Skip to main content

शिक्षा क्षेत्रमा काम गर्नेको भन्दा उपदेश दिनेहरुको भीड


काठमाडौँ, चैत १७ गते । शिक्षा मन्त्रालयका सचिव सोमलाल सुवेदीले शिक्षा क्षेत्रमा काम गर्नेको भन्दा उपदेश दिनेहरुको भीड भएको गुनासो गर्नुभएको छ । 
    नेपाल राष्ट्रिय अभिभावक सङ्घको राष्ट्रिय भेला तथा वार्षिक साधारणसभाको आज यहाँ उद्घाटन गर्दै सचिव सुवेदीले शिक्षामा लगानीअनुसारको प्रतिफल आउन नसकेको उदाहरणका लागि विदेसिएका युवाको आँकडा र अवस्था हेर्दा स्पष्ट हुने बताउनुभयो । 
    उहाँले विद्यालयहरुमा जाने स्रोतको सदुपयोगबारे अनुगमन र अभिभावक सचेतनाका कार्य गर्न अग्रसर भएमा अभिभावक सङ्घहरुसँग सरकारले आर्थिक सहकार्य गर्ने प्रतिबद्धता व्यक्त गर्नुभयो । 
    शिक्षा विभागका निर्देशक टेकनारायण पाण्डेले निजी विद्यालयका सञ्चालक संस्थाहरुसँग मिलेर तयार गरिएको संस्थागत विद्यालय निर्देशिका कार्यान्वयन गरेरै छाड्ने अठोट व्यक्त गर्दै यसमा आगामी दिनमा संशोधन गर्दा अभिभावक र विद्यार्थीका आवाजलाई पनि सम्बोधन गर्ने बताउनुभयो ।  
    निजी तथा आवासीय विद्यालय अर्गनाइजेसन (प्याब्सन)का सचिव कुमार घिमिरेले सो निर्देशिकाका केही विषय कार्यान्वयनमा जाँदा समस्या हुने भएकाले सुधारका लागि आग्रह गरिएको बताउनुभयो । 
    उच्चमाध्यामिक विद्यालय सङ्घ (हिसान)का अध्यक्ष उमेश श्रेष्ठले निजी क्षेत्रले शिक्षामा योगदान गर्नुका साथै र नवीन आयाम ल्याएकाले यसलाई आलोचनाका दृष्टिले मात्रै नहेर्न आग्रह गर्नुभयो । 
    अध्यक्ष श्रेष्ठले अभिभावक सङ्घको कार्यालय स्थापनाका लागि हिसानका तर्फबाट ५० हजार रुपैयाँ सहयोग गर्ने घोषणा पनि गर्नुभयो । 
    अखिल नेपाल शिक्षक सङ्गठनका सम्मेलन आयोजक समितिका संयोजक तुल्सीप्रसाद घिमिरेले शैक्षिक सुधारका लागि शिक्षक संस्थाहरुबीच एकीकृत आन्दोलनको आवश्यकतामा जोड दिनुभयो । 
    नेपाल राष्ट्रिय शिक्षक सङ्गठनका अध्यक्ष बाबुराम अधिकारीले अभिभावक सङ्घहरुमा शिक्षकहरु बस्ने प्रवृत्तिको अन्त्य गर्न सुझाव दिनुभयो । रासस

Popular posts from this blog

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने ...

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर...

कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन(Action Research Report)

विद्यार्थीलाई नियमित गृहकार्य गराउन कसरी सकिएला भन्ने विषयमा गरिएको  कार्यमूलक अनुसन्धान प्रतिवेदन अनुसन्धानको पृष्ठभूमि ः   विद्यार्थीहरुमा शिक्षकले दिएको गृहकार्य सकेसम्म नगर्ने प्रवृत्ति प्रायः कक्षाहरुमा देखिन्छ । शिक्षकहरु जतिवेला पनि विद्यार्थीलाई अल्छि भए, दिएको काम कहिल्यै गर्दैनन् , घरमा कपी, किताब पल्टाउँदैनन् भनेर विद्यार्थीलाई दोष दिइरहेका हुन्छन् । तर विद्यार्थीलाई क्रियाकलापप्रति कति बनाउन सकिएको भन्ने कुरातर्फ ध्यान दिँदैनन् । मलाई हाम्रा विद्यालयहरुका विद्यार्थीले गृहकार्य कत्तिको गर्छन् । कम गर्छन वा बढी गर्छन् भनेर थाहापाउने प्रयत्न गरे तर धेरै शिक्षकका कक्षाहरुमा गृहकार्य कम गर्ने समस्या रहेको पाएँ । यसै कुरालाई अध्ययनको विषय विषय बनाएर अधिकांश विद्यार्थीहरु गृहकार्य किन गर्दैनन् यस कुराको बारेमा अनुसन्धान गर्ने चाहना बढ्यो र त्यसलाई नै कार्यमूलक अनुसन्धानको विषयवस्तु बनाएर अध्ययनको काम सुरु गरें ।   समस्याको पहिचान   मैले पढाउने विद्यालयको कक्षा ७ को अंग्रेजी सेक्सनमा जम्मा १९ जना विद्यार्थीहरु अध्ययनरत छन् । उक्त कक्षामा म दोश्रो ...