Skip to main content

त्रिविद्वारा नयाँ क्याम्पस सम्बन्धनमा रोक

काठमाडौं ९ असोज / आर्थिक चलखेल बढ्दै गएपछि त्रिभुवन विश्वविद्यालयले नयाँ क्याम्पस सम्बन्धनमा रोक लगाएको छ ।

त्रिविसँग हालसम्म पनि सम्बन्धनसम्बन्धी स्पष्ट नीति नै छैन । डिनहरूले पेश गर्ने गरेको प्रस्तावका आधारमा त्रिविका पदाधिकारीहरूले सम्बन्धन प्रदानको निर्णय गर्दै आएका थिए ।

त्रिविका उपकुलपति प्राडा तीर्थराज खनियाँले सम्बन्धन नीति नै नभएको र जथाभावी रूपमा सम्बन्धन दिइनुहुन्न भनेर नयाँ सम्बन्धन रोक्का गरिएको जानकारी दिँदै भन्नुभयो, “नयाँ क्याम्पसलाई सम्बन्धन दिन केन्द्रीय नीति नै रहेनछ । त्यस्तो नीति बनेपछि मात्रै नयाँ सम्बन्धन खुलाउँछौँ ।”

त्रिविले हालसम्म एक हजार ५० वटा क्याम्पसलाई सम्बन्धन दिएको छ । तीमध्ये ५६१ क्याम्पस निजीस्तरमा सञ्चालित छन् ।

त्रिविले सबैभन्दा बढी मध्यमाञ्चलमा र शिक्षाशास्त्र तथा व्यवस्थापन विषय अध्यापनका लागि सम्बन्धन दिएको छ ।

त्रिविका पाँच वटा सङ्काय र चार अध्ययन संस्थान छन् ।

उप–कुलपति डा. खनियाँले सम्बन्धनका लागि सङ्काय र अध्ययन संस्थानका गरी नौ वटा नीति रहेको बताउँदै सम्बन्धन नीति तर्जुमा गर्न कार्यदल गठन गरिएको जानकारी दिनुभयो ।

इञ्जिनियरिङ अध्ययन संस्थान पुल्चोक केन्द्रीय क्याम्पसका प्राध्यापक प्रल्हादराज पन्तको संयोजकत्वमा सात सदस्यीय कार्यदल गठन गरिएको छ । कार्यदलको सदस्यमा प्राध्यापकहरू गणेशप्रसाद अधिकारी, गोकर्णबहादुर मोत्रा, ईश्वरराज वन्त, कृष्णप्रसाद गौतम, सह–प्राध्यापक ताराप्रसाद भुसाल र उप–प्राध्यापक लक्ष्मीकान्त शर्मालाई समावेश गरिएको छ ।

कार्यदललाई एक महिनाभित्र सुझावसहितको प्रतिवेदन बुझाउन समयसीमा तोकिएको छ ।

कार्यदलका संयोजक प्राध्यापक पन्तले आफूहरूले अध्ययन गरी निजी र सामुदायिक क्याम्पसलाई प्रदान गर्ने सम्बन्धन नीतिबारे सुझाव दिने बताउँदै यसका लागि एक महिना समय अपर्याप्त हुने बताउनुभयो ।

कार्यदलले क्षेत्रीय आधारमा दिने सम्बन्धन नीति, आङ्गिक क्याम्पसलाई थप बलियो पार्ने सम्बन्धन नीति, समायोजनसम्बन्धी नीतिबारे पनि सुझाव दिनेछ ।

प्राध्यापक पन्तले हाल सम्बन्धन दिँदा आङ्गिक र निजी क्याम्पसबीचको दूरीबारे हेक्का राख्ने नगरिएको बताउँदै आङ्गिक क्याम्पससँगको दूरी निर्धारणबारे पनि सुझाव दिइने बताउनुभयो ।

हाल दूरीका बारेमा प्रष्ट नीति नहुँदा धेरै नजिकमा क्याम्पस सञ्चालन भइरहेको त्रिविका वर्तमान पदाधिकारीहरूले स्वीकार्दै आएका छन् ।

त्रिविका उपकुलपति डा. खनियाँले सम्बन्धन दिने केन्द्रीय नीतिले एकरूपता प्रदान गर्ने र नयाँ नीतिपछि डिन कार्यालयको स्वायत्तता र स्वतन्त्रतामा हस्तक्षेप नगरिने स्पष्ट गर्दै भन्नुभयो, “सम्बन्धनका लागि दृष्टिकोण प्रष्ट हुनुपर्दछ । सम्बन्धनका नाममा जथाभावी हुन पनि दिइनुहुन्न ।”

गोरखापत्रमा प्रकृति अधिकारीले लेखेका छन् ।

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...