Skip to main content

सरकारी कर्मचारीका छोराछोरी सरकारी विद्यालयमा पढाउन अदालतको आदेश


government_school--621x414--621x414

अब अर्को वर्षदेखि सरकारी तलव भत्ताखाने सरकारी कर्मचारी, शिक्षकहरुले अनिवार्यरुपमा आफ्ना छोराछोरी सरकारी विद्यालयमा पढाउनुपर्ने भएको छ । त्यसो नगरीय उनीहरुलाई कारवाही त हुन्छ नै उनीहरुको तलव सुविधा बाट विद्यालय पढाउने रकम समेत कट्टा हुने भएको छ ।
उच्च अदालतले सरकारी कर्मचारीहरुलाई अनिवार्यरुपमा छोराछोरी सरकारी विद्यालयमा पढाउन आदेश दिएको छ । यसले शैक्षिक क्रान्तिको सुरुवात गरेको सरोकारवालाहरुले बताएका छन् ।
यो समाचार भारतको उत्तरप्रदेशको हो । त्यहाँको इलाहबाद उच्च अदालतले यस्तो आदेश सुनाएपछि राज्यमा तहल्का मच्चिएको छ । अदालतले सवै सरकारी कर्मचारी र नोकरशाहहरको छोराछोरीहरुलाई प्राथमिक तहमा सरकारी विद्यालयमा पढाउन अनिवार्य व्यवस्था गर्न राज्यको मुख्य सचिवलाई आदेश दिएको छ ।
उसले आदेशमा भनेको छ कि आउने शैक्षिकसत्रबाट अनिवार्य रुपमा यो नियम लागु गरियोस । अदालतले यो पनि निर्देशन दिएको छकि यदि कसैले यो नियम नटेरेमा वा निजी विद्यालयमा छोराछोरी पढाएमा निज सरकारीकर्मचारीहरुको तलवबाट विद्यालय शुल्क बराबरको रकम कट्टा गरेर त्यसलाई सरकारी विद्यालय सुधारमा लगाइयोस ।
शिवकुमार पाठक लगायतको रीट निवेदनको फैसला गर्दै उच्च अदालतका न्यायधिष सुधीर अग्रवालले यो आदेश सुनाएको हो । रीट निवेदनमा भनिएको थियो कि ‘सरकारी विद्यालयहरुमा अयोग्य शिक्षकहरु नियुक्ति गरिएको छ जसको कारण बालबालिकाहरु स्तरीय शिक्षा लिनबाट बञ्चित रहँदै आउका छन् । यसको चिन्ता न त सम्बन्धीत अधिकारीहरुलाई छ न त प्रदेशका उच्च प्रशासनिक अधिकारीहरु नै छ । उच्च सरकारी अधिकारीहरको बालबच्चाहरु ठूला निजी विद्यालयमा पढ्ने कारण सरकारी विद्यालयको वास्तविकता बुझ्न कोही पनि आउदैन । यदि सरकारी कर्मचारीको छोराछोरीहरुलाई सरकारी विद्यालयमा पढाउने अनिवार्य व्यवस्थागरीय सरकारी विद्यालयको सुधार हुने थियो ।’
यहि रीट निवेदनलाई आधार मानेर उच्च अदालतले यो आदेश दिएको हो । सरोकारवालाहरुले यो निर्णयको स्वागत गर्दै कार्यान्वयनका लागि सरकारसँग माग गरेका छन् । यसका लागि केन्द्रिय सरकारले पनि सहयोग गर्नुपर्ने उनीहरुको माग छ ।
उत्तर प्रदेशमा ८ लाख ६६ हजार ३ सय ६१ सरकारी विद्यालयहरु छन् । अझैपनि त्यहा एकलाख ४० हजार थप विद्यालयको आवश्यकता रहेको छ । प्राथमिक विद्यालयहरुमा अझैपनि २ लाख ५२ हजार शिक्षकहरुको कमी रहेको छ ।
allahabad-high-court_6
प्राथमिक तहमा अझैपनि १०. ५ प्रतिशत ड्रप आउट रहेको छ । ६ देखि १७ वर्ष उमेर समुहका १०.५ प्रतिशत विद्यार्थी ६ कक्षामा नपढी बिचमानै विद्यालय छाड्ने गर्दछन् । त्यहाँ कार्यरत गैरसरकारी संस्थाहरुका अनुसार उत्तरप्रदेशको सरकारी विद्यालयमा कक्षा पाँचमा पढीरहेका ५५.९ प्रतिशत विद्यार्थीहरुले राम्ररी पढ्न सक्दैनन् ।
कक्षा पाँचमा पढ्ने ५६. २ प्रतिशत विद्यार्थीले राम्रोसँग कक्षा २ को पाठ पढ्न सक्दैनन् । ग्रामिण क्षेत्रमा अझैपनि ४. १ प्रतिशत बालबालिका विद्यालय जानबाट बञ्चित रहेका छन् । कक्षा पाँचमा अध्ययनरत ८.२ प्रतिशत बालबालिकाहरु अक्षर पढ्न जान्दैनन् । ९४.९ प्रतिशत विद्यार्थी विद्यालयमा भर्ना भएकामा सरकारी विद्यालयमा भने ४३.६ प्रतिशत मात्रै सरकारी विद्यालयमा भर्ना भएका झन् । लगातार सरकारी विद्यालयबाट विद्यार्थीहरु भागिरहेका छन् ।
एजेन्सीहरुको सहयोगमा

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...