Skip to main content

६२ उच्च माविमा आजदेखि प्राविधिक शिक्षा

काठमाडौं ८ असोज / प्राविधिक विषय लिएर एसएलसी पास गरेका विद्यार्थीले बल्ल पढ्न पाउने भएको छ। यो कक्षा ११ को पढाइ हो। पढाउनका निम्ति सरकारले न्यूनतम पूर्वाधार पुगेका ६२ उच्च माध्यमिक विद्यालय छनोट गरेको छ। ती उच्च माविले कक्षा ११ र १२ सञ्चालन सम्बन्धन पाएका छन्।

सम्बन्धन पाउनेमा भक्तपुर दरबार स्क्वायर हातामा रहेको श्री पद्म उच्च मावि एक हो। प्राविधिक धारमा एसएलसी उत्तीर्ण विद्यार्थी पढ्न पाउनुपर्ने मागसहित उक्त विद्यालयका प्राचार्य राम हाडाको अध्यक्षतामा प्राविधिक तथा व्यावसायिक शिक्षा विद्यालय सञ्जालसमेत गठन गरेका छन्। लामो संघर्षपछि पठनपाठन सम्बन्धनसँगै सञ्जालको शुक्रबारबाट कक्षा सुरु गर्ने भएको छ।

प्राविधिक धारका विद्यार्थी उच्च माविमा इन्जिनियरिङ पढ्न चाहनेले सिभिल, इलेक्ट्रिकल कम्प्युटर र इलेक्ट्रोलिक्स इन्जिनियरिङ पढ्नु पर्नेछ। कृषि प्राविधिक विषय रोज्नेले प्लान्ट र एनिमल साइन्स पढ्नु पर्नेछ। भक्तपुरको उक्त उच्च माविमा भने सिभिल इन्जिनियरिङको मात्र व्यवस्था छ। उक्त विषय रोज्नेले अनिवार्य विषयका रूपमा अंग्रेजी, फिजिक्स, केमेस्ट्री र गणित विषय एक–एक सय पूर्णाङ पढ्नु पर्नेछ।
पहिलो पटक देशभरिका ९९ माविबाट कक्षा ९ र १० मा प्राविधिक विषय पढेका विद्यार्थीले एसएलसीमा ग्रेडिङ सिस्टममा नतिजा प्राप्त गरेका थिए। एसएलसी ग्रेडिङमा ३ हजार २ सय ८८ विद्यार्थी उर्तीण भएका थिए। उनीहरूका निम्ति ढिलो गरी प्राविधिक उच्च शिक्षा पढाउन देशभरिका ६२ विद्यालय छनोट गरिएका छन्। सञ्जालका अध्यक्ष तथा उच्च माविका प्राचार्य हाडाले भने, ‘अनुमति पाएका ती विद्यालयहरूमा शुक्रबारबाट नियमित पठनपाठन हुनेछ।’
श्री पद्म उमाविले कक्षा ९ बाट सिभिल इन्जिनियरिङको कक्षा सञ्चालन गर्दै आएको छ भने अब १२ कक्षासम्म सोही विषय निरन्तर रहने छ। उक्त विद्यालयमा प्राविधिक एसएलसी उत्तीर्ण ४४ विद्यार्थी निरन्तर पढ्न पाएको प्राचार्यले जनाएका छन्।
सरकारले विद्यालय क्षेत्र सुधार कार्यक्रम (एसएसआरपी) अनुसार कक्षा १ देखि १२ लाई विद्यालय तह हुनेछ। त्यसैअनुसार कक्षा ९–१२ मा दुई धारको शिक्षा हुने उल्लेख छ। जसमा नियमित र अर्को प्राविधिक धार हुने भनिएको छ। जसअनुसार विद्यालय तहसम्मको शिक्षा नि:शुल्क हुने भनिएको छ। अहिले प्राविधिक धारमा पढ्ने विद्यार्थी मासिक शुल्क तिर्नुपर्ने छैन। विद्यार्थीको प्रयोगशालाका निम्ति शुल्क लिनुपर्ने भएमा विद्यालय व्यवस्थापन समिति, शिक्षक र अभिभावकसितको सहमतिमा लिन सकिने सञ्जालका अध्यक्ष हाडाले बताए।
कान्तिपुरमा लीला श्रेष्ठले लेखेको खबर । 

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव