा बढी महोत्तरी जिल्लाको ३१ करोड फस्र्याेट गर्न बाँकी छ ।
धेरैजसो विद्यालयको भौतिक निर्माणका कामको रकम फस्र्याेट भएको छैन । लेखा नियन्त्रक खड्काले ८० प्रतिशत भौतिक निर्माणको रकम फस्र्याेट नभएको बताए । भौतिक निर्माणमा ६ अर्ब ६० करोडको बेरुजु छ ।

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू

सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही शिक्षण विधिहरू सामाजिक अध्ययनमा विशेष गरी गरेर सिक Learning By Doing पक्षलाई बढी जोड दिइएको छ । त्यसले यस विषयमा विद्यार्थी केन्द्रित शिक्षण विधिहरू प्रयोगमा ल्याउनुपर्दछ । सामाजिक अध्ययन विषयमा प्रयोग गर्न सकिने केही विधिहरू निम्नानुसार रहेका छन् ः अ) छलफल विधि ः दुई वा दुईभन्दा बढी व्यक्ति सहभागी भई गरिने कुराकानी तथा अन्तत्र्रिmयालाई छलफल विधि भनिन्छ । यसमा निश्चित विषयवस्तुभित्र रहेर समूहमा छलफल गराइन्छ र अन्त्यमा उक्त छलफलबाट केही उपलब्धि निकालिन्छ र सबै सामु प्रस्तुत गरिन्छ । छलफल विधि पनि विषयवस्तुको प्रकृति, विद्यार्थी सङ्ख्या, कक्षाकोठाको बनोट र आवश्यक फर्निचरको प्रकृति आदिको आधारमा फरकफरक तरिकाले गर्न सकिन्छ । प्यानेल छलफल, राउन्ड टेबल छलफल, बज छलफल आदि छलफलका तरिका हुन् । शिक्षणमा छलफलको प्रयोग गर्ने तरिका ः छलफल विधि प्रयोग ल्याउ―दा निम्नलिखित चरण अपनाउनु पर्दछ ः  समूह विभाजन  छलफल गर्ने विषयवस्तुको निर्धारण  छलफल गरिने समयको निर्धारण  समूहमा कार्य विभाजन ( टिपोट गर्ने, प्रस्तुति गर्ने आदि )  छलफलमा सहभागी ह...