Skip to main content

राहत शिक्षक संघर्ष समिति पर्वतको अध्यक्षमा लामिछाने

भूमिराज शर्मा /सहारा न्यूज
पर्वत,कार्तिक ८
सबै शिक्षकलाई एउटै सम्मान, पेसाको सुनिश्चितता हाम्रो अभियान भन्ने नाराका साथ राहत शिक्षक संघर्ष समिति पर्वतको तेस्रो जिल्ला अधिवेशन शुक्रबार सदरमुकाम कुस्मामा सम्पन्न भएको छ । सम्मेलनले दिपक लामिछानेको अध्यक्षतामा चार सदस्य पछि थप गर्ने गरी २१ सदस्यीय कार्य समिति सर्वसम्मत निर्वाचित गरेको छ । निर्वाचित समितिको उपाध्यक्षमा कोकिलराज पौडेल, दिवाकर अधिकारी, शेषकान्त पराजुली, र भीमलाल पुरी, सचिव देवेन्द्र पौडेल, सहसचिव संञ्जय रेग्मी र कोषाध्यक्षमा देवका पराजुली रहनु भएको छ । अन्य सदस्यहरुमा कमल खत्री, केशव प्रसाद शर्मा, टंक प्रसाद रेग्मी, कुल प्रसाद सापकोटा, शारदा शर्मा, प्रकाश चापागाई, घनश्याम पोख्रेल, हरिदत्त शर्मा र टिका कुमारी गौतम चयन हुनु भएको छ । अधिवेशनको उद्घाटन समारोहमा बोल्दै राहत शिक्षक संघर्ष समितिका केन्द्रीय सचिव बसन्त विक्रम तिमिल्सिनाले राहत शिक्षकहरुको माग पूरा गराउनको लागि संघर्षको विकल्प नरहेको बताउनु भयो । सोही कार्यक्रममा बोल्दै जिल्ला शिक्षा अधिकारी घनश्याम पौडेलले शैक्षिक समस्या समाधानका लागि सबै शिक्षकहरु एकजुट हुनु पर्ने कुरामा जोड दिनु भयो । पौडेलले सामुदायिक विद्यालयको शैक्षिक गुणस्तर अभिबृद्धिमा अन्य शिक्षकहरुको तुलनामा राहत शिक्षकहरुको महत्वपूर्ण भूमिका रहेको विचार व्यक्त गर्नु भयो । सो कार्यक्रममा शिक्षक युनियन पर्वतका अध्यक्ष हिरा देवी शर्मा, अखिल नेपाल शिक्षक संगठनका केन्द्रिय सदस्य भूमिराज शर्मा, नेपाल राष्ट्रिय शिक्षक संगठन पर्वतका उपाध्यक्ष चिरञ्जिीवी अधिकारी, अखिल नेपाल शिक्षक संगठन पर्वतका सचिव इन्द्र प्रसाद तिमिल्सिना, राहत शिक्षक संघर्ष समिति बाग्लुङका अध्यक्ष हरि बहादुर कुँवर र म्याग्दीका अध्यक्ष देवराज शर्मा लगायतले शुभकामना मन्तव्य व्यक्त गर्नु भएको थियो ।  राहत शिक्षक संघर्ष समिति पर्वतका अध्यक्ष दिपक लामछानेको अध्यक्षतामा सम्पन्न कार्यक्रमको संचालन शिक्षक दिवाकर अधिकारीले गर्नु भएको थियो भने सहभागीहरुलाई स्वागत उपाध्यक्ष कोकिल राज पौडेलले गर्नु भएको थियो । 

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव