Skip to main content

मन्त्रीले राखे खेताला शिक्षक !

भक्तपुर २ फागुन / ब्यापार, ब्यवसाय गर्ने देखि लामो समय बिदेश बस्ने शिक्षकहरुले आफ्ना ठाउँमा अर्कैलाई पढाउन लगाएर जागिर थामिरहेका घटना त सुन्दै आउनु भएकै होला ! तर, आफ्ना ठाउँमा अर्कै ब्यक्तिलाई पढाउन लगाएर आफू मन्त्री भएका शिक्षकका बारेमा सुन्नु भएको छ ?
यो तथ्य फेला परेको छ – भक्तपुरको सूर्यविनायक नगरपालिका चित्तपोल स्थित बालशिक्षा सदन निम्न माध्यामिक विद्यालयमा । उक्त विद्यालयका प्रावि शिक्षक कृष्णगोपाल लागेजु नेपाल सरकारका मन्त्री नभएर नेपाल रेडक्रस सोसाइटी भक्तपुर शाखाका मन्त्री हुन् । तर, उनले आफ्नो जागिर थामिराख्न अर्कै ब्यक्तिलाई खेताला राखेका छन् । यति मात्रै हैन उनले ग्रैह सरकारी संस्था र स्थायी शिक्षक गरी दोहोरो रुपमा मासिक तलब बुझ्ने गरेको समेत फेला परेको छ ।
मन्त्री भएपछि उनले कम तलबमा राधिका खड्का बस्नेतलाई खेताला राखेर जागिर थामिरहेका छन् ।
जिल्ला शिक्षा कार्यालयका कर्मचारी अनुगमनमा जाँदा खड्कालाई राखेर आफू ग्रैह सरकारी संस्थाको काममा खटिने गरेको फेला परेको हो । विद्यालय व्यवस्थापन समितिका पदाधिकारी र प्रधानाध्यापकसंगको मिलेमतोमा खेताला राखेर उनी ग्रैह सरकारी संस्थामा काम गर्ने गरेको छानविनबाट देखिन आएको जिशिका श्रोतले बतायो ।
‘उनले नियमित पठनपाठन गरे नगरेको के हो ब्यवस्थापन समितिको राय सहित पेश गर्नु भनेर शिक्षक र विद्यालय दुबैलाई पत्र काटेका छौं,’ जिल्ला शिक्षा अधिकारी रमाकान्त शर्माले भने, ‘उक्त पत्रको जवाफ नआईञ्जेल स्पष्ट कुरा के हो यसै भन्न सकिएन ।’ जिल्लाका विद्यालयहरुमा देखिएका अनेक खाले समस्या र बेथितीका बारेमा अनुगमनलाई तिब्रता दिएको उनले बताए ।
विद्यालय स्रोतका अनुसार ५ हजार ६ सय रुपंैया तलब दिएर खड्कालाई खेताला राखेका छन् । प्रावि शिक्षकको तलव महंगि भत्ता सहित मासिक झण्डै २३ हजार रुपंैया छ । शिक्षा कार्यालयका कर्मचारी आउने खबर पाएपछि हाजिरीमा बिदा लेखिएको थियो । कर्मचारीहरुले बिदाको निवेदन खोजी गरेपछि विद्यालयले दिन सकेन । ‘प्रधानाध्यापकको निर्देशनमा एक कर्मचारीले लागेजुको हाजिरीमा बिदा लेखिएको हो,’ एक शिक्षकले भने, ‘यसअघि शिक्षा कार्यालयमा हामीले बारम्बार जानकारी गराउँदा पनि कोही आएको थिएन । यस पटक चाहि छड्केमा परे ।’
उक्त विद्यालयमा ५३ जना मात्रै विद्यार्थी अध्ययनरत छन् । कक्षा १ मा ५, २ मा ४, ३ मा ५, ४ मा ९, ५ मा ६, ६ मा ७, ७ मा ८ र ८ मा ९ विद्यार्थी अध्ययनरत छन् ।
- See more at: http://edukhabar.com/index.php/student/746-2015-02-14-12-26-29#sthash.M5zqVIK6.dpuf

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव