Skip to main content

विदेशी सम्बन्धनमा कडाई

काठमाडौं १ भदौ / विदेशी सम्बन्धनमा उच्च शिक्षा अध्यापन गराउने शैक्षिक संस्थाहको गुणस्तरमा प्रश्न उठ्न थालेपछि शिक्षा मन्त्रालयले यसलाई नियन्त्रण गर्नेगरी निर्देशिका ल्याउने भएको छ । अहिलेसम्म सामान्य मापदण्ड पूरा गरेर पनि विदेशी सम्बन्धनमा कलेज सञ्चालन गर्न सकिने खुकुलो व्यवस्था संशोधन गर्दै मन्त्रालयले यसमा कडाइ गर्न लागेको हो ।
विदेशी सम्बन्धनका शैक्षिक संस्था नियमन गर्न ०५९ मा बनेको निर्देशिका पर्याप्त नभएपछि मन्त्रालयले नयाँ निर्देशिका बनाउन लागेको हो । मन्त्रालयका प्रवक्ता हरि लम्सालले विदेशी सम्बन्धनका शैक्षिक संस्थाको व्यवस्थापन, नियमन र गुणस्तरमा थप परिमार्जन गरी निर्देशिका बनाइएको जानकारी दिए । हाल निर्देशिका स्वीकृतिका लागि मन्त्रिपरिषद्मा पेस भएको छ । सम्बन्धन लिने संस्था धेरै भए पनि नियमन गर्न सम्भव नभएपछि नयाँ निर्देशिका ल्याइएको उनले बताए ।
निर्देशिकाअनुसार अब विश्वभर सञ्चालनमा रहेका विश्वविद्यालयको मापन सूचकांकमा १ हजार स्थानसम्म पर्ने संस्थाले मात्र सम्बन्धन पाउनेछन् । सूचकांककमा नेपालका कुनै पनि विश्वविद्यालय पर्न सकेका छैनन् । यहाँका कलेजले सम्बन्धन लिएकामध्ये क्याम्ब्रिज (बेलायत), अमेरिकनलगायतका केही विश्वविद्यालय मात्र त्यो सूचकांकमा छन् ।
भौतिक संरचनाअन्तर्गत निश्चित क्षेत्रफलसहितको भवन, पुस्तकालय, शैक्षिक सामग्रीको उपलब्धतालगायत विषयमा पनि स्पष्ट पारिएको मन्त्रालयले जनाएको छ । सम्बन्धन शुल्क साविकभन्दा केही बढाइएको छ । अहिले विदेशी सम्बन्धनमा सञ्चालितमध्ये करिब आधा शैक्षिक संस्थाको मात्र मापदण्ड पुगेको छ ।
मन्त्रालयका अनुसार ‘ए लेभल’ पढाउने २७ कलेजसहित ९५ उच्च शिक्षा अध्यापन गराउने विदेशी सम्बन्धनका शैक्षिक संस्था सञ्चालनमा छन् । कक्षा १२ उत्तीर्ण गरेका विद्यार्थी वैदेशिक अध्ययनमा जाने संख्या बढेपछि नेपालमै विदेशी विश्वविद्यालयको सम्बन्धन लिएर पढाउने क्रम चुलिएको छ । शिक्षा मन्त्रालयका अनुसार राजधानी र मोफसलमा गरी २७ कलेजले क्याम्ब्रिज विश्वविद्यालयको ‘ए लेभल’ पढाउँछन् ।
विदेशी सम्बन्धनका शैक्षिक संस्थामा विद्यार्थीको चाप उच्च रहेको दाबी सञ्चालकहरूको छ । स्वदेशमै रहेर विदेशी विश्वविद्यालयको शिक्षा लिन पाइने भएकाले त्यस्ता कलेजमा विद्यार्थी आकर्षण बढेको मन्त्रालय सम्बन्धन शाखा अधिकृत भीम घिमिरे बताउँछन् ।
अमेरिका, बेलायत, फिलिपिन्स, भारत, स्वीट्जरल्यान्ड, मलेसिया, थाइल्याडलगायत मुलुकका विश्वविद्यालयको सम्बन्धन लिएर सञ्चालित कलेजको संख्या अधिक छ । ती कलेजमा प्यारामेडिकल, व्यवस्थापन, विज्ञानअन्तर्गत विभिन्न विषयको अध्यापन हुन्छ ।
यस्ता कलेजले ५० हजारदेखि ९ लाख रुपैयाँसम्म बैंक धरौटी राखेर शिक्षा मन्त्रालयबाट सञ्चालन स्वीकृति लिने गरेका छन् । ६ महिने अध्ययन कोर्सका लागि ५० हजार, १ वर्षेका लागि २ लाख, ३ वर्षेका लागि ६ लाख र ४ वर्षेका लागि ८ लाख रुपैयाँ धरौटी जम्मा गर्नुपर्छ । सम्बन्धनप्राप्त अधिकांश कलेज राजधानीमा सञ्चालित छन् । उनीहरूले विषय र समयअनुसार १ देखि १० लाख रुपैयाँसम्म शुल्क लिन्छन् । प्राविधिक विषयअन्तर्गतका कलेजले सामान्यभन्दा १ लाख रुपैयाँ बढी धरौटी राख्नुपर्ने प्रावधान छ ।
मन्त्रालयका अनुसार विदेशी सम्बन्धनमा ‘ए’ लेभलका अतिरिक्त स्नातक र स्नातकोत्तर तहअन्तर्गत बीसीए, पीजीडीसीए, डीसीए, एचएम, बीबीए, एबीएलगायत २१ विषय पढाइ हुन्छन् । सबैखाले विषयमा वार्षिक करिब ४ हजार विद्यार्थी भर्ना हुने गरेका छन् ।
कारोबारमा सञ्जय पन्थीले लेखेका छन् ।

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव