Skip to main content

पाँचथरमा शिक्षाको विकृति बढार्दै जिशिअ नेपाल


कृष्ण ओझा
१३ मंसिर, पाँचथर । अनियमिततामा संलग्न भएका  एकजना स्रोतव्यक्ति र दुईजना शिक्षिकाहरुलाई जिल्ला शिक्षा कार्यालय पाँचथरले स्पष्टिकरण सोधेको छ । स्पष्टिकरण सोधिनेमा खलंगाटार उच्च मावि स्रोत केन्द्रका स्रोतव्यक्ति श्याम जवेगु तथा सुखवोध मावि फिदिमकी शिक्षिका गंगा खरेल र सेसेलुङ प्रावि याङनामकी शिक्षिका सूर्यकला कन्दङवा रहेका छन् ।
स्रोत व्यक्ति जवेगुले जिशिकाको कार्यादेश विपरित विद्यालय नजिकै पसल खोलेर विद्यालयमा भएको अनियमितता रोक्न नसकेकाले स्पष्टिकरण सोधिएको जिल्ला शिक्षा कार्यालय पााचथरले जनाएको छ ।
दसैं अघि विद्यालय छाडेर हालसम्म हाजिर नभएकी शिक्षिका गंगा खरेल र अर्की शिक्षिका सूर्यकला कन्दङवाले पटक पटक लापरवाही गरेकोले शिक्षा नियमावलीअन्तर्गत उनीहरुमाथि कारवाही थालिएको जिशिकाले जनाएको हो । ‘तीनैजनालाई लिखित स्पष्टिकरण सोधिएको छ, चित्तवुझ्दो जवाफ दिएर व्यबहारमा सुधार नगरे विभागीय कारवाही गरेर अवकाश दिइने छ ।’ जिल्ला शिक्षा अधिकारी ज्ञानमणि नेपालले बताउनुभयो ।
अवोध वालवालिकाको भविष्य वर्वाद गर्ने अधिकार कसैलाई नभएको बताउादै जिशिअ अधिकारीले पााचथरको शिक्षाक्षेत्रमा रहेको विकृति हटाएरै छाड्ने बताउनुभयो ।
जिशिकाको टोलीले हालै गरेको अनुगमनको क्रममा याङ्नामस्थित सेसेलुङ प्रावि दिउासो २.३० वजे बन्द भएको, सिंहसिद्व माविमा २ वजेपछि कक्षा ६ मुनिका कक्षाहरु वन्द गरेको र खलंगाटार उच्च मावि दिउासो दिनको ३ बजेबाटै वन्द भएको भेटेको थियो ।
विद्यालय अनुगमनको जिम्मेवारी लिएका स्रोतव्यक्ति जवेगुले आाखै अगाडि लापरवाही देखेर पनि वेवास्ता गरेकाले उनीसहित विद्यालयका प्रधानाध्यापकहरुलाई स्पष्टिकरण सोधिएको हो ।
जिशिकाले संविधानसभा निर्वाचनपछि पुनः विद्यालय अनुगमनलाई तिव्र पारेको छ । ‘पाँचथरमा रहेसम्म विद्यालयको शैक्षिकस्तर उकास्न जस्तासुकै अफ्ठ्यारा चुनौति सामना गर्न तयार छु’,  जिशिअ नेपाल भन्नुभयो, ‘म यहाँ आएदेखि विकृतिका चाङलाई घटाउने प्रयासमा छु, विरोधका स्वहरु पनि आइरहेका छन्, तर शिक्षाक्षेत्रको सुधारका लागि मेरो यात्रा रोकिन्न ।’
गत असारमा पााचथर आउनुभएका जिशिअ नेपालले शिक्षाक्षेत्रको सुधारमा कडाई गर्न थालेपछि  शैक्षिकक्षेत्रका पेशागत संघ संगठनले विरोध पनि खेपिरहनुभएको छ ।
चुनावअगाडि जिल्ला शिक्षा अधिकारीसहितको टोलीले यसअघि पाँचथरका पौवासार्ताप ,च्याङथापु, शिवा र फिदिमसहितका गाविसका विद्यालयहरुमा आकष्मिक अनुगमन गरिसकेको छ
Source: http://www.onlinekhabar.com

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...