Skip to main content

भवन भत्किए पछि खुल्ला आकाश मुनी विद्यार्थी


DSC00467प्रेम सुनार, गुल्मी,१२ मंसिर । चार महिना अघि भवन भत्कीए पछि गुल्मी छापाहिलेको एक विद्यालयका विद्यार्थी खुल्ला आकाश मुनी बसेर पढ्न बाध्य भएका छन् । छापाहिले गाविस वडा नम्वर ६ मा रहेको छापाहिले प्रस्तावित माध्यामिक विद्यालयका विद्यार्थी यस्तो समस्यामा परेका हुन् ।

भदौ ८ र ९ गतेको अविरल वर्षा संगै बगेको पहिरोले भवन भत्कीए पछि कक्षा १ देखि ५ सम्मका विद्याथीहरुलाई चौरमा राखेर पढाउने गरिएको प्रधानध्यापक श्यामलाल गिरीले बताए । स्थानियवासी समेत रहेका अनेरास्ववियुका जिल्ला अध्यक्ष ओम कार्कीले भवन भत्कीन साथ विद्यालयको बैठक बसी जिल्ला शिक्षा कार्यालयमा पुनर निर्माणका लागि निवेदन दिएको बताए । उनले आगामी वजेट वितरणमा सो कार्यालयले सम्वोधन गर्ने विश्वास ब्यक्त गरे ।
प्रधानध्यापक गिरीका अनुसार २०१८ सालमा त्यहाँको काफल पानी गाउँबाट सुरु गरिएको विद्यालय सागवारीमा २०५४ सालमा सो भवन गुल्मी अर्घाखाँची ग्रामिण विकास परियोजना (गार्डेप ) ले निर्माण गरी दिएको थियो ।
उपयुक्त जमिनको अभावमा करिव १५ मिनेट दुरीको अभावमा सो विद्यालयका दुई वटा भवन रहेको मध्ये भत्कीएको भवन तर्फको शौचालय समेत जिर्ण बनेर प्रयोग विहिन रहेकोे छ । विद्यार्थीहरु झाडी तिर दिशा पिशाव गर्न जाने गरेको प्रधानध्यापक गिरी बताउँछन । निजी श्रोतबाट कक्षा ९ र १० सञ्चालन गर्दा आर्थिक भार थेग्न मुस्कील परेको भन्दै उनले सरकारले मावि सम्वोधन गरी दिन समेत निकै जरुरी रहेको बताए ।
‘शान्ति तथा पुनर निमार्ण मन्त्रालयले बनाई दिएको जम्मा चार कोठे भवन मात्रै छ ’उनले भने –‘जिल्ला शिक्षा कार्यालयले यहाँको मर्का नबुझी दिने हो भने विद्यायल बन्द गर्ने अवस्थामा पुग्ने भएका छौं । ’ यस सम्वन्धमा जिल्ला शिक्षा अधिकारी गोविन्दप्रसाद अर्यालको ध्यानकृष्ट गराउँदा उनले सो विद्यालयको भवन निर्माण प्राथामिकतामा परेको बताए ।
उनले भने –‘अहिले चुनावको कामले भ्याईएको छैन , दुई महिना भित्रमा वितरण गर्दा जिल्ला शिक्षा कार्यालयको प्राथामिकतामा पारेर जिल्ला शिक्षा समितिको बैठकमा राख्ने छौं । उनले थपे–‘ त्यहाँ भवन पर्नेर्,े नपर्ने हामीले अहिले नै भन्न सक्दैनौ तर हाम्रो प्राथामिकतामा पर्छ , हेरौं समितिले के गर्ने हो । ’ उनले त्यहाँ शौचालय अभाव सम्वन्धी निवेदन आएकोले त्यो भने वितरण गर्दा पारी दिने प्रतिवद्धता जनाए ।
source:www.ebaglung.com

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव