Skip to main content

सरकारी विद्यालय व्यवस्थापन सुधारिदै

काठमाडौ, श्रावण १२ - शिक्षा विभागले यो वर्षबाट सामुदायिक विद्यालयको व्यवस्थापन सुधार नीति अघि बढाएको छ । जापान सहयोग नियोग (जाइका)सितको सहकार्यमा यो नीति कार्यान्वयन गर्न लागेको हो । सामुदायिक विद्यालय व्यवस्थापनका समग्र पक्ष सुधारका निम्ति समुदायको सहभागिता बढाउने नीति अघि सारिएको छ । जसले गर्दा शिक्षकको अध्यापन नियमित हुने र विद्यार्थीको बुझाइस्तरमा बढावा दिइनेछ । सिकाइ गुणस्तर सुधारका निम्ति नयाँ प्रक्रियाको थालनी गरिएको हो ।
विभागले 'विद्यालय व्यवस्थापन सुधारका निम्ति सहयोग' (सिसम) परियोजनाको परीक्षणसमेत गरेको छ । रसुवा र धादिङमा सुरु गरिएको परीक्षणले सकारात्मक प्रभाव पारेको परीक्षण प्रतिवेदनले देखाएको छ । सुधार परीक्षणका क्रममा सोलुखुम्बु, रुपन्देही, जुम्ला, डोटी, संखुवासभा, कपिलवस्तु, कालिकोट र डडेलधुराका १ सय ६० विद्यालयमा यसै वर्षबाट लागू गरिएको छ । 'विद्यालयको क्षमता विस्तार र विद्यालयको वाषिर्क कार्ययोजना निर्माणलाई महत्व दिएका छौं,' व्यवस्थापन निर्देशिका र शिक्षण प्रशिक्षण सामग्रीहरु निर्माण भएको उल्लेख गर्दै विभागका निर्देशक कमलप्रसाद पोखरेलले भने, 'स्कुलका सबै युनिटहरुले प्रभावकारी भूमिका निर्वाह गर्दामात्र सुधार हुनेछ । अब देशव्यापी कार्यान्वयन तयारीमा छौं ।'
विद्यालय व्यवस्थापन समितिमा राजनीतिक दलहरुको भागबन्डालाई अन्त्य हुन नसक्नु, शिक्षकहरु दलगत आस्था र गुटबन्दी हुनु, राम्रा शिक्षकभन्दा हाम्रा शिक्षक रोजेर नियुक्ति दिनेजस्ता क्रियाकलापले सामुदायिक विद्यालयको शैक्षिक गुणस्तर खस्किएको हो । विद्यालयको भौतिक पूर्वाधार र शैक्षिक गुणस्तर सुधारभन्दा राजनीतिक पहुँच विस्तार गर्ने चलनको अन्त्यका निम्ति सिसम परियोजनाले नयाँ तरिका अपनाएको जनाइएको छ ।
सन् २०१५ सम्ममा सबैका लागि शिक्षा अभियान अन्तर्गत विद्यालयमा विद्यार्थी भर्ना हुने क्रम सतप्रतिशत सफल भएको निर्देशक पोखरेलले जनाएका छन् । 'लक्ष्यअनुसार पाच प्रतिशत विद्यार्थी भर्ना हुन बाँकी छ,' बीचैमा पढाइ छाड्ने क्रम रोक्न नसकिएको बताउँदै उनले भने, 'त्यसनिम्ति सिकाइ समस्या छ । सुधारका निम्ति यो परियोजनाले महत्वपूर्ण भूमिका निभाउने छ ।'
विभागले विद्यालय व्यवस्थापन नमुना परीक्षण गरिएका जिल्लाका शिक्षा अधिकारी, विद्यालय निरीक्षक, स्रोत व्यक्ति, विद्यालय व्यवस्थापन समितिका अध्यक्ष, प्रधानाध्यापकसहितको गोष्ठी आयोजना गरेको छ । विद्यालय क्षेत्र सुधार कार्यक्रम (एसएसआरपी) ले कक्षा १२ सम्म विद्यालय शिक्षा किटान गरेअनुसार व्यवस्थापन समितिको सुधारमा जोडदिइएको जनाइएको छ ।

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव