Skip to main content

१८ वर्षदेखिको आठ अर्ब बेरुजु


-शरद शर्मा
काठमाडौ, १९ चैत । विभिन्न जिल्लाका शिक्षा कार्यालयले १८ वर्षदेखिको बेरुजु फस्र्याेट गरेका छैनन् । शिक्षा विभागको तथ्यांकअनुसार उनीहरूको ०५१ सालयताको ८ अर्ब रुपियाँ बेरुजु छ ।
३ क्षेत्रीय शिक्षा निर्देशनालय र १३ जिल्ला शिक्षा कार्यालयले बेरुजु फस्र्याेट नगरेको शिक्षा विभागका महानिर्देशक डा. लवदेव अवस्थीले बताए । पटक–पटक ताकेता गर्दा..............
पनि उनीहरूले अटेर गरिरहेका छन् । ‘बेरुजु फस्र्याेट गर्न पटक– पटक पत्राचार गरेका छौँ तर मानेका छैनन्,’ अवस्थीले भने ।
अब बेरुजु फस्र्याेट नगर्ने जिल्ला शिक्षा अधिकारीको ग्रेड रोक्का तथा कार्यसम्पादन मूल्यांकन नहुने डा. अवस्थीले बताए । स्वयं विभागले पनि पूरै बेरुजु रुकम फस्र्याेट गरेको छैन । विभागको १६ करोड बेरुजुमध्ये अझै १० करोड फस्र्याेट हुन बाँकी छ ।
बेरुजु फस्र्याेट नगर्नेमा धनकुटा, हेटौंडा र सुर्खेत क्षेत्रीय शिक्षा निर्देशनालय छन् । त्यस्तै, भोजपुर, ओखलढुंगा, रौतहट, मुगु, हुम्ला, जुम्ला, कालिकोट, जाजरकोट, बैतडी, कास्की, स्याङ्जा, मनाङ जिल्ला शिक्षा कार्यालयले पनि बेरुजु फस्र्याेट गरेका छैनन् ।
महानिर्देशक अवस्थीका अनुसार अहिलेसम्म ४१ जिल्लाले ३५ प्रतिशतभन्दा कम र १८ जिल्लाले ४० प्रतिशतभन्दा बढी बेरुजु फस्र्याेट गरिसकेका छन् । पाँचथर, तेह्रथुम, सिरहा, उदयपुर, रामेछाप, सप्तरी, काभ्रे, पर्सा, सुनसरी, दाङ, सिन्धुली, बारा, रामेछापलगायत जिल्लाले ३५ प्रतिशतभन्दा कम बेरुजु रकम फस्र्याेट गरेका छन् ।
महानिर्देशक अवस्थीले बेरुजु फस्र्याेट नगर्ने जिल्लाहरूलाई निरन्तर ताकेता भइरहेको बताए । ८ अर्बमध्ये असार मसान्तभित्र २ अर्ब बेरुजु फस्र्याेट गरिसक्ने विभागका लेखा नियन्त्रक कृष्णबहादुर खड्काले बताए । ‘अहिलेसम्म १ अर्ब ७० करोड फस्र्याेट गरिसक्यो, असार मसान्तभित्र सबै जिल्लालाई ताकेता गरेका छाँै । २ अर्ब पुर्‍याउँछौँ,’ उनले भने । खड्काका अनुसार सबैभन्दा बढी महोत्तरी जिल्लाको ३१ करोड फस्र्याेट गर्न बाँकी छ ।
धेरैजसो विद्यालयको भौतिक निर्माणका कामको रकम फस्र्याेट भएको छैन । लेखा नियन्त्रक खड्काले ८० प्रतिशत भौतिक निर्माणको रकम फस्र्याेट नभएको बताए । भौतिक निर्माणमा ६ अर्ब ६० करोडको बेरुजु छ ।

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...