Skip to main content

राहत शिक्षक संघर्ष समिति पर्वतको अध्यक्षमा लामिछाने

भूमिराज शर्मा /सहारा न्यूज
पर्वत,कार्तिक ८
सबै शिक्षकलाई एउटै सम्मान, पेसाको सुनिश्चितता हाम्रो अभियान भन्ने नाराका साथ राहत शिक्षक संघर्ष समिति पर्वतको तेस्रो जिल्ला अधिवेशन शुक्रबार सदरमुकाम कुस्मामा सम्पन्न भएको छ । सम्मेलनले दिपक लामिछानेको अध्यक्षतामा चार सदस्य पछि थप गर्ने गरी २१ सदस्यीय कार्य समिति सर्वसम्मत निर्वाचित गरेको छ । निर्वाचित समितिको उपाध्यक्षमा कोकिलराज पौडेल, दिवाकर अधिकारी, शेषकान्त पराजुली, र भीमलाल पुरी, सचिव देवेन्द्र पौडेल, सहसचिव संञ्जय रेग्मी र कोषाध्यक्षमा देवका पराजुली रहनु भएको छ । अन्य सदस्यहरुमा कमल खत्री, केशव प्रसाद शर्मा, टंक प्रसाद रेग्मी, कुल प्रसाद सापकोटा, शारदा शर्मा, प्रकाश चापागाई, घनश्याम पोख्रेल, हरिदत्त शर्मा र टिका कुमारी गौतम चयन हुनु भएको छ । अधिवेशनको उद्घाटन समारोहमा बोल्दै राहत शिक्षक संघर्ष समितिका केन्द्रीय सचिव बसन्त विक्रम तिमिल्सिनाले राहत शिक्षकहरुको माग पूरा गराउनको लागि संघर्षको विकल्प नरहेको बताउनु भयो । सोही कार्यक्रममा बोल्दै जिल्ला शिक्षा अधिकारी घनश्याम पौडेलले शैक्षिक समस्या समाधानका लागि सबै शिक्षकहरु एकजुट हुनु पर्ने कुरामा जोड दिनु भयो । पौडेलले सामुदायिक विद्यालयको शैक्षिक गुणस्तर अभिबृद्धिमा अन्य शिक्षकहरुको तुलनामा राहत शिक्षकहरुको महत्वपूर्ण भूमिका रहेको विचार व्यक्त गर्नु भयो । सो कार्यक्रममा शिक्षक युनियन पर्वतका अध्यक्ष हिरा देवी शर्मा, अखिल नेपाल शिक्षक संगठनका केन्द्रिय सदस्य भूमिराज शर्मा, नेपाल राष्ट्रिय शिक्षक संगठन पर्वतका उपाध्यक्ष चिरञ्जिीवी अधिकारी, अखिल नेपाल शिक्षक संगठन पर्वतका सचिव इन्द्र प्रसाद तिमिल्सिना, राहत शिक्षक संघर्ष समिति बाग्लुङका अध्यक्ष हरि बहादुर कुँवर र म्याग्दीका अध्यक्ष देवराज शर्मा लगायतले शुभकामना मन्तव्य व्यक्त गर्नु भएको थियो ।  राहत शिक्षक संघर्ष समिति पर्वतका अध्यक्ष दिपक लामछानेको अध्यक्षतामा सम्पन्न कार्यक्रमको संचालन शिक्षक दिवाकर अधिकारीले गर्नु भएको थियो भने सहभागीहरुलाई स्वागत उपाध्यक्ष कोकिल राज पौडेलले गर्नु भएको थियो । 

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...