Skip to main content

शिक्षक नियुक्ति प्रकृया ऐन आएपछि मात्रै शुरु गर्न माग

हेटौंडा ३ फागुन / अस्थायी शिक्षक संघर्ष समितिले शिक्षा ऐन आएपछि मात्रै नयाँ शिक्षक नियुक्तिको प्रकृया शुरु गर्न माग गरेको छ । अस्थाई शिक्षकको समस्या जस्ताको त्यस्तै राखेर नयाँ शिक्षक नियुक्ति गर्दा थप समस्या हुने भन्दै समितिले यस्तो माग गरेको जनाएको छ ।
नयाँ आउने तयारीमा रहेको ऐनमा अस्थाई शिक्षकका बारेमा स्पष्ट ब्यवस्था गर्नु पर्ने र सोहि अनुसार कार्यान्वयन गर्नु पर्ने भएकोले विचमा शिक्षक छनौटको प्रकृया नगर्न माग गरेको अध्यक्ष रामचन्द्र अधिकारीले बताए ।
अस्थाई शिक्षक आन्दोलनको समीक्षा गर्न हेटौंडामा भएको दुई दिने छलफलले तीन बुँदे माग तयार गरेको छ ।
पेशाबाट बाहिरिन चाहने अस्थायी शिक्षकलाई स्थायी सरह उपदान र औषधि उपचारको खर्च ब्यवस्था गर्ने र बाँकी रहेकालाई विना भेदभाव समान आन्तरिक प्रतिस्पर्धाद्धारा स्थायीमा लैजाने कुराको ग्यारेण्टि गर्न माग गरिएको छ । उक्त तीन बुँदे माग शिक्षा मन्त्री र प्रधानमन्त्रीलाई बुझाउने अधिकारीले बताए ।
यति गर्दा पनि माग सुनुवाई नभए चैतको पहिलो हप्ताबाट शुरु हुने एसएलसी परीक्षालाई अस्थाई शिक्षकहरुले असहयोग गर्ने निर्णय समेत भएको उनले बताए ।
अहिले देशभर लगभग २५ हजार अस्थाई शिक्षक भएको समितिको दावी छ ।
२०५५ सालमा निरेन्द्र कुवँर अध्यक्ष भएर स्थापना भएको अस्थाई शिक्षक आन्दोलन समिति र २०६९ सालमा अधिकारी अध्यक्ष भएर स्थापना भएको संघर्ष समिति गरी अस्थायी शिक्षक आवद्ध दुई वटा समूह कृयाशिल छन् ।
- See more at: http://edukhabar.com/index.php/student/749-2015-02-15-05-13-53#sthash.sfOJNIGq.dpuf

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव