Skip to main content

पाँचथरमा शिक्षाको विकृति बढार्दै जिशिअ नेपाल


कृष्ण ओझा
१३ मंसिर, पाँचथर । अनियमिततामा संलग्न भएका  एकजना स्रोतव्यक्ति र दुईजना शिक्षिकाहरुलाई जिल्ला शिक्षा कार्यालय पाँचथरले स्पष्टिकरण सोधेको छ । स्पष्टिकरण सोधिनेमा खलंगाटार उच्च मावि स्रोत केन्द्रका स्रोतव्यक्ति श्याम जवेगु तथा सुखवोध मावि फिदिमकी शिक्षिका गंगा खरेल र सेसेलुङ प्रावि याङनामकी शिक्षिका सूर्यकला कन्दङवा रहेका छन् ।
स्रोत व्यक्ति जवेगुले जिशिकाको कार्यादेश विपरित विद्यालय नजिकै पसल खोलेर विद्यालयमा भएको अनियमितता रोक्न नसकेकाले स्पष्टिकरण सोधिएको जिल्ला शिक्षा कार्यालय पााचथरले जनाएको छ ।
दसैं अघि विद्यालय छाडेर हालसम्म हाजिर नभएकी शिक्षिका गंगा खरेल र अर्की शिक्षिका सूर्यकला कन्दङवाले पटक पटक लापरवाही गरेकोले शिक्षा नियमावलीअन्तर्गत उनीहरुमाथि कारवाही थालिएको जिशिकाले जनाएको हो । ‘तीनैजनालाई लिखित स्पष्टिकरण सोधिएको छ, चित्तवुझ्दो जवाफ दिएर व्यबहारमा सुधार नगरे विभागीय कारवाही गरेर अवकाश दिइने छ ।’ जिल्ला शिक्षा अधिकारी ज्ञानमणि नेपालले बताउनुभयो ।
अवोध वालवालिकाको भविष्य वर्वाद गर्ने अधिकार कसैलाई नभएको बताउादै जिशिअ अधिकारीले पााचथरको शिक्षाक्षेत्रमा रहेको विकृति हटाएरै छाड्ने बताउनुभयो ।
जिशिकाको टोलीले हालै गरेको अनुगमनको क्रममा याङ्नामस्थित सेसेलुङ प्रावि दिउासो २.३० वजे बन्द भएको, सिंहसिद्व माविमा २ वजेपछि कक्षा ६ मुनिका कक्षाहरु वन्द गरेको र खलंगाटार उच्च मावि दिउासो दिनको ३ बजेबाटै वन्द भएको भेटेको थियो ।
विद्यालय अनुगमनको जिम्मेवारी लिएका स्रोतव्यक्ति जवेगुले आाखै अगाडि लापरवाही देखेर पनि वेवास्ता गरेकाले उनीसहित विद्यालयका प्रधानाध्यापकहरुलाई स्पष्टिकरण सोधिएको हो ।
जिशिकाले संविधानसभा निर्वाचनपछि पुनः विद्यालय अनुगमनलाई तिव्र पारेको छ । ‘पाँचथरमा रहेसम्म विद्यालयको शैक्षिकस्तर उकास्न जस्तासुकै अफ्ठ्यारा चुनौति सामना गर्न तयार छु’,  जिशिअ नेपाल भन्नुभयो, ‘म यहाँ आएदेखि विकृतिका चाङलाई घटाउने प्रयासमा छु, विरोधका स्वहरु पनि आइरहेका छन्, तर शिक्षाक्षेत्रको सुधारका लागि मेरो यात्रा रोकिन्न ।’
गत असारमा पााचथर आउनुभएका जिशिअ नेपालले शिक्षाक्षेत्रको सुधारमा कडाई गर्न थालेपछि  शैक्षिकक्षेत्रका पेशागत संघ संगठनले विरोध पनि खेपिरहनुभएको छ ।
चुनावअगाडि जिल्ला शिक्षा अधिकारीसहितको टोलीले यसअघि पाँचथरका पौवासार्ताप ,च्याङथापु, शिवा र फिदिमसहितका गाविसका विद्यालयहरुमा आकष्मिक अनुगमन गरिसकेको छ
Source: http://www.onlinekhabar.com

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव