Skip to main content

भ्रष्टाचार विवादले ९ महिनादेखि शिक्षक युनियन बैठक बस्न सकेन


२ बैशाख, काठमाण्डौं ।
शिक्षकका साझा संस्था नेपाल शिक्षक युनियनमा नौ महिनादेखि केन्द्रीय समिति बैठक बस्न सकेको छैन । भ्रष्टाचारको दलदलमा युनियन फसेपछि केन्द्रीय कमिटी बैठक बस्न नसकेको हो । युनियनको संगठनिक गतिविधि अघि बढाउन बैठक आह्वान गर्न केन्द्रीय समितिका अधिकांश सदस्यले पदाधिकारीलाई चर्को दबाब दि“दै आएका छन् । तर, नेतृत्वले आङ्खनो कमजोरी ढाकछोप गर्न बैठक आह्वान नगरेकाले गतिविधि केन्द्रीय र जिल्ला तहमा अघि बढ्न नसकेको दाबी गरिएको छ । युनियनमा भएको भ्रष्टाचारका कारण वर्तमान पदाधिकारीसमेत तीन ध्रुवमा विभाजित भएका छन् ।
एक पक्षले तत्काल बैठक आह्वान गर्नुपर्ने बताएका छन् । अर्को पक्षले अनियमिताको पूर्णरूपमा ढाकछोप गरेपछि मात्र बैठक आह्वान गर्ने बताउँदै आएका छन् । तर, मध्यस्थता गर्दै आएका युनियन सदस्यले भने तत्काल बैठक आह्वान गरेर समस्या समधान गर्नुपर्ने भन्दै नेतृत्वलाई दबाब दि“दै आएका छन् । युनियनको तेस्रो महाधिवेशन चैत अन्तिम साता सकिसक्नुपर्ने थियो । तर, युनियनमा भएको भ्रष्टाचारका कारण अधिवेशनका लागि प्रक्रियासमेत अघि बढ्न सकेको छैन ।
युनियन महासचिव झकबहादुर डाँगीले नौ महिनासम्म केन्द्रीय समिति बैठक बस्न नसकेकाले संगठनका कार्यक्रम तथा जिल्ला गतिविधि अघि बढ्न नसकेको बताए । ‘बैठक आह्वान गर्ने विषयमा अध्यक्ष दिलबहादुर जोशीसँग समन्वयन गर्दै आएका छौं,’ उनले भने । नेतृत्वमा बस्नेबाटै युनियनमा साढे ७ लाख रुपैयाँभन्दा बढी रकम अनियमितता भएको छानबिन समितिले ठहर गर्दै प्रतिवेदन तयार पारिसकेको छ । समिति संयोजक राजेन्द्र अधिकारीले एउटै शीर्षकमा दुई पटकसम्म रकम झिकेर अनियमितता नेतृत्वले गरेको आरोप लगाए । आर्थिक अनियमितता गर्नेमा युनियन अध्यक्ष जोशीले ३ लाख ५० हजार र अन्य पदाधिकारीले कम्प्युटर तालिम, अंग्रेजी भाषालगायतका शीर्षकमा अनियमितता गरेको समितिले जनाएको छ ।
केही समयअघि युनियनभित्र १७ लाख रुपैयाँ आर्थिक अनियमितता भएको आरोप लागेपछि छानबिन प्रक्रिया अगाडि बढेको थियो । समितिले अनियमितता गर्नेको नाम दि“दा कारबाही गर्न सजिलो हुने युनियनले जनाएको छ । आर्थिक समस्याका कारण युनियनको केन्द्रीय समिति बैठक आह्वान गर्न नसकिएको जोशी बताउ“छन् । ‘देशका विभिन्न जिल्लाबाट केन्द्रीय पदाधिकारी आउने भएकाले एउटा बैठकमा २ देखि ३ लाख रुपैयाँ खर्च हुने भएकाले तत्काल बोलाउन समस्या आएको हो,’ उनले भने । महासचिव डाँगीले भने बैठकका लागि आर्थिक समस्या नभएको दाबी गरे ।
युनियनमा भएको आर्थिक अनियमितताका कारण नै बैठक बस्न नसकेको बताउँदै उनले राजधानीसँग भने, ‘छानबिन समितिले दिएको प्रतिवेदनका आधारमा आर्थिक अनियमितता गर्नेमाथि कारबाही प्रक्रिया अघि बढाउन पनि बैठक आवश्यक छ । बैठक वैशाख दोस्रो सातासम्म बस्नेछ ।’ केन्द्रीय समिति बैठक बस्न नसकेका कारण विभिन्न जिल्लामा भएको जिल्ला अधिवेशनमा समेत केन्द्रीयस्तरबाट प्रतिनिधि चयन गर्न सकिएको छैन । नेपाली शिक्षकको छाता संगठन युनियनमा १ लाख ५० हजारभन्दा बढी शिक्षक आबद्ध छन् । तर, शिक्षकका पेसागत छाता संगठनभित्रका नेतृत्वले नै आर्थिक अनियमितता गरेपछि शिक्षकका माग ओझेलमा पर्ने भएका छन् ।

Popular posts from this blog

प्राबिधिक शिक्षा

प्राबिधिक शिक्षा देश बिकासको आधार कुनै प्रविधिसँग सम्बन्धित भएर हासिल गरिने व्यावसायिक ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । सामान्यतया शिक्षाको अर्थ ज्ञान आर्जन गर्नु वा केही सिक्नु भन्ने हो । शिक्षाले नै मानिसलाई कुनै विषयमा निष्णात वा पारङ्गत बनाउँछ । यसकारण यन्त्र, उपकरण, मेसिन, उदोगधन्दा, कलकारखाना लगायतका विभिन्न प्रविधिसँग सम्बन्धित ज्ञानलाई प्राविधिक शिक्षा भनिन्छ । यस्तो शिक्षा वर्तमानको आवश्यकता बनेको छ । प्राविधिक शिक्षाको माध्यमबाट वर्तमान समयमा व्यक्तिले आफ्नो आर्थिक स्थिति सुदृढ बनाई राष्ट्रिय अर्थतन्त्रमा समेत योगदान गर्नसक्छ । वर्तमान समय विज्ञान र प्रविधिको समय हो । मुलुकको विकासका लागि भौतिक तथा प्राकृतिक साधन स्रोतको जति मात्रामा भूमिका रहन्छ त्यो भन्दा बढी भूमिका जनशक्ति वा मानवशक्तिको रहन्छ । देश विकासमा महत्वपूर्ण भूमिका निर्वाह गर्ने मानवीय पूँजी निर्माणका लागि प्राविधिक शिक्षा अपरिहार्य छ । प्राविधिक ज्ञान आर्जन गरेको व्यक्तिले मात्र प्राकृतिक साधन र स्रोतको समुचित उपयोग गरी मानवकल्याणका निमित्त योगदान दिनसक्छ । हाम्रो देश नेपाल विश्वका अन्य कतिपय मुलुकको दाँजोम

कार्यमूलक अनुसन्धान सम्बन्धि जानकारी र केही नमुनाहरु

एक्सन रिसर्च  सन् १९०३ पश्चात् कार्यमूलक अनुसन्धानको प्रयोग शैक्षिक क्षेत्रमा सुरुआत भएको हो । अधिकांश शिक्षकहरु स्वयम्मा एक्सन प्लान, एक्सन रिसर्च, प्रोजेक्ट वर्क जस्ता टर्महरुमा अलमलमा परेको वा एकै प्रकारले व्याख्या गर्ने र बुझ्ने गरेको समेत पाइएको छ ।विशेषतः शिक्षण सिकाइ प्रक्रियाको सिलसिलामा शिक्षकले फेस गर्नुपरेका समस्याहरु समाधान गर्नका लागि कार्यमूलक अनुसन्धान गर्ने र उक्त अनुसन्धानबाट शिक्षण सिकाइमा आएको सुधारसहितको प्रतिवेदन प्रस्तुति एक महत्वपूर्ण शैक्षिक पक्षमा हामी शिक्षण पेसाकर्मीहरु जुटिरहेका छौं । शैक्षिक स्तरीयतामा अभिवृद्धि सहितको कक्षाकोठाको क्रियाकलापमा सहजता र सरलता स्थापना गर्दै दैनिक शैक्षिक क्रियाकलाप समस्यामूक्त बनाउने काम नै एक्सन रिसर्चको अभिष्ट हो । यो गरेर सिक्ने विधि हो । एक्सन रिसर्च के हो ? एक्सन रिसर्चको व्यापक परिभाषा र अर्थको सहजीकरण लामो र विस्तृत विषय हो । संक्षिप्तमा त पहिचान हुनु जरुरी छ नै । खासगरी शिक्षकद्वारा गरिने सोधपुछमा आधारित अनुसन्धान र अभ्यासबाट परीक्षण हुँदै नयाँ प्रयोगको कार्यान्वयन, तुलनात्मक नतिजा विश्लेषण माध्यमबाट शिक्ष

गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु

भूमिराज शर्मा गणितमा अधिकांश विद्यार्थीहरु असफल हुनुका कारण र समाधानका उपायहरु                               गणित अंकहरुको विज्ञान हो । वर्तमान परिवेशमा गणित केवल अंकहरुको विज्ञान मात्र होइन यो त मानव जीवन हो । जीवनको हरेक पलसँग गणित जोडिएको छ । हरेक विषयको विषयगत ज्ञान गणितको अध्ययन विना पूरा हुदैन । त्यसैले भनिन्छ गणित शिक्षाको मूल जरा हो । गणितीय ज्ञान विना कुनै पनि ज्ञान संभव छैन । मानव जीवनको मेरुदण्ड जस्तै शिक्षाको मेरुदण्ड गणित नै हो । गणितको विकास नभैकन विज्ञान र प्रविधिको विकास हुदैन, विज्ञान र प्रविधिको विकास बिना राष्ट्रको विकास सम्भव हुँदैन ।            मानवीय क्रियाकलापको अन्र्तनिहित शक्ति गणितमा नै निहित छ । विश्वका हरेक पक्षहरुमा गणितको अध्ययन र उपस्थिति जरुरी छ । विद्यार्थीहरुको बुद्घिमत्ताको परीक्षण पनि गणितीय साधनकै प्रयोगले गर्न सकिन्छ । कुनै विद्यार्थी गणितमा कमजोर छ भने उसले हरेक विषयमा आफूलाई कमजोर महसुस गरी आत्मविश्वास विहीन बन्छ तर गणितमा अब्बल विद्यार्थी आफूलाई हरेक विषयमा अब्बल रहेको प्रमाणित गर्न सक्छ र आफूलाई आत्मविश्वासले भर्न सक्छ । तसर्थ मानव